Jazeker wel.. zo heb ik nog wel spellen die ik wil halen.. komt wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:53 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik denk dat een hoop mensen dat doen, aangezien er in die periode nog een hoop coole games uitkomen, maar toch,.. ik zal deze titel wel onthouden !
Was erg onder de indruk van de movies en trailer !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik koop m voor de volle prijs, deze game moet ik op 4 maart spelen !!
Ach,.. zo is er ruimte voor een deel 2quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:01 schreef Tain het volgende:
Gameplay trailers zien er erg goed uit, alleen jammer dat er geen online ondersteuning in het spel zit. Anders was het spel denk ik een stuk populairder geweest
Dan was het inderdaad een MUST have geweest..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:01 schreef Tain het volgende:
Gameplay trailers zien er erg goed uit, alleen jammer dat er geen online ondersteuning in het spel zit. Anders was het spel denk ik een stuk populairder geweest
ik heb hem op de PS2quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem net bij Play.com besteld.
Heeft niemand anders deze game?! Ongelooflijk
Heb je ff 60 meuro voor me?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:43 schreef Robhimself het volgende:
Heren, neem een risico en koop m. Net als ik gedaan heb
ik heb het al uitgespeelt en al het hele deck opgepaktquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:22 schreef kepler het volgende:
heh lekker
net weer luchtafweer geschut opgeblazen van de noord-koreanen met behulp van een stealht-bomber attack. Kan je met behulp van sattelieten je doel op de grond uitkiezen en dan komt er een stealth-bomber overgevlogen en die gooit vervolgens dat gebied plat![]()
en dat is maar 1 van de 16 air-strikess
Das wel een nadeel van play.com, ik wil hem eig. wel nu spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:55 schreef H.Flick het volgende:
Hij is verstuurd... nu nog een weekje ofzo wachten.
Ik heb hem expres bij Play.com besteld omdat ik dan nog tijd heb om KOTOR2 uit te spelen, anders komt die ook al op de stapel van 'nog niet uitgespeelde games'... en die stapel is inmiddels heel erg groot bij mijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das wel een nadeel van play.com, ik wil hem eig. wel nu spelen
Maar ja, scheelt me wel weer ¤15, dus maar ff geduld hebben
Je kunt toch gewoon de kaarten oppakken door de intel te gebruiken en ze te vinden. Zo heb ik namelijk net mijn eerste paar kaarten opgepakt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:36 schreef Kremers het volgende:
Ik heb nu de mogelijkheid om een ace contract uit te voeren, maar ik wil eig. eerst de andere oppakken, hoe doe ik dit? Volgens een email moet ik dan een ander contract accepteren via Major Howard in het Geallieerde Hofdkantoor, maar ik zie alleen die gast met zijn Ace contract staan
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind trouwens dat duitse nazi-achtige mannetje dat je kan kiezen echt belachelijk lelijk. waarom maken ze zo'n figuur?
Eerste deck is heel simpel, dat zijn allemaal financieële mannetjes, 2e deck zijn geharde militairen, dus die worden een stuk moeilijker om op te pakken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij ga je wel behoorlijk snel door het spel heen. Ik heb hem nu 2 dagen en ik heb al bijna al die kaarten van het eerste deck opgepakt... opzich wel goed, want dan ben ik op tijd klaar voor Metal Gear Solid 3 op de PS2 en Brothers in Arms
Het is gewoon een casual shooter, net zoiets als Burnout 3 een casual racer is zeg maarquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef jap85 het volgende:
Heel vermakelijk spelletje, wel leuke missies, ziet er goed uit, alleen vind ik de vijanden niet zo sterk, je schiet ze achter elkaar af. Ook wel leuk dat er veel extra dingetjes in zitten, net als in GTA, waardoor het ook gewoon leuk is om te kloten, soms kom je bijvoorbeeld ineens een legerkamp tegen van de noord koreanen waar je dan mooi kunt rellen
Dat je veel kan slopen is ook wel lachen, zeker in combinatie met de tanks en de diverse airstrikes die je kunt oproepen. Het vliegen zit ook wel goed in elkaar. Dit spel is zeker een aanrader voor mensen die van schiet/actie spellen houden.
Ja daar kan ik mij ook goed in vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:04 schreef febster het volgende:
[..]
En dat bevalt me wel, net weer een chopper gehijacked, en flink wat noord koreanen over de kling gejaagd![]()
Missies zijn niet al te moeiljk, sidequests grappig, gewoon een tof wegspelende game
www.gamefaqs.comquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef emergency3 het volgende:
heeft iemand cheats
Ja, dat had ik ook. In het begin vond ik het geweldig, maar op een gegeven moment was ik totaal alle interesse kwijt. En toen kwam Metal Gear Solid 3, nu komt Brothers in Arms en ik raak Mercenaries al weken nooit meer aanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:42 schreef Smots het volgende:
Ik heb nu alle klaveren en ruiten verzameld. Ben aangekomen in de Noordelijke provincie. Eerlijk gezegd ben ik de interesse in Mercenaries een beetje kwijtgeraakt. Wel jammer, maar ik denk niet dat ik 'm ooit nog helemaal uit ga spelen.
Oh well...
Komt omdat er ook zoveel goeie games uit komen laatste tijd..quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. In het begin vond ik het geweldig, maar op een gegeven moment was ik totaal alle interesse kwijt. En toen kwam Metal Gear Solid 3, nu komt Brothers in Arms en ik raak Mercenaries al weken nooit meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |