Ja, zij die geen Andreas kunnen spelen omdat ze geen game-console hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Damn is er nog iemand die dit speelt dan
En GTA 3 wordt ook nog gespeeld .... hieroquote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Damn is er nog iemand die dit speelt dan
Of zij die wachten op de PC versie om zo met een Tommy-skin te kunnen spelen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:01 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
Ja, zij die geen Andreas kunnen spelen omdat ze geen game-console hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Of zij die wachten op de PC versie om zo met een Tommy-skin te kunnen spelen...
Tommy roeleert.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Of zij die wachten op de PC versie om zo met een Tommy-skin te kunnen spelen...
Ik hoop dat er ook een San Andreas total coversion mod komt met alle elementen van GTA3 of Vice City in plaats van die nigga crap.quote:
Dat zal er vast wel een keer komen.. In een jaartje of 4quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:23 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook een San Andreas total coversion mod komt met alle elementen van GTA3 of Vice City in plaats van die nigga crap.
Weet ik, maar daar wil ik niet op wachtenquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:38 schreef DeRCT14 het volgende:
die heightlimit wordt pas in beta 2 ge-edit.
Het is meestal gewoon een kwestie van een paar getalletjes aanpassen, de vraag is alleen welkequote:Op donderdag 20 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar wil ik niet op wachten![]()
Vroeg me af of er iemand hier handig was die dat ook wist...
Volgens mij is het gewoon een kwestie van getalletjes aanpassen...
offtopic: niet waar, toch alleen de beta? (mocht ik het verkeerd hebben, een link aubquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:41 schreef AMD64 het volgende:
Trouwens nu even offtopic. Je kan GTA2 downloaden op de rockstar stie
reinstall?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:55 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Het is meestal gewoon een kwestie van een paar getalletjes aanpassen, de vraag is alleen welke.
Ik heb trouwens een rare bug met mijn savegames. Als ik een savegame open krijg ik dit.
[afbeelding]
Als ik dan naar buiten loop dan is alles weer normaal, maar ga ik weer naar binnen dan ziet het er weer zo vaag uit. En het rare is dat het niet bij al mijn save games zo is (wel de meeste) en ik heb hier ook nooit last van gehad.
Zou iemand kunnen kijken of mijn save game corrupted is? Of dat dit misschien aan mijn videokaart ligt.
GTAVCsf4.b
nope, de heightlimit zit in de .exe, en als je die aanpast en distrubueert krijg je Rockstar op je dak, illegaal enzow. Daarom zijn de heren modders met wat memory editing bezig, en dan kan het welquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar wil ik niet op wachten![]()
Vroeg me af of er iemand hier handig was die dat ook wist...
Volgens mij is het gewoon een kwestie van getalletjes aanpassen...
Als ik het me goed herinner kun je in Vice zien hoe ver je bent. Hoeveel jumps, robberies, missions enz enz.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef Chokeme het volgende:
Wie weet wat ik nog moet doen met Vice City ? Ik heb meerdere checklists gebruikt en alles wel 9 keer nagecheckt, en nog zit op op 97 %![]()
Ik heb alle hidden packages, rampages, unique jumps robberies en side missions
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |