Denk je dat ik met de bus naar Spanje ga?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:46 schreef Dutch_Courage het volgende:
Voor degene die beweert dat Kroatië 2 dagen rijden is.... Je doet er, als je een normale busmaatschappij hebt tussen de 18 en 20 uur over. Te vergelijken met Spanje dus.
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:23 schreef boskov het volgende:
[..]
Denk je dat ik met de bus naar Spanje ga?
Logisch, maar loop dan niet te kletsen dat je 2 dagen bezig bent om met de bus in Kroatië te komen want dat is niet zo.quote:Nee, ik vind busreizen zo zonde van mijn tijd. Ik betaal liever iets meer, heb er meer profijt van qua tijd en ik voel me tenminste niet brak..
Istrië = een provincie van Kroatië voor het geval je het niet wist.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:27 schreef daReaper het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar Istrië ligt... Kan iemand mij verlichten?
Dankquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:41 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Istrië = een provincie van Kroatië voor het geval je het niet wist.
Je hebt de laars van Italië. Aan de rechterkant daarvan ligt de Adriatische-zee. Ga dan langs de laars van Italië helemaal naar boven en je komt op het punt waar Slovenië en Italië elkaar raken. Daar is het vlakbij (iets zuidelijker).
Plaatje:
[afbeelding]
En nu maar hopen dat we dezelfde week gaan, dan is Rovinj van ons!!quote:Wij komen trouwens ook allemaal uit Nijmegen. Zijn we niet de enige NEC'ers daar.
En hoeveel Kuna is bier?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Algemene informatie:
-Pivo = bier
-1 euro is nu 8 Kuna
-1 Kuna is ¤ 0,14
Meer hoef je niet te weten
Pula is dus echt een stuk groter dan Rovinj en Porec? Want dat zijn allebei gewoon kleine rot dorpjes eigenlijk (vooral Porec).quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:29 schreef boskov het volgende:
overigens is het zeker aan te raden om naar Pula te gaan. Enorm mooie stad. Met onder andere een collosseum enzo. Verder ben ik niet zo bekend met Istrie, maar zeker ook aan te raden is, om met de auto (of bus) even via de Adriatische magistraal te rijden (erg mooi) en dan nog ene paar eilandjes te bezoeken
behalve dat de naamvallen het veranderen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:56 schreef NMGN23 het volgende:
Algemene informatie:
-Pivo = bier
-1 euro is nu 8 Kuna
-1 Kuna is ¤ 0,14
Meer hoef je niet te weten
Wat had je anders verwacht van die meren? Overigens is het inderdaad onzin om voor een dag naar Plitvice te rijden. Ik ben er twee dagen geweest en vond het schitterend. Ook de omgeving buiten de meren is mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:27 schreef Silenus het volgende:
Wat je vooral NIET moet doen: Naar de meren in Plitvice gaan!
Je word helemaal lekker gemaakt met verhalen over subtropische meren en schitterende bush-bush taferelen....maar je zit VIER UUR HEEN in een wannabee-bus, je ziet die meren...denkt...hmm grappige kleur van het water...en dat is het...EN DAN MOET JE WEER VIER UUR TERUG!!
Kijk, dat zijn nog eens tipsquote:Jedna piva = 1 bier (nadruk op de i)
dvije pive =2 bier
pet piva =5 bier (nadruk op de a)
Waarschijnlijk is dus die georganiseerde reis ook met de boot.quote:Recht tegenover Rovinj, op zo'n 2 uur varen, ligt Venetie, de stad van de romantiek, de gondeliers en al die kanalen. Typisch zo'n plaats die je minimaal 1x in je leven bezocht moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |