je moet toch iets doen met al je vrije tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja! Ongeveer hetzelfde soort wedstrijd als 'wie haalt het meeste geld op voor Azië'.
valt nog tegenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:08 schreef komrad het volgende:
jullie allebei
Ja, zoals op de geiser-onderhouds-monteur-meneer wachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je moet toch iets doen met al je vrije tijd
dat is hun "dress-code"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:23 schreef Biancavia het volgende:
Waarom hebben die onderhoudsmonteurmeneren werkelijk altijd vettig halflang haar, een afgezakte spijkerbroek en een enorme bierbuik?
ja goed ideequote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:11 schreef GrotePier het volgende:
Is fokken 1 grote wedstrijd ofzo wie de meeste topics en of posts haalt???
omdat er iedere x weer tussenstanden bij staan enzo???![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:23 schreef Biancavia het volgende:
Waarom hebben die onderhoudsmonteurmeneren werkelijk altijd vettig halflang haar, een afgezakte spijkerbroek en een enorme bierbuik?
Ja, de een gaat voetballen en de ander gaat fokken en houd zijn post ook nog bij in competetieverband. Inschrijven kan bij Yvonnequote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:11 schreef GrotePier het volgende:
Brechjequote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
De grote vraag is wie kan yvonne als eerste voorbijstreven?
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:11 schreef GrotePier het volgende:
Join the Clubquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:17 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dit is echt weer zo'n topic waar ik alleen post om mijn post-count mee op te krikken
Je kan hier ook niet met nut posten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:17 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dit is echt weer zo'n topic waar ik alleen post om mijn post-count mee op te krikken
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:56 schreef Klonk het volgende:
al mijn posts hier hebben een nut, namelijk opkrikken.
Ja dat doe ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:04 schreef Klonk het volgende:
neem dan in ieder geval de moeite een zinnetje te typen
Zo heb jij helemaal niets anders te doen ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:38 schreef AMD64 het volgende:
Ik post voor mijn plezier!
Gaat Yvonne achterna
Die modjes krikken natuurlijk ook hun post op met al die slotjes die ze uitdelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Modje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |