ik vind haar er ook als een suffe trien uitzien hoor!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik vind Djenneke wel een stoere meid anders
Waarom reageer je 2 x op dezelfde quote zielig figuurquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben ik ook al een hoer/slet? Man, wat een nieuwtjes allemaal zo op de late nacht.... Ook al iets dat ik niet wist.... Kan ik mijn vriend wel heel wat naheffingen gaan doen dan....![]()
![]()
Ik zit er niet mee hoor! Ieder zijn eigen mening.... Zolang ik maar tevreden met mezelf ben....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:08 schreef SilverSpirit het volgende:
[..]
ik vind haar er ook als een suffe trien uitzien hoor!
sorry dat had ik niet moeten zeggen![]()
Ik wil ook wel 3 keer reageren hoor, ben ik dan nog zieliger? ahhh? ahhhh?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:09 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Waarom reageer je 2 x op dezelfde quote zielig figuur![]()
Ebay Dat wijf is GEIL![]()
![]()
![]()
Is DAT een vrouw??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:07 schreef eBay het volgende:
Dagblad_De_Limburger
Wat vind je van die andere dame ?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Heb nog een betere foto van derquote:
Nouja, als je het zo stelt wil een keer doggystyle wel lukken denk ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:47 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Heb nog een betere foto van der
[afbeelding]![]()
Ze is toch Lesbie ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:51 schreef patty het volgende:
Zij gaat Duitsland platneuken met het Songfestival. Zou jij door haar platgeneukt willen worden?
Jah, voorquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:45 schreef Arcee het volgende:
Gaat ze naar 't Songfestival of niet?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:06 schreef Ruis het volgende:
op verzoek weer open...
Maar is dat al zeker?quote:
en je zou het filmenquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oh ik zou die slet zo vreselijk strap-on-en!!
Ik zou daar niks meer van heel laten!
Dat wijffie in de achtergrond mag er trouwens ook wel wezen zeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:51 schreef patty het volgende:
Zij gaat Duitsland platneuken met het Songfestival. Zou jij door haar platgeneukt willen worden?
Ziek....quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:45 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat wijffie in de achtergrond mag er trouwens ook wel wezen zeg.![]()
Eindelijk zijn we het ergens over eens...quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:45 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet het niet, maar als jullie haar gister bij BvD gezien hebben, dan zou je er dood nog niet op willen liggen. Wat een gore hoer is dat.
* Pingwingei schuift zijn deel af naar cafca, mag je hebbenquote:
Misselijk vanwege haar hoofd?quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:57 schreef cafca het volgende:
Hmmm, ik ruik hier opportunities.....nog meer mensen die hun deel naar mij willen afschuiven?Kan ik me vast ziekmelden voor de rest van het jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |