quote:Feta kaas is een Griekse kaas die zowel van schape- als van geitenmelk wordt gemaakt. De kaas heeft een scherpe en zoutige smaak en wordt in vele vormen gemaakt. De Grieken zijn dol op hun kaas en zijn dan ook niet voor niets de grootste kaas-consumenten van deze planeet. Ze eten per hoofd van de bevolking ongeveer 15 kg kaas per jaar.
Griekse feta kaas wordt in zeer veel Griekse recepten gebruikt. Met name de Griekse salade geniet een wereldwijde bekendheid. Bewaar deze kaas in een koele ruimte en sluit de feta goed af om uitdroging te voorkomen.
hebben we het hier wel over hetzelfde? kan het nog niet echt plaatsen met die omschrijvingquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het best omschrijven als droge verharde stukjes Tofu met tikkeltje zoutsmaak...
Weenie, Arla shit...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
hebben we het hier wel over hetzelfde? kan het nog niet echt plaatsen met die omschrijving![]()
Je gaat me niet vertellen dat het zo zacht als boter is...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
ARLA feta is vies...
Je moet de feta van de aldi hebben..
Die is vol met kruiden en dan proef je de echte feta... (zit in een pot met groenige kruiden)
Is het ook nietquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat het zo zacht als boter is...
Ik had laatst in een Grieks restaurant gegeten, nou je zou verwachten dat die feta beter zou smaken dan die van Arla. Maar volgens mij smaakte het precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 januari 2005 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Is het ook niet
Het brokkelt af enzo...
Maar die arla troep smaakt echt niet naar feta,
Er is zo'n glazen pot waarvan ik het merk ff niet weet.....
Die feta is echt heerlijk!
Dat lijkt in tegenspraak.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
ARLA feta is vies...
Je moet de feta van de aldi hebben..
Die is vol met kruiden en dan proef je de echte feta... (zit in een pot met groenige kruiden)
Dan heb jij toch ook nog geen goede feta gegeten...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het best omschrijven als droge verharde stukjes Tofu met tikkeltje zoutsmaak...
Vegetariers voedsel en ze stoppen het overal in.quote:Op donderdag 20 januari 2005 03:39 schreef sjengpieterse het volgende:
feta is gewoon vadsig vegetariers voedsel..
ze nemen langzaam de wereld over, overal stoppen ze die zooi tegenwoordig in, niet tegen te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |