Nee, dat heb ik toch niet nodig?!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zie hier toch geen mensen die een postaantal zitten op te krikken?
Wat is je mening over de TS dan en zijn mooie topic?quote:ik post nooit om het posten, ik post voor de gezelligheid, of om mijn mening te geven.
TS = huiliequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat is je mening over de TS dan en zijn mooie topic?
Wie weet, straks is het een stille wens..quote:
goed topic ditquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat is je mening over de TS dan en zijn mooie topic?
wij, nee joh.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zie hier toch geen mensen die een postaantal zitten op te krikken?
mwoa wat denk je volgens mij duurt het een paar maanden, jaren bij mij hoor...........quote:
Dan open ik er wel een topic overquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wie weet, straks is het een stille wens..
Nog iets meer als 36.000 posts en je bent mij voorbij!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:41 schreef GrotePier het volgende:
[..]
mwoa wat denk je volgens mij duurt het een paar maanden, jaren bij mij hoor...........
op het tempo van BMWM3/ Needforspeedundergroud/AMD64 is dat een paar weken doorpostenquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nog iets meer als 36.000 posts en je bent mij voorbij!
Belachelijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
op het tempo van BMWM3/ Needforspeedundergroud/AMD64 is dat een paar weken doorposten
niet als gemiddeldequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:45 schreef komrad het volgende:
heeft AMD de 500 posts per dag al gehaald?
idd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Best knap op een forum dat steeds plat ligt
Dat vind ik zo grappig, reeksen zijn verboden, behalve sommige reeksen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd.
maar hij wil perse elke dag minstens 100 posts halen voor de reeks
s'middags krijgt ie z'n pilletjes van de zusterquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Krijgtie vast ontwenningsverschijnselen in de middag als het traag is.
Hij is vast zo iemand die een betaald abonnement gaat nemen..quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
s'middags krijgt ie z'n pilletjes van de zuster![]()
die topics zijn allemaal verwijderd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:51 schreef Klonk het volgende:
en opeens borrelt de vraag omhoog welke user het meeste postings op een dag heeft gedaan (ff die scriptkiddies van december ofzo niet meerekenen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |