abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24632102
pijpen met een slabbertje om dan maar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24632122
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
pijpen met een slabbertje om dan maar
waarom met een slabbertje dan maar?
pi_24632691
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:24 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Om de kots op te vangen denk ik
pi_24632792
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:24 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

zodat ze naar iedere 'hap' de mondhoeken kan deppen.
keukenhandschoenen aan of eetstokjes als ze eens gek wilt doen, pepermuntje voor erna en ze zit helemaal safe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:01:58 #80
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24632910
maak er gelijk een operatietafeltje van, een spiegeltje, een slabbetje, wattenstaafjes, pepermuntjes, een glaasje water en you're set to go!
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24632958
Wat sneu om eerst je zogenaamde credits bij elkaar te sprokkelen door het eerst wel te doen, en voor dát doel dus wel door 'de zure appel' heen te bijten terwijl je het eigenlijk niet zo tof vindt, maar wanneer de credits verdiend zijn het níét meer te willen doen. In dat opzicht is het dus ook niet zo vreemd als jij stopt met beffen. Het is immers voor haar ook altijd al ruilhandel geweest.

Al met al een flinke reden om even goed over je relatie na te denken, aangezien deze blijkbaar is gebouwd op een basis die niet overeenkomt met de werkelijkheid.
pi_24633016
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:57 schreef milagro het volgende:

[..]

zodat ze naar iedere 'hap' de mondhoeken kan deppen.
keukenhandschoenen aan of eetstokjes als ze eens gek wilt doen, pepermuntje voor erna en ze zit helemaal safe
Ik vraag me sterk af wat voor attributen er bij jou op het nachtkastje staat....want aan eetstokjes heb ik nooit gedacht bij het pijpen.
pi_24633092
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:07 schreef shredder het volgende:

[..]

Ik vraag me sterk af wat voor attributen er bij jou op het nachtkastje staat....want aan eetstokjes heb ik nooit gedacht bij het pijpen.
Wel aan keukenhandschoenen dan
pi_24633185
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wel aan keukenhandschoenen dan
Nu je het zegt, nee dat ook niet. Misschien heeft hij smetvrees en heeft hij handschoenen aan en 'vingert' hij door middel van eetstokjes ofzo. Anders moet Milagro maar even uitleggen.
pi_24633252
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:16 schreef shredder het volgende:

[..]

Nu je het zegt, nee dat ook niet. Misschien heeft hij smetvrees en heeft hij handschoenen aan en 'vingert' hij door middel van eetstokjes ofzo. Anders moet Milagro maar even uitleggen.
Milagro was sarcastisch
pi_24633260
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:16 schreef shredder het volgende:

[..]

Zolang je maar niet met spiritus of jif gaat klooien, kan het allemaal geen kwaad en is het slechts belachelijk te noemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24633457
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Liefde? Of ruilhandel? Of zelfs chantage?
Chantage?
Nee, eerder voorwat hoortwat.
Lambo of Rekt
pi_24634573
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

En wat vind jij van al die romantiek in bed?
Xennia .
pi_24634631
`Je kan het ook anders zien, misschien vond zij wel dat het erbij hoorde, maar eigenlijk niet zo lekker vond, en dat ze zich nu goed op d'r gemak bij je voelt om te zeggen dat ze het niet meer wil.
Of ze is het gewoon even zat, jullie wonen net samen als ik het goed gelezen heb en dat is vaak slecht voor het sexleven.
Je schrijft dat ze meer romantiek wil dan geiligheid zeg maar, en ik vind pijpen ook wel horen bij lekkere vieze sex om het zo maar even te zeggen.
Als ik meer romantische sex wil is het vooral veel knuffelen en voorspel, en de daad zelf moet maar effetjes duren.

Ga er iig niet om zeuren, nog een keertje over praten is best, maar daarna niet meer, want geloof me, dan doet ze het nooit meer
  woensdag 19 januari 2005 @ 04:34:46 #90
109964 Jeffurrr
De man die bij de bakker komt
pi_24634656
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 04:24 schreef Troeta het volgende:
Ga er iig niet om zeuren, nog een keertje over praten is best, maar daarna niet meer, want geloof me, dan doet ze het nooit meer
Zou jij het dan ook redelijk vinden dat hij haar dan ook niet meer beft?
Poehee, poehee...
pi_24634671
Nouja, als hij het wel best vind om het romantisch te doen allemaal, dan wel..

Wil hij echter de lekkere vieze sex terug, blijf het dan vooral doen, daag haar uit, maak d'r gek!!
En ze sabbelt zo weer aan je piemeltje..
  woensdag 19 januari 2005 @ 04:43:28 #92
109964 Jeffurrr
De man die bij de bakker komt
pi_24634676
Ik bef mn vriendin elke keer, maar krijg het niet altijd terug omdat ze er 'nog aan moet wennen'...

