abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:50:40 #62
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24626429
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Underdoggy het volgende:
moet jij ook rare actief gaan doen... Jij niet mere pijpen?! ik niet meer helpen met schoonmaken etc...
Mannen die schoonmaken... dat is nog bizarder dan vrouwen die niet pijpen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 17:56:13 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24626481
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon een ander zoeken jong, zijn er genoeg die het wel doen

en stel dat beffen net zo "vies" is als pijpen, wtf is het probleem. Laat je desnoods met een condoom pijpen, dan is het vieze er deels af

niet dat condooms zo lekker smaken
Ik heb het 1 keer meegemaakt, 'pijpen doe ik niet aan hoor!!!', toen we net wat aan het vozen waren. Doei, next!!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24630652
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:33 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

Dat vind ik ook erg fijn , natuurlijk vind ik het leuk om een beetje kunffelend te vrijen en zo tot neuken te komen terwijl dit allemaal onder ' romantische omstandigheden ' gebeurd , maar persoonlijk heb ik er soms ook behoefte aan wanneer het allemaal wat wilder gebeurd, het ligt er maar aan wat de stemming is , maar goeie wilde sex heeft denk ik elke man wel behoefte aan op zijn tijd , en niet alleen maar wanneer we alle 2 dronken zijn
Dus het is niet uitsluitend het gebrek aan pijpen, maar eigenlijk je hele seksleven wat veranderd is ten nadele van jouw wensen en verlangens?
pi_24630768
lijkt alsof de geilheid uit jullie relaties is..
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:18:47 #66
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24630869
Om de ander een plezier te doen geeft toch ook wel wat plezier aan je zelf.

Lupa jij praat er over alsof het zo vreselijk is, stel je niet zo aan zeg, smeer er maar wat jam op ofzo.
pi_24631426
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
lijkt alsof de geilheid uit jullie relaties is..
dat denk ik ook.

Als je het altijd wel wilde, nooit hebt laten blijken het tegen je zin te doen en dan opeens het helemaal niet willen

Vreemd.

Ik zou dus echt niet kunnen vallen voor een vent die beffen vies vindt en/of bij wie ik geen orale sex mag toepassen.

Op sexueel vlak niet compatible is gewoon einde oefening wmb
En als pijpen of niet pijpen niets met liefde te maken heeft, kun je dus ook niet aankomen dat de ander dus niet van je houdt als hij of zij het dan voor gezien houdt

Ja, denk daar maar eens over na
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:02:05 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24631723
Denk dat TS een paar knetterende bierscheten heeft gelaten tijdens een kluifpartij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24631806
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 16:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vind anale seks ook niet fijn. Ga je me daar ook over uitvragen? Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Je doet net of pijpen 'moet' of 'hoort'. Ik vind de smaak van een penis onprettig, ook als 'ie schoon is. Om van de smaak van sperma maar niet te spreken. Ik vind de bezigheid onprettig, mijn kaakspieren gaan er pijn van doen. Ik beleef er zelf geen enkel plezier aan, vind het gewoon vervelend. Ik heb het in het verleden wel eens gedaan, maar dat was dan echt alleen omdat ik hem eens een plezier wilde doen. Een man die een relatie met mij wil, moet er rekening mee houden dat ik dàt gewoon niet wil of hooguit een of twee keer per jaar bereid ben om mijn principes opzij te zetten.
Jij pijpt dus niet uit principe

Sex is toch ook een beetje de ander willen pleasen of sex jij echt alleen voor je eigen plezier?
En het 2 keer per jaar als een soort beloning , een over het hart strijkerij uit de kast halen is helemaal suf, alleen daar al om zou ik je subiet aan de kant zetten
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:09:29 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24631851
edit; even storende fout uit tt verwijderd.

Het is al vaker gezegd en je wilt het vast niet horen, maar ik denk dat ze gewoon niet meer zo warm loopt voor je. Het komt vaker voor dat in een relatie de sex wat minder frequent is, maar pijpen is nog weer een verhaal apart naar mijn mening, dat doe je meestal als je echt enthousiast bent..het is hard werk en veel moeite, als je verliefd en geil bent is dat geen punt maar als de fut eruit is..
pi_24631852
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:36 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

Dat mag ik niet hopen , want dan hoeft het van mij ook niet , dan zou ze tegen haar zin met mij vrijen/neuken , vrouwen blijven toch ook behoefte aan sex hebben ?
Of ze het nou met tegenzin doet of niet daar voel je niets van. Kennelijk had jij al die jaren niet in de gaten dat ze zat te walgen tijdens het pijpen
pi_24631886
Pijpen hard werk en veel moeite
Het is gewoon lekker en geen enkele moeite
pi_24631902
Wat een in- en intriest topic.

Dat je zo over je heen laat lopen, ongelooflijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24631918
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:11 schreef milagro het volgende:
Pijpen hard werk en veel moeite
Het is gewoon lekker en geen enkele moeite
pi_24632044
Pfff, daar zou ik toch wel moeite mee hebben, ik denk niet dat het echt positief uit zou werken op de relatie. Ik zou altijd het gevoel hebben dat ze op de een of andere manier vies van me is en ik zou verder uberhaupt weinig behoefte aan sex hebben als het zo moet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24632102
pijpen met een slabbertje om dan maar
pi_24632122
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
pijpen met een slabbertje om dan maar
waarom met een slabbertje dan maar?
pi_24632691
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:24 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Om de kots op te vangen denk ik
pi_24632792
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:24 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

zodat ze naar iedere 'hap' de mondhoeken kan deppen.
keukenhandschoenen aan of eetstokjes als ze eens gek wilt doen, pepermuntje voor erna en ze zit helemaal safe
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:01:58 #80
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24632910
maak er gelijk een operatietafeltje van, een spiegeltje, een slabbetje, wattenstaafjes, pepermuntjes, een glaasje water en you're set to go!
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24632958
Wat sneu om eerst je zogenaamde credits bij elkaar te sprokkelen door het eerst wel te doen, en voor dát doel dus wel door 'de zure appel' heen te bijten terwijl je het eigenlijk niet zo tof vindt, maar wanneer de credits verdiend zijn het níét meer te willen doen. In dat opzicht is het dus ook niet zo vreemd als jij stopt met beffen. Het is immers voor haar ook altijd al ruilhandel geweest.

Al met al een flinke reden om even goed over je relatie na te denken, aangezien deze blijkbaar is gebouwd op een basis die niet overeenkomt met de werkelijkheid.
pi_24633016
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:57 schreef milagro het volgende:

[..]

zodat ze naar iedere 'hap' de mondhoeken kan deppen.
keukenhandschoenen aan of eetstokjes als ze eens gek wilt doen, pepermuntje voor erna en ze zit helemaal safe
Ik vraag me sterk af wat voor attributen er bij jou op het nachtkastje staat....want aan eetstokjes heb ik nooit gedacht bij het pijpen.
pi_24633092
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:07 schreef shredder het volgende:

[..]

Ik vraag me sterk af wat voor attributen er bij jou op het nachtkastje staat....want aan eetstokjes heb ik nooit gedacht bij het pijpen.
Wel aan keukenhandschoenen dan
pi_24633185
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wel aan keukenhandschoenen dan
Nu je het zegt, nee dat ook niet. Misschien heeft hij smetvrees en heeft hij handschoenen aan en 'vingert' hij door middel van eetstokjes ofzo. Anders moet Milagro maar even uitleggen.
pi_24633252
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:16 schreef shredder het volgende:

[..]

Nu je het zegt, nee dat ook niet. Misschien heeft hij smetvrees en heeft hij handschoenen aan en 'vingert' hij door middel van eetstokjes ofzo. Anders moet Milagro maar even uitleggen.
Milagro was sarcastisch
pi_24633260
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:16 schreef shredder het volgende:

[..]

Zolang je maar niet met spiritus of jif gaat klooien, kan het allemaal geen kwaad en is het slechts belachelijk te noemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24633457
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Liefde? Of ruilhandel? Of zelfs chantage?
Chantage?
Nee, eerder voorwat hoortwat.
Lambo of Rekt
pi_24634573
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

En wat vind jij van al die romantiek in bed?
Xennia .
pi_24634631
`Je kan het ook anders zien, misschien vond zij wel dat het erbij hoorde, maar eigenlijk niet zo lekker vond, en dat ze zich nu goed op d'r gemak bij je voelt om te zeggen dat ze het niet meer wil.
Of ze is het gewoon even zat, jullie wonen net samen als ik het goed gelezen heb en dat is vaak slecht voor het sexleven.
Je schrijft dat ze meer romantiek wil dan geiligheid zeg maar, en ik vind pijpen ook wel horen bij lekkere vieze sex om het zo maar even te zeggen.
Als ik meer romantische sex wil is het vooral veel knuffelen en voorspel, en de daad zelf moet maar effetjes duren.

Ga er iig niet om zeuren, nog een keertje over praten is best, maar daarna niet meer, want geloof me, dan doet ze het nooit meer
  woensdag 19 januari 2005 @ 04:34:46 #90
109964 Jeffurrr
De man die bij de bakker komt
pi_24634656
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 04:24 schreef Troeta het volgende:
Ga er iig niet om zeuren, nog een keertje over praten is best, maar daarna niet meer, want geloof me, dan doet ze het nooit meer
Zou jij het dan ook redelijk vinden dat hij haar dan ook niet meer beft?
Poehee, poehee...
pi_24634671
Nouja, als hij het wel best vind om het romantisch te doen allemaal, dan wel..

Wil hij echter de lekkere vieze sex terug, blijf het dan vooral doen, daag haar uit, maak d'r gek!!
En ze sabbelt zo weer aan je piemeltje..
  woensdag 19 januari 2005 @ 04:43:28 #92
109964 Jeffurrr
De man die bij de bakker komt
pi_24634676
Ik bef mn vriendin elke keer, maar krijg het niet altijd terug omdat ze er 'nog aan moet wennen'...

Nu vind ik het helemaal niet erg om orale seks op haar uit te voeren, ben er zelfs gek op. Maar toch, tsja, wat is nou de zin om het haar toch weer te laten doen? (als ze dat zelf wilt natuurlijk )
Poehee, poehee...
pi_24634680
Is het mogelijk dat zij het als pijpen wellicht als handelswaar ziet? Moet/kan je onderhandelen om een pijpbeurt te krijgen? Als dat zo is, dan bestaat de mogelijkheid dat je over een tijdje het gehele huishouden moet doen voor een snelle wip.
pi_24634726
Elke keer??? Nou dat zal ik eigenlijk wel snel zat zijn als m'n vriend me echt elke keer beft.

Bij mij gaat het eigenlijk vanzelf, als mijn vriend erg zin heeft om gepijpt te worden probeert hij mijn hoofd geleidelijk die richting op te krijgen..andersom ook
En soms maken we er ook een grapje van, hoofd plotseling naar beden...beffen (of pijpen) kreng...je kent het wel..
pi_24634748
mine swallows everrrry time

En heeft eigenlijk nooit anders gedaan ook
  woensdag 19 januari 2005 @ 05:52:09 #96
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24634768
Doop je lul voortaan eerst in een bak vla of choco-saus.
weg
pi_24634908
omg. dat zegt ook wel weer wat over je vriendin zeg...
wat een loeder... in de elkaar kennen leren tijd doet ze het wel maar nu je aan de ketting ligt niet meer?

stoppen met beffen en als je erover heen gaat gewoon zelf klaar komen en dan er meteen vanaf. jujh, een relatie zonder passie.
pi_24634950
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:18 schreef Varr het volgende:
Lupa jij praat er over alsof het zo vreselijk is, stel je niet zo aan zeg, smeer er maar wat jam op ofzo.
Jezus man, waarom mag je iets niet gewoon onprettig vinden? Je doet alsof het een verplichting is ofzo...
pi_24634966
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
Inderdaad. En dat is mijn goed recht. Ik doe geen dingen waar ik me onprettig bij voel.
quote:
Sex is toch ook een beetje de ander willen pleasen of sex jij echt alleen voor je eigen plezier?
En het 2 keer per jaar als een soort beloning , een over het hart strijkerij uit de kast halen is helemaal suf, alleen daar al om zou ik je subiet aan de kant zetten
Nou, dat scheelt. Ik zou namelijk elke man die het waagt om op seksueel gebied eisen te stellen ook direct aan de kant zetten. Ik vrees dus dat het niks wordt tussen ons.

Ik vind het heerlijk om te worden gebeft. Ik vind het echter zelf niet prettig om te doen (en ja, ik heb het wel eens gedaan bij een andere vrouw). Ik zou er dan ook geen ènkel probleem mee hebben als ik een vriend had die dat nìet wilde doen. Ik wil niet dat iemand om wie ik geef dingen voor me doet waar hij of zij zich niet prettig bij voelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 19-01-2005 07:31:52 ]
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:01:31 #100
106963 Nosferatu.
Nosferatu, eine Symphonie
pi_24635156
Leuk om alle reacties door te lezen

Zo , na vannacht een goed gesprek te hebben gehad (op een leuke positieve manier), is me toch wel wat duidelijker geworden , Troeta zat er aardig dichtbij met haar post , op het stuk na dat samenwonen slecht is voor ons sexleven , want we hebben nog nooit zo vaak sex gehad geloof ik
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 04:24 schreef Troeta het volgende:
Of ze is het gewoon even zat, jullie wonen net samen als ik het goed gelezen heb en dat is vaak slecht voor het sexleven.
Je schrijft dat ze meer romantiek wil dan geiligheid zeg maar, en ik vind pijpen ook wel horen bij lekkere vieze sex om het zo maar even te zeggen.
Als ik meer romantische sex wil is het vooral veel knuffelen en voorspel, en de daad zelf moet maar effetjes duren.
Er is een hele tijd geweest van sex alleen maar om de sex , maar de laatste tijd gaan er veel gevoelens mee spelen , en hebben we de' romantische sex ' ontdekt, dat had ik zelf ook wel door, en dit is ook voor haar een openbaring.

Ik heb wel aangegeven dat ik het toch een beetje aparte gang van zaken vind en zij kon zich daar helemaal in vinden , en wou vannacht ook na ons gesprek , en tijdens onze vrijpartij ook meteen met haar hoofd naar beneden gaan , waarna ik het subtiel heb afgewezen omdat ik het gevoel heb dat zo snel na ons gesprek het echt alleen voor mijn plezier werd gedaan.
AL met al was het goede sex gisteren , en na ons gesprek weet ik dat het allemaal wel goed komt .

Mocht dat niet het geval zijn , krik ik dit topic weer omhoog
pi_24636173
Zo zie je maar weer...praat erover!!
bla bla bla......
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:13:00 #102
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_24636699
Ben blij dat ik na 5 jaar het probleem niet ken
pi_24636794
aha, goedmaaksex dus
pi_24636921
Samenwonen; bezit van de zaak, eind van het vermaak.

Klinkt misschien wat bot, maar is meestal wel zo.
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_24637558
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 08:01 schreef Nosferatu. het volgende:

Zo , na vannacht een goed gesprek te hebben gehad (op een leuke positieve manier), is me toch wel wat duidelijker geworden , Troeta zat er aardig dichtbij met haar post , op het stuk na dat samenwonen slecht is voor ons sexleven , want we hebben nog nooit zo vaak sex gehad geloof ik
[..]

Er is een hele tijd geweest van sex alleen maar om de sex , maar de laatste tijd gaan er veel gevoelens mee spelen , en hebben we de' romantische sex ' ontdekt, dat had ik zelf ook wel door, en dit is ook voor haar een openbaring.

Ik heb wel aangegeven dat ik het toch een beetje aparte gang van zaken vind en zij kon zich daar helemaal in vinden , en wou vannacht ook na ons gesprek , en tijdens onze vrijpartij ook meteen met haar hoofd naar beneden gaan , waarna ik het subtiel heb afgewezen omdat ik het gevoel heb dat zo snel na ons gesprek het echt alleen voor mijn plezier werd gedaan.
AL met al was het goede sex gisteren , en na ons gesprek weet ik dat het allemaal wel goed komt .

Gefeliciteerd !

Praten kan soms lekkerder voelen dan sex,
grappig dat je haar nu even hebt afgewezen

Wat zullen jullie gelukkig zijn nu !
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:56:16 #106
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_24638638
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:41 schreef Nosferatu. het volgende:
De TT zegt het al , mijn vriendin wilt mij sinds een tijdje niet meer pijpen , we hebben een gezonde relatie waarin alles word bepraat en hier hebben we het ook over gehad , en als argument geeft ze dat ze het niet altijd zo'n fris idee vind.
Daar kan ik best nog wel bij inkomen , wanneer je heel de dag hebt gewerkt, gezweten , en gezeken het niet al te fris is , ik wil dan best wel eerst voor een vrijpartij even onder de douche stappen , (wat ik de laatste keren ook heb gedaan) maar het kwam er dan ook niet van.

Het feit is , ik begrijp best dat een meisje dat niet wil doen , maar de eerste jaren van onze relatie deed ze het altijd wel , er waren nooit problemen , zelf vind ik dat dat wel bij een gezonde sexrelatie hoort, ze vind het bv heerlijk om te worden gebeft.

Maar het lijkt wel dat sinds we samen wonen ze het niet meer zo belangrijk vind om mij te plezieren zeg maar.
Zelf denk ik vaak dat ik er maar vrede mee moet hebben en het te accepteren , ik wil zeker niet dat er met tegenzin gepijpt word, maar toch zit het me wel hoog.

Iemand hier een mening of tips over ?
Douchen zegt niet dat je schoon bent,daarmee was je niet alle eventuele geurtjes weg.
Het vel naar achter halen en wassen kan geen kwaad,daarmee voorkom je het fenomeen
'kopkaas' .
Ben je wel schoon en gewassen en wil ze er niet aan,geef je haar haar plezier dmv een befbeurt
toch ook niet meer.
Het kan niet zo zijn dat de een WEL aan z'n trekken komt en de ander niet,da's niet gezond in en voor een relatie als je het mij vraagt!
Sex is niet vanzelf sprekend maar WEL natuurlijk.........
Persoonlijk vind ik orale sex erbij horen,het maakt deel uit van goeie sex in mijn optiek,
of komt dat doordat ik ERG oraal ben ingesteld misschien?(dit door m'n loi cursus:likken als Lassie).
En ga eens na of ze niet toch aan een andere leuter 'snoept' ,want als ze het eerst WEL deed en
nu 'ineens' niet meer is dat vaak een teken dat er iets gaande is.
Kan niet zeggen of het haar gevoelens voor jou zijn die zijn verminderd,of dat ze er een andere vent op na houdt.
Tenslotte ken ik jullie niet dus daar kan en mag ik niet over oordelen,maar zou als ik in jouwn schoenen stond wel een en ander uitzoeken.......
Succes ermee,hoop voor jou op 'beterschap' want sluimeren frustratie's te lang door,zie je vaak
dat het op een gegeven moment WEL een groot probleem wordt!

Welke band zong dat ook al weer:er zijn meisjes die doen het met veel plezier,er zijn meisjes die vinden het fijn.........???
Ik ben zo'n meid getrouwd anyway,Lucky ME!

Hopelijk heb je wat aan m'n posting!

PS:

Lichaamshaar afscheren wil ook helpen,niet altijd als je als man fris gedouched bent
wil dat automatisch zeggen dat je lekker fris ruikt.
Nu hoor ik van veel mannen met borsthaar dat er een bepaalde geur blijft hangen in die wollen deken,ik blij dat ik geen borsthaar heb!
Heb dat wel onder m'n oksels,zelfs na het douchen,dus scheer ik m'n oksels als man zijnde......en ook op andere plekken .
Niks zo naar als je sexmaatje niet lekker ruikt of zelfs een naar luchtje aan zich heeft!
En ik weet niet of het een l.lverhaal is of waarheid,maar men zegt dat het eet en drink patroon bepaald hoe de man 'smaakt' tijdens de sex.
Eet je bv veel fruit(like me) dan schijnt je sperma vrij zoet te smaken,je zou eens
op internet kunnen opzoeken of dat al dan niet klopt.
Van bierdrinkende mannen zeggen ze dat deze bitter en vies smaken,naar horen zeggen.
Ik proef niet van dat spul want ik ben als man zijnde lesbisch,ik val 100% op vrouwen:Y!

[ Bericht 15% gewijzigd door Scuderia_Mark op 19-01-2005 12:05:45 (mark31) ]
Watch the white line......
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:16:48 #107
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24639021
Hé man...dat zuigt.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24639107
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:16 schreef Robertje het volgende:
Hé man...dat zuigt.
Wel even het topic lezen hé,
zijn zuigprobleem is over zegmaar
pi_24641658
quote:

[..]

Ok, fijn om te horen..ik heb zo'n idee dat jullie erg gelukkig worden

Ennehm..geniet van het gepijpt worden dan maar he..
pi_24644299
quote:
begrijp ik nou goed dat jullie nog in de fase van seks om de seks zaten zonder al te veel gevoelens en vervolgens zijn gaan samenwonen?
pi_24648252
het is volkomen normaal dat sommige vrouwen niet willen pijpen.
Wel vind ik dat je het niet eerst WEL moet doen en later NIET.
Gewoon meteen duidelijk voordat je een relatie aangaat vertellen dat je dat niet doet.
Een vriend van me zijn vriendin pijpt niet. Dat vond ik eerst raar en ik had m'n oordeel klaar
van 'ze houdt niet van je' maar na er met wat mensen over gesproken te hebben
blijkt inderdaad dat niet pijpen geen reet met liefde of houden van te maken heeft.
Ik kan me ook goed voorstellen dat mannen niet willen beffen, die zijn er namelijk ook.
it's better than yours
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:23:04 #114
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24649213
Jah ik zag het net ook op Jaggle
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  FOK!fossiel donderdag 20 januari 2005 @ 12:59:01 #115
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_24649844
Lekker puberaal van jaggle!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_24650203
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:47 schreef Nosferatu. het volgende:

[..]

dat verschild eigenlijk ook van tijd tot tijd , maar het komt er toch wel op neer dat ze meestal wel zijn heeft , vaak moet ik wel een beetje de aanzet geven , maar we hebben toch aardig vaak sex , meer als het landelijk gemiddelde als ik de Durex jaarcijfers moet geloven.

We gaan alleen steeds meer naar " gevoelige sex " als ik het zo kan formuleren , vroeger was het wat wilder en sletteriger , dit geeft zij ook aan dat ze dat fijner vind , iets romantischer zeg maar
Yup....UR fucked!!!!! (of betergezegd U R not fucked...het begin van het einde van je leuke sexleven is begonnen....straks nog een kindje en danis het helemaal afgelopen en neuk je nog maar 2 keer in de maand . Elke keer het zelfde, pornofills zijn smerig en neuken moet 'liefde bedrijven'" worden. Straks moet sex ook altijd spontaan en romantisch ontstaan. Aangezien je dan een kind hebt en beiden altijd moe zijn neuk je dus zelden meer!!!
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:12:59 #117
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_24650976
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:30 schreef BarBaar het volgende:

[..]
Euh, ik vind beffen nou ook niet het meest geweldige om te doen..
Pffffff - ik juist wel. Eeuuh, .. ja, gepijpt worden is ook erg lekker, . maar Eeeuh, .. 'k vindt het andersom nog lekkerder

Ik heb wel een relatie gehad waarin mijn toenmalige partner pijpen ook vies vond. Af en toe deed zij het voor mij maar ze hield het altijd erg kort omdat ze bang was dat ik zou klaarkomen in haar mond, wat zij een heel vies idee vond. Ik mocht haar dan ook niet beffen, vond zij vies.

In een andere (korte) relatie had ik 4 maanden iets met een meid die er helemaal gek van was, as ze bleef slapen maakte ze mij s'nachts wakker omdat ze zin had om te pijpen, ... toen vond ik het af en toe eigenlijk vervelend (ga slapen kreng).
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_24653954
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:06 schreef milagro het volgende:

[..]

ja ik snap het ook niet hoor...het eerste wat mijn vriendin altijd doet is grijpen naar m`n pik en er aan zuigen....

en daarna plezier ik haar...gek? nee. een wederzijdse dienst? nee. onderdeel van de seks zonder remmingen? ja.
pi_24658294
Ik heb altijd de indruk gehad dat vrouwen pijpen heerlijk vinden, als je ziet hoe gulzig ze kijken dan ga ik haast denken dat ik het ook weleesn zou willen proberen.

Doekje voor het bloeden voor het slachtoffer, als ze eenmaal dertig geweest zijn worden ze pas echt Geil en ga je pas wat beleven met vrouwen.
predator
pi_24662282
dat wijf heeft gewoon een ander. Toen ik opeens niet aan de tieten van me vriendin mocht zitten, biechtte ze de week daarna op dat ze een ander had...

of het is gewoon het inconsequente van vrouwen wat ze altijd hebben.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 03:03:21 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24662369
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:40 schreef SILURES het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat vrouwen pijpen heerlijk vinden, als je ziet hoe gulzig ze kijken dan ga ik haast denken dat ik het ook weleesn zou willen proberen.

Doekje voor het bloeden voor het slachtoffer, als ze eenmaal dertig geweest zijn worden ze pas echt Geil en ga je pas wat beleven met vrouwen.
excuse me bad french, but i dont need a 30 year for me knob aight
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24662800
Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit het begin van het einde is. Als zij het daarvoor het pijpen wel lekker vond en nu ermee stopt toen jullie gingen samenwonen is er dan duidelijk iets veranderd. Misschien heeft ze nu een zekerheids gevoel dat je bij haar blijft en dat alles ok is omdat jullie nu samenwonen. Daarvoor had ze misschien indruk moeten maken dat het op sex gebied tussen jullie het goed moest zitten.

Je moet er wel uithalen wat er aan de hand is, en haar direct vragen waarom ze dat wel eerst deed en nu ineens niet. Mensen liegen dat sex niet een van de belangrijkste dingen is in de relatie want dat is het toch wel. En geen goede sex betekent juist dat je meer de neiging zal krijgen om vreemd te gaan of dat je met de relatie kapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')