Nationaliteit maakt hier dus geen ene ruk uit!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
He, daarnet was de eigenaresse van de broodjeszaak aan het woord. Die had 't toch echt heel bewust over Marokkaanse jongeren.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Prachtig ook hoe de Telegraaf (en Veekeend) er toch weer een Marokkanenverhaal van weet te maken, ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Vreemd, ik heb nergens last van. Wat heb ik toch een hekel aan dit soort uitdrukkingen.quote:In Rotterdam zijn de spanningen na het overlijden van een 38-jarige man door zinloos geweld flink opgelopen.
ja alle omstanders verzinnen dat, de meisjes vd eettent verzinnen dat, rightquote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
Is die man nou door die groep marokkanen doodgeslagen of niet??quote:ondanks dat de daders van de mishandeling dat niet waren.
Ja idd laten we er helemaal niets om geven. Roei elkaar maar lekker uit zonder reden.!?quote:Die dingen gebeuren nu eenmaal
Getuigen hadden het toch echt over Marokkanenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
nee, door 2 knullen.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef menesis het volgende:
[..]
Is die man nou door die groep marokkanen doodgeslagen of niet??
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja idd laten we er helemaal niets om geven. Roei elkaar maar lekker uit zonder reden.!?
ja precies, wat doe je hier dan, Heiden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.
Elkaar uitroeien.Er is een vent van 38 overleden bij een vechtpartij. Heb je enig idee hoeveel mensen er iedere dag doodgaan? Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Nee, op de Lijnbaan, naast waar vroeger Lumiére zat. Tegenover Burger King.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken die hele broodjeszaak overigens niet, zit die echt op de Korte Lijnbaan?
Nee joh, gewoon lekker posten en mijn eten laten zakken. En jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies, wat doe je hier dan, Heiden?
je druk maken om anderen die zich druk maken om niets?
Omdat het in dit geval ook jij had kunnen zijn, of ik, of een willekeurig ander persoon. Daarom doen die afrekeningen ook niemand iets.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Oh, dan waren ze vast bij O'Shea's geweest. Leuke tent is dat. Bij die broodjeszaak zie je nooit iemand, trouwens. De enige klant is nu overleden geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, op de Lijnbaan, naast waar vroeger Lumiére zat. Tegenover Burger King.
En een hartaanval niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:12 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat het in dit geval ook jij had kunnen zijn, of ik, of een willekeurig ander persoon. Daarom doen die afrekeningen ook niemand iets.
Een hartaanval is een natuurlijke dood, dat je kop tot pulp wordt geschopt is dat niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:13 schreef heiden6 het volgende:
En een hartaanval niet?
Dat heb ik nergens gelezen hoor, wel het Telegraaf artikel dat het heeft over een groep jongeren "van voornamelijk Marokkaanse komaf" die na het incident vervelend zouden hebben gedaan. Dit is overigens door 1 persoon gezegd, en zowel de politie als andere omstanders ontkennen het. Het gaat dus niet over de 2 mannen die de man hebben doodgeslagen. Tenminste, zo is het Telegraaf artikel, weet niet waar jij hebt gelezen dat de daders ook Marokkanen waren. Ik kan het gemist hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, door 2 knullen.
die groep kwam er om heen staan en trok blijkbaar joelend partij voor hun broeders.
toen de politie en ambulance arriveerde belemmerde ze hen ook nog eens in hun werk
Ik heb de melding hiervan ook gehoord op de scanner en ze hadden het over daders met Marokkaans uiterlijk die weggerend waren richting de Baya.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef gelly het volgende:
nu ben je gewoon dom aan het lullen, Heiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker posten en mijn eten laten zakken. En jij?
Je kunt er wel omheen draaien, maar het is toch zo. Gaan we voor iedereen die op zeventien januari een hartaanval heeft gehad ook een topic openen?
Ik raak a niet in paniek en de rest ook niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal in paniek raken, de telegraaf lezen, op Geert Wilders stemmen en alle Marokkanen die we tegenkomen boos aankijken. Dat voorkomt vast enig geweld in de toekomst.
Elkaar uitroeien.Er is een vent van 38 overleden bij een vechtpartij. Heb je enig idee hoeveel mensen er iedere dag doodgaan? Waarom zou je zo'n heisa maken over die paar die vermoord zijn?
Ach ik hoop voor hem dat hij het nooit meemaakt (niemand btw)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als die heiden zo doorgaat zullen we het snel genoeg weten.
Zet jezelf toch niet zo voor lul man. Je weet dondersgoed dat 't om Marokkaanse (lees: afkomst) daders gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gelezen hoor, wel het Telegraaf artikel dat het heeft over een groep jongeren "van voornamelijk Marokkaanse komaf" die na het incident vervelend zouden hebben gedaan. Dit is overigens door 1 persoon gezegd, en zowel de politie als andere omstanders ontkennen het. Het gaat dus niet over de 2 mannen die de man hebben doodgeslagen. Tenminste, zo is het Telegraaf artikel, weet niet waar jij hebt gelezen dat de daders ook Marokkanen waren. Ik kan het gemist hebben.
Heb jij dan geen respect voor mensen die op zeventien januari een hartaanval hebben gehad?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt er wel omheen draaien, maar het is toch zo. Gaan we voor iedereen die op zeventien januari een hartaanval heeft gehad ook een topic openen?
Ik wacht liever even de feiten af voordat ik meega in je schuimbekkende tiradesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet zo voor lul man. Je weet dondersgoed dat 't om Marokkaanse (lees: afkomst) daders gaat.
nee de politie kan het niet bevestigen, gelly, dat is niet hetzelfde als ontkennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gelezen hoor, wel het Telegraaf artikel dat het heeft over een groep jongeren "van voornamelijk Marokkaanse komaf" die na het incident vervelend zouden hebben gedaan. Dit is overigens door 1 persoon gezegd, en zowel de politie als andere omstanders ontkennen het. Het gaat dus niet over de 2 mannen die de man hebben doodgeslagen. Tenminste, zo is het Telegraaf artikel, weet niet waar jij hebt gelezen dat de daders ook Marokkanen waren. Ik kan het gemist hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |