abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:36:06 #51
106963 Nosferatu.
Nosferatu, eine Symphonie
pi_24623535
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:57 schreef Xennia het volgende:
Ja daar begint het mee. Binnen afzienbare tijd mag je er nog maar 2 keer per maand na lang aandringen op.
Dat mag ik niet hopen , want dan hoeft het van mij ook niet , dan zou ze tegen haar zin met mij vrijen/neuken , vrouwen blijven toch ook behoefte aan sex hebben ?
pi_24624139
Klinkt als een smoes, want waarom doet ze het anders eerst wel? Zou het haar eens heel direct vragne waarom ze het eerst wel deed en nu ineens niet meer. En als jij net gedoucht hebt is het niet zo fris vinden natuurlijk geen excuus. Ben het met je eens dat het bij een gezonde relatie hoort hoor! Ik pijp mijn vriendje altijd met groot plezier
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_24624164
Wat is er gebeurt, zijn er gekke dingen gebeurt met pijpen, heb in je enthousiasme hem in haar keel gezet zodat ze moest kokhalsen, ben je van dieet verandert, drink je veel bier en/of andere bitter makers, heeft ze een paar keer de pech gehad een gore pik voorgeschoteld te krijgen???
Wat is er veranderd dat ze het eerst wel wilde en nu niet meer?

Ik denk dat het hoog tijd is voor een goed gesprek, want het is raar dat iemand het eerst met plezier doet en dan ineens niet meer wil, er een afkeer voor heeft, dat is wel een grote tegenstelling ineens...
Probeer op een open en vriendelijke manier hier over te praten, zonder een ondertoon van ik zal en moet gepijpt worden eigenlijk...

Ik zou er toch echt wel mijn zinnen op zetten om te weten te komen wat er aan de hand is, want helemaal kloppen doet dit niet.
Of ze heeft al die tijd toneel gespeeld(iets dat me verschrikkelijk in het verkeerde keelgat zou schieten om eerlijk te zijn), of er is wat veranderd en wat dat is de vraag...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:54:14 #54
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24624484
quote:
Wat is er gebeurt, zijn er gekke dingen gebeurt met pijpen, heb in je enthousiasme hem in haar keel gezet zodat ze moest kokhalsen, ben je van dieet verandert, drink je veel bier en/of andere bitter makers, heeft ze een paar keer de pech gehad een *niet schone* pik voorgeschoteld te krijgen???
quote:
verschrikkelijk in het verkeerde keelgat schieten
off topic :
... sommige van je posts lezen zo lekker weg erodome
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_24624730
moet jij ook rare actief gaan doen... Jij niet mere pijpen?! ik niet meer helpen met schoonmaken etc...
pi_24624859
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:41 schreef Nosferatu. het volgende:
De TT zegt het al , mijn vriendin wilt mij sinds een tijdje niet meer pijpen , we hebben een gezonde relatie waarin alles word bepraat en hier hebben we het ook over gehad , en als argument geeft ze dat ze het niet altijd zo'n fris idee vind.
Daar kan ik best nog wel bij inkomen , wanneer je heel de dag hebt gewerkt, gezweten , en gezeken het niet al te fris is , ik wil dan best wel eerst voor een vrijpartij even onder de douche stappen , (wat ik de laatste keren ook heb gedaan) maar het kwam er dan ook niet van.

Het feit is , ik begrijp best dat een meisje dat niet wil doen , maar de eerste jaren van onze relatie deed ze het altijd wel , er waren nooit problemen , zelf vind ik dat dat wel bij een gezonde sexrelatie hoort, ze vind het bv heerlijk om te worden gebeft.

Maar het lijkt wel dat sinds we samen wonen ze het niet meer zo belangrijk vind om mij te plezieren zeg maar.
Zelf denk ik vaak dat ik er maar vrede mee moet hebben en het te accepteren , ik wil zeker niet dat er met tegenzin gepijpt word, maar toch zit het me wel hoog.

Iemand hier een mening of tips over ?
Kut man!
pi_24624871
Stomme spelletjes gaan spelen gaat het probleem niet oplossen, dat gaat het probleem alleen maar groter maken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:19:35 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24625597
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Underdoggy het volgende:
moet jij ook rare actief gaan doen... Jij niet mere pijpen?! ik niet meer helpen met schoonmaken etc...

Gewoon een ander zoeken jong, zijn er genoeg die het wel doen

en stel dat beffen net zo "vies" is als pijpen, wtf is het probleem. Laat je desnoods met een condoom pijpen, dan is het vieze er deels af

niet dat condooms zo lekker smaken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:29:19 #59
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24625688
Volgens mij heeft ze een ander
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24626319
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 10:19 schreef YuckFou het volgende:
Als jij het sexueel plezieren van je partner vergelijkt met een bord warm eten komen we niet ver nee...
Wat ik me dus serieus afvraag is hoe het komt dat een imo niet echt perverse handeling zo resoluut word afgewezen onder het mom van 'niet lekker'.
Als je partner vraagt of je zachtjes in haar nek wilt blazen/onder je oksel wilt snuffelen/aan je tenen wil zuigen reageer je dan ook zo? of experimenteer je een beetje mee om te kijken wat van die dingen je wel lekker vind?
Pijpen hoort voor mij ongeveer bij de basisdingen in bed (en dat lijkt me bij hetero's net zo...?) en ik snap niet waar die afkeer dan vandaan komt....is het een ding in je mond? het idee van overgave? of moet je direkt kokhalzen omdat je keel te klein is? om maar 'es wat opties te noemen naast 'niet lekker'...
Ik vind anale seks ook niet fijn. Ga je me daar ook over uitvragen? Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Je doet net of pijpen 'moet' of 'hoort'. Ik vind de smaak van een penis onprettig, ook als 'ie schoon is. Om van de smaak van sperma maar niet te spreken. Ik vind de bezigheid onprettig, mijn kaakspieren gaan er pijn van doen. Ik beleef er zelf geen enkel plezier aan, vind het gewoon vervelend. Ik heb het in het verleden wel eens gedaan, maar dat was dan echt alleen omdat ik hem eens een plezier wilde doen. Een man die een relatie met mij wil, moet er rekening mee houden dat ik dàt gewoon niet wil of hooguit een of twee keer per jaar bereid ben om mijn principes opzij te zetten.
pi_24626352
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef dafjedaf het volgende:
@Lupa: iemand die met jou een relatie heeft weet dat je dit niet doet en ook niet gaat doen. Maar als ze jarenlang naar ogenschijnlijke tevredenheid heeft gepijpt kan ze er toch niet van de ene op de andere dag iets heel erg op tegen hebben tenzij er iets is veranderd.
Ik zei dus ook dat ik dat wel een beetje vreemd vind...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:50:40 #62
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24626429
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Underdoggy het volgende:
Mannen die schoonmaken... dat is nog bizarder dan vrouwen die niet pijpen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:56:13 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24626481
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon een ander zoeken jong, zijn er genoeg die het wel doen

en stel dat beffen net zo "vies" is als pijpen, wtf is het probleem. Laat je desnoods met een condoom pijpen, dan is het vieze er deels af

niet dat condooms zo lekker smaken
Ik heb het 1 keer meegemaakt, 'pijpen doe ik niet aan hoor!!!', toen we net wat aan het vozen waren. Doei, next!!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24630652
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:33 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

Dat vind ik ook erg fijn , natuurlijk vind ik het leuk om een beetje kunffelend te vrijen en zo tot neuken te komen terwijl dit allemaal onder ' romantische omstandigheden ' gebeurd , maar persoonlijk heb ik er soms ook behoefte aan wanneer het allemaal wat wilder gebeurd, het ligt er maar aan wat de stemming is , maar goeie wilde sex heeft denk ik elke man wel behoefte aan op zijn tijd , en niet alleen maar wanneer we alle 2 dronken zijn
Dus het is niet uitsluitend het gebrek aan pijpen, maar eigenlijk je hele seksleven wat veranderd is ten nadele van jouw wensen en verlangens?
pi_24630768
lijkt alsof de geilheid uit jullie relaties is..
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:18:47 #66
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24630869
Om de ander een plezier te doen geeft toch ook wel wat plezier aan je zelf.

Lupa jij praat er over alsof het zo vreselijk is, stel je niet zo aan zeg, smeer er maar wat jam op ofzo.
pi_24631426
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
lijkt alsof de geilheid uit jullie relaties is..
dat denk ik ook.

Als je het altijd wel wilde, nooit hebt laten blijken het tegen je zin te doen en dan opeens het helemaal niet willen

Vreemd.

Ik zou dus echt niet kunnen vallen voor een vent die beffen vies vindt en/of bij wie ik geen orale sex mag toepassen.

Op sexueel vlak niet compatible is gewoon einde oefening wmb
En als pijpen of niet pijpen niets met liefde te maken heeft, kun je dus ook niet aankomen dat de ander dus niet van je houdt als hij of zij het dan voor gezien houdt

Ja, denk daar maar eens over na
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:02:05 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24631723
Denk dat TS een paar knetterende bierscheten heeft gelaten tijdens een kluifpartij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24631806
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 16:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vind anale seks ook niet fijn. Ga je me daar ook over uitvragen? Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Je doet net of pijpen 'moet' of 'hoort'. Ik vind de smaak van een penis onprettig, ook als 'ie schoon is. Om van de smaak van sperma maar niet te spreken. Ik vind de bezigheid onprettig, mijn kaakspieren gaan er pijn van doen. Ik beleef er zelf geen enkel plezier aan, vind het gewoon vervelend. Ik heb het in het verleden wel eens gedaan, maar dat was dan echt alleen omdat ik hem eens een plezier wilde doen. Een man die een relatie met mij wil, moet er rekening mee houden dat ik dàt gewoon niet wil of hooguit een of twee keer per jaar bereid ben om mijn principes opzij te zetten.
Jij pijpt dus niet uit principe

Sex is toch ook een beetje de ander willen pleasen of sex jij echt alleen voor je eigen plezier?
En het 2 keer per jaar als een soort beloning , een over het hart strijkerij uit de kast halen is helemaal suf, alleen daar al om zou ik je subiet aan de kant zetten
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:09:29 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24631851
edit; even storende fout uit tt verwijderd.

Het is al vaker gezegd en je wilt het vast niet horen, maar ik denk dat ze gewoon niet meer zo warm loopt voor je. Het komt vaker voor dat in een relatie de sex wat minder frequent is, maar pijpen is nog weer een verhaal apart naar mijn mening, dat doe je meestal als je echt enthousiast bent..het is hard werk en veel moeite, als je verliefd en geil bent is dat geen punt maar als de fut eruit is..
pi_24631852
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:36 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

Dat mag ik niet hopen , want dan hoeft het van mij ook niet , dan zou ze tegen haar zin met mij vrijen/neuken , vrouwen blijven toch ook behoefte aan sex hebben ?
Of ze het nou met tegenzin doet of niet daar voel je niets van. Kennelijk had jij al die jaren niet in de gaten dat ze zat te walgen tijdens het pijpen
pi_24631886
Pijpen hard werk en veel moeite
Het is gewoon lekker en geen enkele moeite
pi_24631902
Wat een in- en intriest topic.

Dat je zo over je heen laat lopen, ongelooflijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24631918
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
Pijpen hard werk en veel moeite
Het is gewoon lekker en geen enkele moeite
pi_24632044
Pfff, daar zou ik toch wel moeite mee hebben, ik denk niet dat het echt positief uit zou werken op de relatie. Ik zou altijd het gevoel hebben dat ze op de een of andere manier vies van me is en ik zou verder uberhaupt weinig behoefte aan sex hebben als het zo moet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')