Nu vind ik het helemaal niet erg om orale seks op haar uit te voeren, ben er zelfs gek op. Maar toch, tsja, wat is nou de zin om het haar toch weer te laten doen? (als ze dat zelf wilt natuurlijk )
Poehee, poehee...
pi_24634680
Is het mogelijk dat zij het als pijpen wellicht als handelswaar ziet? Moet/kan je onderhandelen om een pijpbeurt te krijgen? Als dat zo is, dan bestaat de mogelijkheid dat je over een tijdje het gehele huishouden moet doen voor een snelle wip.
pi_24634726
Elke keer??? Nou dat zal ik eigenlijk wel snel zat zijn als m'n vriend me echt elke keer beft.

Bij mij gaat het eigenlijk vanzelf, als mijn vriend erg zin heeft om gepijpt te worden probeert hij mijn hoofd geleidelijk die richting op te krijgen..andersom ook
En soms maken we er ook een grapje van, hoofd plotseling naar beden...beffen (of pijpen) kreng...je kent het wel..
pi_24634748
mine swallows everrrry time

En heeft eigenlijk nooit anders gedaan ook
  woensdag 19 januari 2005 @ 05:52:09 #96
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24634768
Doop je lul voortaan eerst in een bak vla of choco-saus.
weg
pi_24634908
omg. dat zegt ook wel weer wat over je vriendin zeg...
wat een loeder... in de elkaar kennen leren tijd doet ze het wel maar nu je aan de ketting ligt niet meer?

stoppen met beffen en als je erover heen gaat gewoon zelf klaar komen en dan er meteen vanaf. jujh, een relatie zonder passie.
pi_24634950
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:18 schreef Varr het volgende:
Lupa jij praat er over alsof het zo vreselijk is, stel je niet zo aan zeg, smeer er maar wat jam op ofzo.
Jezus man, waarom mag je iets niet gewoon onprettig vinden? Je doet alsof het een verplichting is ofzo...
pi_24634966
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
Jij pijpt dus niet uit principe
Inderdaad. En dat is mijn goed recht. Ik doe geen dingen waar ik me onprettig bij voel.
quote:
Sex is toch ook een beetje de ander willen pleasen of sex jij echt alleen voor je eigen plezier?
En het 2 keer per jaar als een soort beloning , een over het hart strijkerij uit de kast halen is helemaal suf, alleen daar al om zou ik je subiet aan de kant zetten
Nou, dat scheelt. Ik zou namelijk elke man die het waagt om op seksueel gebied eisen te stellen ook direct aan de kant zetten. Ik vrees dus dat het niks wordt tussen ons.

Ik vind het heerlijk om te worden gebeft. Ik vind het echter zelf niet prettig om te doen (en ja, ik heb het wel eens gedaan bij een andere vrouw). Ik zou er dan ook geen ènkel probleem mee hebben als ik een vriend had die dat nìet wilde doen. Ik wil niet dat iemand om wie ik geef dingen voor me doet waar hij of zij zich niet prettig bij voelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 19-01-2005 07:31:52 ]
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:01:31 #100
106963 Nosferatu.
Nosferatu, eine Symphonie
pi_24635156
Leuk om alle reacties door te lezen

Zo , na vannacht een goed gesprek te hebben gehad (op een leuke positieve manier), is me toch wel wat duidelijker geworden , Troeta zat er aardig dichtbij met haar post , op het stuk na dat samenwonen slecht is voor ons sexleven , want we hebben nog nooit zo vaak sex gehad geloof ik
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 04:24 schreef Troeta het volgende:
Of ze is het gewoon even zat, jullie wonen net samen als ik het goed gelezen heb en dat is vaak slecht voor het sexleven.
Je schrijft dat ze meer romantiek wil dan geiligheid zeg maar, en ik vind pijpen ook wel horen bij lekkere vieze sex om het zo maar even te zeggen.
Als ik meer romantische sex wil is het vooral veel knuffelen en voorspel, en de daad zelf moet maar effetjes duren.
Er is een hele tijd geweest van sex alleen maar om de sex , maar de laatste tijd gaan er veel gevoelens mee spelen , en hebben we de' romantische sex ' ontdekt, dat had ik zelf ook wel door, en dit is ook voor haar een openbaring.

Ik heb wel aangegeven dat ik het toch een beetje aparte gang van zaken vind en zij kon zich daar helemaal in vinden , en wou vannacht ook na ons gesprek , en tijdens onze vrijpartij ook meteen met haar hoofd naar beneden gaan , waarna ik het subtiel heb afgewezen omdat ik het gevoel heb dat zo snel na ons gesprek het echt alleen voor mijn plezier werd gedaan.
AL met al was het goede sex gisteren , en na ons gesprek weet ik dat het allemaal wel goed komt .

Mocht dat niet het geval zijn , krik ik dit topic weer omhoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')