abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24739630
We hebben een Lik op stuk beleid, geen tolerantie beleid, grote waffeldichthouden of ik sla hem dicht door de politie beleid nodig.

Ik weet dat die wouten alleen goed zijn voor snelheidbekeurinkjes en gewone burgers lastigvallen.
Helaas: Waarom het risico lopen een mesgevaarlijke crimineel op te pakken terwijl je hem 40 minuten later weer moet laten lopen.

Algemeen meer respect voor dde politie Een agent in uniform een lul noemen is belediging van een ambtenaar in functie--> oppakken en minimaal 48 uur opsluiten -> bedreiging is voorkomen en opsluiten desnoods 6 op een cel.

Dit klinkt hard maar als wij nette burgers daar gewoon even aan meedoen dan zullen die huftertjes zoals beschreven in het parool snel genoeg aangepakt gaan worden. Zoals ik al zei 6 op een cel moet dan maar, en die wouten kunnen uitzoeken welke een cel moeten delen en welke een prive cel krijgen omdat ze hemn terecht een eikel noemden.

Lik op Stuk zeg ik je... oh en wapenstok veel meer wapenstok
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24739973
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 10:15 schreef halion het volgende:
We need Zero Tolerance.
We hebben iemand nodig die een revolutie begint!
Holland moet weer van ons worden!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24742177
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 12:33 schreef desiredbard het volgende:
We hebben een Lik op stuk beleid, geen tolerantie beleid, grote waffeldichthouden of ik sla hem dicht door de politie beleid nodig.

Lik op Stuk zeg ik je... oh en wapenstok veel meer wapenstok
toch denk ik dat onze taal ook een update nodig heeft.
" lik op stuk" pfffffffffff......uit welke oertijd stamt die beschrijving???

make it ' zero tolerance' of een andere moderne omschrijving.

Zo lang de overheid nog over ' boeven' en 'tasjesdieven' praat, kun je natuurlijk niet verwachten dat die marokkaantjes de politie serieus nemen. Het is tijd voor Nederlands versie 2.01.
duku en smatje staan immers ook al in de Van Dale.
pi_24742325
Veryankt figuur dat je er bent, Lik op Stuk...moet je die dikke van dale eens openslaan, leer Nederlands. Het feit dat jjij duidelijk problemen hebt met, het je in het Nederlands , in een volledige volzin, te uitten is weer eens een mooi voorbeeld dat wij door de schgolen in achterstandswijken gedwongen worden criteria van ABN te laten varen.
In andere woorden: Wij blijken zelfs in onze taal achter het Amerikaans aan te moeten lopen omdat dat zo Halal is
(En ja Amerikaands; zero Tolerance is een duidelijk voorbeeld van een Amerikaanse verkrachting van de Engelse taal, De Engelsen gebruiken no-toleranc
l
pi_24742498
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:
Veryankt figuur dat je er bent, Lik op Stuk...moet je die dikke van dale eens openslaan, leer Nederlands. Het feit dat jjij duidelijk problemen hebt met, het je in het Nederlands , in een volledige volzin, te uitten is weer eens een mooi voorbeeld dat wij door de schgolen in achterstandswijken gedwongen worden criteria van ABN te laten varen.
rustig rustig. begin je altijd direct te schelden?

en tja " volledige volzin" ...je geeft het zelf al aan....
daar zit het probleem nu juist. Het is 2005, het tijdperk van snelle, compacte informatie.
Dan hebben jouw authentiek klassieke Nederlandse volzinnen niet zo veel betekenis meer. Sterker nog, het verdoezelt de informatie die je over wilt brengen. Dit is het internet-tijdperk en oubollige
'zo veel mogelijk universitair gefundeerde woorden in een zin proppen' zorgt alleen maar voor communicatiestoornissen. En dan ook nog spelfouten maken... Misschien moet je niet zo vasthoudend zijn.
pi_24743217
Allen met mensen die de taal niet beheersen
Bovendien merk je wat er met amerikaans gebeurt

Mr President there are NO WMD's in Iraq...

Ik vreeg me af ...hoe compacter wil je het hebben

ik betwijfel echter ook of GWB een volledige Amerikaanse zin kan verstaan, het is publiekelijk bekend dat ie ze niet kan uitspreken
pi_24753230
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:
In andere woorden: Wij blijken zelfs in onze taal achter het Amerikaans aan te moeten lopen omdat dat zo Halal is
(En ja Amerikaands; zero Tolerance is een duidelijk voorbeeld van een Amerikaanse verkrachting van de Engelse taal, De Engelsen gebruiken no-toleranc
l
Verkrachting? Het is gewoon een andere vorm van het Engels.

Ik erger me zo aan Nederlanders die een fobie lijken te hebben voor alles wat Amerikaans is; 'color' is net zo correct Engels als 'colour' .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24753526
amerikanen zijn toch dom?? of was dat nou de generalisatie die we toepassen op hun?
of ze vreten te veel
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:30:48 #234
116148 Kelt
Groene Nationalist
pi_25656822
en zijn die grote groep marokkanen (30) die het ambulance personeel en de politie tegenhielden om het slachtoffer zijn leven te redden en ga toch dood ga toch dood riepen nou al opgepakt?

ohnee! natuurlijk niet! want als marokkaan mag je dat soort dingen wel doen!

links en die kut marokkanen maken het er zelf naar dat iedereen ze uit het land willen pluren

*kots mensen*
--sig verwijderd, nokken met dat getroll--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')