Dat mag ik niet hopen , want dan hoeft het van mij ook niet , dan zou ze tegen haar zin met mij vrijen/neuken , vrouwen blijven toch ook behoefte aan sex hebben ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:57 schreef Xennia het volgende:
Ja daar begint het mee. Binnen afzienbare tijd mag je er nog maar 2 keer per maand na lang aandringen op.
quote:Wat is er gebeurt, zijn er gekke dingen gebeurt met pijpen, heb in je enthousiasme hem in haar keel gezet zodat ze moest kokhalsen, ben je van dieet verandert, drink je veel bier en/of andere bitter makers, heeft ze een paar keer de pech gehad een *niet schone* pik voorgeschoteld te krijgen???
off topic :quote:verschrikkelijk in het verkeerde keelgat schieten
Kut man!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:41 schreef Nosferatu. het volgende:
De TT zegt het al , mijn vriendin wilt mij sinds een tijdje niet meer pijpen , we hebben een gezonde relatie waarin alles word bepraat en hier hebben we het ook over gehad , en als argument geeft ze dat ze het niet altijd zo'n fris idee vind.
Daar kan ik best nog wel bij inkomen , wanneer je heel de dag hebt gewerkt, gezweten , en gezeken het niet al te fris is , ik wil dan best wel eerst voor een vrijpartij even onder de douche stappen , (wat ik de laatste keren ook heb gedaan) maar het kwam er dan ook niet van.
Het feit is , ik begrijp best dat een meisje dat niet wil doen , maar de eerste jaren van onze relatie deed ze het altijd wel , er waren nooit problemen , zelf vind ik dat dat wel bij een gezonde sexrelatie hoort, ze vind het bv heerlijk om te worden gebeft.
Maar het lijkt wel dat sinds we samen wonen ze het niet meer zo belangrijk vind om mij te plezieren zeg maar.
Zelf denk ik vaak dat ik er maar vrede mee moet hebben en het te accepteren , ik wil zeker niet dat er met tegenzin gepijpt word, maar toch zit het me wel hoog.
Iemand hier een mening of tips over ?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Underdoggy het volgende:
moet jij ook rare actief gaan doen... Jij niet mere pijpen?! ik niet meer helpen met schoonmaken etc...
Ik vind anale seks ook niet fijn. Ga je me daar ook over uitvragen? Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Je doet net of pijpen 'moet' of 'hoort'. Ik vind de smaak van een penis onprettig, ook als 'ie schoon is. Om van de smaak van sperma maar niet te spreken. Ik vind de bezigheid onprettig, mijn kaakspieren gaan er pijn van doen. Ik beleef er zelf geen enkel plezier aan, vind het gewoon vervelend. Ik heb het in het verleden wel eens gedaan, maar dat was dan echt alleen omdat ik hem eens een plezier wilde doen. Een man die een relatie met mij wil, moet er rekening mee houden dat ik dàt gewoon niet wil of hooguit een of twee keer per jaar bereid ben om mijn principes opzij te zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:19 schreef YuckFou het volgende:
Als jij het sexueel plezieren van je partner vergelijkt met een bord warm eten komen we niet ver nee...
Wat ik me dus serieus afvraag is hoe het komt dat een imo niet echt perverse handeling zo resoluut word afgewezen onder het mom van 'niet lekker'.
Als je partner vraagt of je zachtjes in haar nek wilt blazen/onder je oksel wilt snuffelen/aan je tenen wil zuigen reageer je dan ook zo? of experimenteer je een beetje mee om te kijken wat van die dingen je wel lekker vind?
Pijpen hoort voor mij ongeveer bij de basisdingen in bed (en dat lijkt me bij hetero's net zo...?) en ik snap niet waar die afkeer dan vandaan komt....is het een ding in je mond? het idee van overgave? of moet je direkt kokhalzen omdat je keel te klein is? om maar 'es wat opties te noemen naast 'niet lekker'...
Ik zei dus ook dat ik dat wel een beetje vreemd vind...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef dafjedaf het volgende:
@Lupa: iemand die met jou een relatie heeft weet dat je dit niet doet en ook niet gaat doen. Maar als ze jarenlang naar ogenschijnlijke tevredenheid heeft gepijpt kan ze er toch niet van de ene op de andere dag iets heel erg op tegen hebben tenzij er iets is veranderd.
Mannen die schoonmaken... dat is nog bizarder dan vrouwen die niet pijpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Underdoggy het volgende:
moet jij ook rare actief gaan doen... Jij niet mere pijpen?! ik niet meer helpen met schoonmaken etc...
Ik heb het 1 keer meegemaakt, 'pijpen doe ik niet aan hoor!!!', toen we net wat aan het vozen waren. Doei, next!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een ander zoeken jong, zijn er genoeg die het wel doen
en stel dat beffen net zo "vies" is als pijpen, wtf is het probleem. Laat je desnoods met een condoom pijpen, dan is het vieze er deels af
niet dat condooms zo lekker smaken
Dus het is niet uitsluitend het gebrek aan pijpen, maar eigenlijk je hele seksleven wat veranderd is ten nadele van jouw wensen en verlangens?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:33 schreef Nosferatu. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook erg fijn , natuurlijk vind ik het leuk om een beetje kunffelend te vrijen en zo tot neuken te komen terwijl dit allemaal onder ' romantische omstandigheden ' gebeurd , maar persoonlijk heb ik er soms ook behoefte aan wanneer het allemaal wat wilder gebeurd, het ligt er maar aan wat de stemming is , maar goeie wilde sex heeft denk ik elke man wel behoefte aan op zijn tijd , en niet alleen maar wanneer we alle 2 dronken zijn
dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
lijkt alsof de geilheid uit jullie relaties is..
Jij pijpt dus niet uit principequote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind anale seks ook niet fijn. Ga je me daar ook over uitvragen? Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Je doet net of pijpen 'moet' of 'hoort'. Ik vind de smaak van een penis onprettig, ook als 'ie schoon is. Om van de smaak van sperma maar niet te spreken. Ik vind de bezigheid onprettig, mijn kaakspieren gaan er pijn van doen. Ik beleef er zelf geen enkel plezier aan, vind het gewoon vervelend. Ik heb het in het verleden wel eens gedaan, maar dat was dan echt alleen omdat ik hem eens een plezier wilde doen. Een man die een relatie met mij wil, moet er rekening mee houden dat ik dàt gewoon niet wil of hooguit een of twee keer per jaar bereid ben om mijn principes opzij te zetten.
Of ze het nou met tegenzin doet of niet daar voel je niets van. Kennelijk had jij al die jaren niet in de gaten dat ze zat te walgen tijdens het pijpenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:36 schreef Nosferatu. het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hopen , want dan hoeft het van mij ook niet , dan zou ze tegen haar zin met mij vrijen/neuken , vrouwen blijven toch ook behoefte aan sex hebben ?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
Pijpen hard werk en veel moeite
Het is gewoon lekker en geen enkele moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |