weinig keus, de rechtsstaat is een lachtertje en die kutmarokkanen leren het nooit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie doodgeslagen wordt op straat.
An eye for an eye.

quote:wij gingen gezellig een avondje stappen, en na afloop een broodje eten in zomaar een broodjeswinkel op de lijnbaan.
we raakten aan de praat met 2 mannen, die aardig en betrouwbaar overkwamen ook 2 medewerksters mengden zich in het gesprek.
ze vertelden ons dat het niet veilig was voor drie meisjes om in uitgaanskleding gekleed zo laat 's nachts over straat te gaan.
Jan bood zelfs nog aan om ons veilig naar huis te brengen, aangezien we uit dordrecht kwamen en op de trein van 5:30 moesten wachten.
even later kwamen er 2 luidruchtige marokkaanse jongens binnen, die het maar weer al te duidelijk maakten dat wij als meisjes van 16/17 jaar
helemaal niet veilig over straat kunnen, niet eens in een broodjeswinkel zitten.
de marokanen zeiden en riepen wat dingen naar ons, en jan kwam voor ons op, ik vond het fijn dat iemand het voor ons op nam
maar had nooit verwacht dat het zo'n afloop zou hebben.
Jan en zijn vriend waren verstandig, en dachten om verdere problemen te voorkomen het pand te verlaten, en het leek ernaar dat het ook over was.
maar niets was minder waar.
nadat jan de deur achter zich had dicht getrokken, ging 1 marokkaanse jongen helemaal door het lint, hij vond dat niemand hem tot de orde mocht roepen,
niemand zich met hem mocht bemoeien
hij was mohammed b. en hij liet niet met zich sollen...
hij begon hard op de tafel te slaan en riep van alles, toen sloeg hij een medewerker op haar rug, en zei dat er niks aan de hand was, maar hij rende naar buiten
en 5 seconden later lag jan op de grond, er is geen gevecht geweest, 1 of 2 fatale klappen en hij lag op de grond.
toen ging alles heel snel, terwijl wij in shock waren niet wisten wat te doen, tewijl mijn vriendinnen binnen zaten te huilen,
bleef ik buiten staan, ik kon niet weg, ik moest daar blijven staan, 2 politieagenten bij hem die zich geen raad wisten en wachtte tot de ambulance zou komen.
nadat de ambulance arriveerde is jan heel lang gereanimeerd, ondanks hij weer begon adem te halen, hoorde we later die dag dat hij toch was overleden.
we hebben Jan heel kort gekend, maar we zagen toch alle 3 iets vertrouwds en aardigs bij hem.
we zijn er kapot van dat die aardige man die voor ons op kwam het met zijn leven moest bekopen.
we zullen dit nooit, nooit vergeten, evenals we hem nooit, nooit meer zullen vergeten.
het was zijn tijd nog niet, de dood kwam veel te vroeg.
we wensen al zijn familie, en vrienden veel sterkte toe, en we bidden voor jullie.
rest in peace Jan
Francina, Joelle en Xaixai

quote:GeenStijl.nl
Ik ben bang dat het niet lang gaat duren tot er zich groepen gaan vormen die systematisch groepen marrokanen tot de orde gaan als veel mensen dit soort dingen lezen...Ik zou dat afkeuren, er niet aan meedoen, er niet toe aanzetten, maar als ik in mijn omgeving rondkijk, de reacties hier lees...quote:condoleance

mag hun hele familie mee? die zijn blijkbaar niet in staat om hun eigen kroost op te voeden. geen toegevoegde waarde voor onze maatschappij.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:11 schreef VEGAN het volgende:
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...
dus als ik een AIDS patient dood sla is het ook okje?
wat is dit voor onzin?
die marokkanen plus die 20-30 andere MAROKKANEN die zaten te roepen ''ga dood! ga dood!'' moeten al hun geld in leveren en bezittingen en uit het land worden geschopt (en heel Europa)

Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar bij ons is het niet!! normaal als kinderen ga maar dood ga maar dood roepenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, mensen in groepsverband onder invloed roepen de meeste idiote dingen (nooit uitgeweest Milagro>? Nooit naar een voetbalwedstrijd gekeken?Kinderen op een schoolplein ? ect ect)

Alle gehandicapten ook maar een spuitje geven? Iedereen die met pensioen gaat de laatste paar maanden maar dood laten zwoegen in werkkampen?quote:geen toegevoegde waarde voor onze maatschappij.

ik vind het prima als jij die groep criminele marokkanen gehandicapt noemt, dat zijn jouw woorden en ik vind het eigenlijk een belediging voor de echte gehandicapten wier misdaad tot gehandicapt zijn, volgens jouw vergelijking, evengroot is als criminele marokkanen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:39 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Alle gehandicapten ook maar een spuitje geven? Iedereen die met pensioen gaat de laatste paar maanden maar dood laten zwoegen in werkkampen?

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/003269.phpquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:17 schreef rockonbro het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar bij ons is het niet!! normaal als kinderen ga maar dood ga maar dood roepen
En ik heb nog nooit gehoord dat supporters dat riepen.
Dit heeft ook niks meer met schelden te maken, dit is gewoon een misdrijf!!
Als je het ambulancepersoneel onmogelijk maakt hun werk te doen dan spoor je niet!!!

Criminelen zou je als (maatschappelijk) gehandicapt kunnen bestempelen.quote:ik vind het prima als jij die groep criminele marokkanen gehandicapt noemt, dat zijn jouw woorden en ik vind het eigenlijk een belediging voor de echte gehandicapten wier misdaad tot gehandicapt zijn, volgens jouw vergelijking, evengroot is als criminele marokkanen.
Mijn opmerking is wel degelijk relevant aangezien je mensen beoordeelt op hun productiviteit.quote:waar ik wat minder blij mee ben is je vergelijking met mensen die hun hele leven lang hard hebben gewerkt zodat criminele marokkanen nu lekker van een uitkering kunnen genieten, voor 10 kinderen bijslag krijgen, ze vervolgens voor galg en rad opgevoed zijn en maatschappelijk veel geld kosten door hun criminele activiteiten. nice try, maar je raakt kant noch wal.

bang?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:35 schreef egilio het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat het niet lang gaat duren tot er zich groepen gaan vormen die systematisch groepen marrokanen tot de orde gaan als veel mensen dit soort dingen lezen...Ik zou dat afkeuren, er niet aan meedoen, er niet toe aanzetten, maar als ik in mijn omgeving rondkijk, de reacties hier lees...
In een week, 2 incidenten waarbij de dader dezelfde dag nog in aanraking is geweest met justitie...![]()

quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:37 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Criminelen zou je als (maatschappelijk) gehandicapt kunnen bestempelen.
[..]
Mijn opmerking is wel degelijk relevant aangezien je mensen beoordeelt op hun productiviteit.

de nazi's van duitsland hadden ook een bepaald geloof. en de marokkaanse/turkse/islamitische groeperingen vertonen veel overeenkomsten ermee.!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:21 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel probleem met een strenge overheid. Sterker nog, daar pleit ik voor. Waar ik wel een probleem mee heb is een overheid met fascistische trekjes, waarbij iedereen gelijk is, behalve een groep mensen die een bepaald geloof heeft.

ik zou graag never ever meer vergelijkingen willen zien tussen de joden, die zich meer dan perfect gedragen hebben en van europa in een paar eeuwen een welvardend continent hebben gemaakt, en een stel barbaren die alleen maar geld kosten, afnemen en onze veiligheid en vrijheid steen bij steen afbreken. deal?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef Darkster het volgende:
[..]
de nazi's van duitsland hadden ook een bepaald geloof. en de marokkaanse/turkse/islamitische groeperingen vertonen veel overeenkomsten ermee.!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |