Zelfs het nieuws had het erover pas geleden. Schnappi das kleine krokodil komt hoog de hitlijsten binnen. Nou jah, dat zegt dan weer veel over die hitlijsten en de kwaliteit daarvan en hoe makkelijk je hoog genoteerd kunt staan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
Word ik oud ofoz, ik zie dit nu al wekenlang langskomen op het forum maar ik heb geen flauw idee waarover het gaat. Komt dit op TV ofzo??
dude, werkelijk, waar heb jij gezeten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef Aventura het volgende:Ik heb dat liedje werkelijk nog niet 1 keer gehoord!!
tis een meiske hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
dude, werkelijk, waar heb jij gezeten?
hahah hier nog een!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef Aventura het volgende:Ik heb dat liedje werkelijk nog niet 1 keer gehoord!!
Ja, niet in een grot ofzo...Misschien heb ik wel gewoon smaak en begeef ik me niet in tenten waar het wordt gedraaid en kijk ik geen kanalen waarop het wordt uitgezondenquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
dude, werkelijk, waar heb jij gezeten?
Ik kom ook niet in dat soort tenten, maar helaas kom ik dat beest al zappende wel tegen op de buisquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, niet in een grot ofzo...Misschien heb ik wel gewoon smaak en begeef ik me niet in tenten waar het wordt gedraaid en kijk ik geen kanalen waarop het wordt uitgezonden
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:03 schreef Dizzee het volgende:
Idd. Wat een triest nummer.
En gasten die dit kopen of downloaden zijn al helemaal kansloos.![]()
carnaval in Maastricht...brrrrrr.....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:27 schreef PrincePolley het volgende:
Het is een grappig liedje, maar als je dit carnavals muziek noemt dan kom je in ieder geval niet uit Maastricht....![]()
Ik 1 keer, smorgens vroeg aan mn ontbijt. Op een radelsachtige manier is de radio hier op Radio 2 terecht gekomen en daar zijn ze helemaal wild van dat nummerquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef Aventura het volgende:Ik heb dat liedje werkelijk nog niet 1 keer gehoord!!
Moordenaarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef Rapaille het volgende:
Het is echt te triest voor woorden. Iedereen die dat nummer draait mogen ze van mij ophangen aan de hoogste boom![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:31 schreef miss_c het volgende:
we gaan toch niet klagen over Schnappi, arme beest, pas 5 jaar oud en nu al afgeschreven in de maatschappij...
ja jongens.. De maatschappij dat ben jij!!
Schnappi: I love you..
Wat een nodeloze kickquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef hallo_mensen het volgende:
Leeft hij nog ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |