Hij is niet alleen alergisch voor aardbeien.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik weet dat ik slecht ben met vragen bedenken, maar ik had toch wel verwacht dat dit iets langer duurde. Bill Pullman leek me te makkelijk, maar Walter dus ook. Ik wist het nog vanwege die aardbeien allergie
Maar je hebt natuurlijk gelijk![]()
Patch +1
Maar ik zou ze niet allemaal weten, dus als iemand zou hebben gezegd "blauwe kaas" dan had ik het ook goed gerekend.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij is niet alleen alergisch voor aardbeien.
Je had wat dat betreft wellicht 5 dingen kunnen vragen waar Bill Pullman alergisch voor is...
Had vrij weinig uitgemaakt, aangezien ik de film gisteren nog eens heb zitten kijken, op z'n Italiaans...
Neen, da's "Saps on Sea"...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
is dat niet die film met die boot, waar die crimineel ook op zit.
tjee, ik ken heel wat van hun films, maar titels en films gecombineerd weet ik niet......
Wauw, ik vind het al knap dat je diverse titels kent...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen zin om de diverse l&H-titels die ik ken hier te roepen, zeker niet met deze forum-snelheid.
Middag!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:03 schreef haagse_elfje het volgende:Middag
laurel en hardy ik zou het echt niet weten, dat is mijn type film....
ik benop FOK
ik kan ook geen enkele titel verzinnen.....quote:
hmm...daar heb je gelijk in ja...hoewel het gister nog erger was!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kan ook geen enkele titel verzinnen.....
omdat het al dagen slaapverwekkend traag is.....![]()
dolle_hond + 1quote:
veul plezierquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:33 schreef twentemeisje het volgende:
Ik dacht al dat het probleem hier lag maar bij jullie is het dus ook FOK!king traag...
Ik neem nu voor een ruime week afscheid van jullie... twentemeisje gaat de sneeuw opzoeken!![]()
Veel plezier en doe aub wel voorzichtig!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:33 schreef twentemeisje het volgende:
Ik dacht al dat het probleem hier lag maar bij jullie is het dus ook FOK!king traag...
Ik neem nu voor een ruime week afscheid van jullie... twentemeisje gaat de sneeuw opzoeken!![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:50 schreef Sheridana het volgende:
Stealing Beauty?
Ja, die bedoelde ik ook eigenlijk...quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:18 schreef Dopekoe het volgende:
LIjkt ook een beetje op erik Hulzebosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |