Maar zolang cultheld de enige is met een bron (die hij niet wil delen) vind ik niet dat deze transfer hoort in de sectie "Bevestigde transfers deel: 10" maar in het topic geruchten...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Waarschijnlijk is je bron een of andere Zuid Amerikaanse MSN-vriend die je af en toe een WMV'tje van een wedstrijd toestuurt, die claimt dat de broer van de zwager van z'n neefje 50% eigendomsrechten heeft op Evra
Ik voeg geen mensen van internet toe aan msn, jij wel zekerquote:Op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef twi het volgende:
Waarschijnlijk is je bron een of andere Zuid Amerikaanse MSN-vriend die je af en toe een WMV'tje van een wedstrijd toestuurt, die claimt dat de broer van de zwager van z'n neefje 50% eigendomsrechten heeft op Evra
Spreekt de oom van de zus van de hond van de neef van de broer van de achterhoekse slager op je hoek van jouw straat Frans?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Mijn bron is Franstalig en meer zeg ik er niet over![]()
M'n zusje spreekt vloeiend Fransquote:Op woensdag 6 april 2005 19:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreekt de oom van de zus van de hond van de neef van de broer van de achterhoekse slager op je hoek van jouw straat Frans?
Dat is een gierige actie.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Evander Sno (18) van Ajax naar Feyenoord.
Die is oud.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Lisandro López (22) van Racing Club de Avellaneda naar FC Porto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |