En kom je dan nog aan eehhquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:40 schreef G_E het volgende:
En toch is samen met iemand in bed slapen veel leuker..
.
*mee eens ben*quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:40 schreef G_E het volgende:
.
Nou, echt slapen doe ik liever alleen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:40 schreef G_E het volgende:
.
Songfestival is leuk om dronken te wordenquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:03 schreef Ang3l het volgende:
De poetshomo liet me de site van het NL songfestival zien. "Oeh , alle NL nr's staan er op! Luister!"
Gad-ver-dam-me
ik word bijna fysiek misselijk van de kwijlerige neder-kitsch die van songfestivalnummers afdruipt
Geen wonder dat we nooit winnen
ik denk zelf Marc-marie, want daar kun je mee lachen dus ze zullen wel gek zijn om die al snel weg te laten gaan...quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, en dat ga je dus niet hier posten he? Want ik wil het nog kijken en wil niet weten wie de mol is
Lukt mij prima?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef Andyvie het volgende:
Geinig om te zien....Probeer eens met je rechterbeen rondjes met de klok mee te draaien en dan met je rechterhand een 6 in de lucht te schrijven...dat lukt je niet
Een mens is dus niet multitasking
Dat zou niet moeten kunnen. Je doet het allebei met dezelfde hersenhelft en die kan maar een ding tegelijk. Ben je niet stiekum met je been tegen de klok in gaan draaien?quote:
Hmmm. Met mijn been recht vooruit (zodat je voortdurend al je spieren moet spannen) gaat al een stuk moeilijker dan losjes naar beneden. Geinig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen. Je doet het allebei met dezelfde hersenhelft en die kan maar een ding tegelijk. Ben je niet stiekum met je been tegen de klok in gaan draaien?
Euhmm, ik wil me best aanmelden voor meer info. Het lijkt me best leuk namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
XMN8R en ik gaan volgende week wat reisfolders doornemen om te kijken wat 8 dagen NYC kost..
Wil je mee? Meldt het dan nu vast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |