tsja ze hebben ons zelfs een brief gestuurd dat ons waterverbruik historisch gezien tegen het dubbele lag van wat we normaal verbruikten en of we misschien de meterstand verkeerd hadden doorgegeven wel netjes van ze maar gisteren gekeken en sinds we de stand door hadden gegeven en nu is er alweer 50m3 verbruikt (in zo'n twee weken dusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Oei Puckzzz, water is duurHoop voor je dat het lukt met dat statief!
Ik zie me al met een televisie en een stapel boeken door een natuurgebied zeulen........quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
Het is niet zo dat ik nu helemaal onthand ben zonder statief. Ik heb me tot nu toe ook gered met een t.v. en een stapel boeken als statief
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zie me al met een televisie en een stapel boeken door een natuurgebied zeulen........
Veel plezier ermee!quote:
Maareh.... de kerstversiering hangtquote:
Ik vermoed dat Bowiefan het handiger aanpakt. Die hangt gewoon paaseieren in de kerstboom....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maareh.... de kerstversiering hangt
quote:
Ja die had zaterdag niks te doen he?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Dan regel je toch gelijk een Delftmeeting met De_Warme_Bakker
Delft is helemaal niet zo ver.....1,5-2 uur rijdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:10 schreef pea4fun het volgende:
Hm...je zal een nerd als zoon hebben die vraagt: kan je met me mee in delft een computer ophalen?
zucht....Delft! En dan of een toontje alsof je ff naar de super op de hoek gaat!
Ja als ik er nou echt iets ging doen...Maar alleen een pc inladen en dezelfde rit weer terug? hm...nou dan doe ik liever iets anders met die tijd. Dan maar een boze teleurgestelde zoon.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is helemaal niet zo ver.....1,5-2 uur rijden
Kom gezellig op de koffie danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als ik er nou echt iets ging doen...Maar alleen een pc inladen en dezelfde rit weer terug? hm...nou dan doe ik liever iets anders met die tijd. Dan maar een boze teleurgestelde zoon.
Ik heb em al gezegd dat ie kan gaan lopen...dat was em toch te verquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom gezellig op de koffie danof we kunnen een leuke wandeling door Delft maken
oh nee...ik had geen tijd
Een OUD-meet in Houten? Wat komen jullie hier zoeken???quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben morgen een OUD-meet in Houten en daarna een minimeet met fotoloog
En toen was ik pas om kwart over 9 thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is een beetje aan het overwerken
De Leffe heeft gesmaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:14 schreef Bowiefan het volgende:
hallooooww allemaal![]()
![]()
* Bowiefan is ook weer thuis van het werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |