...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Breakfast at Tiffany's ?
... me neitherquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:37 schreef Sheridana het volgende:
My Fair Lady
Ook geen flauw idee waarom...
niet zo bij de handquote:
Een beetje cryptisch: "het laatste woord is de vierde van vijf aanwijzingen voor de door mij gezochte film..."quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
My Stepmother is an alien?
een regisseur en zijn hoofdrolspeelster....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
wat is de link tussen matilde santing en een alien
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:04 schreef Sheridana het volgende:
Leon?
Nou, hier sneeuwt hetquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]maar het begint hier aanzienlijker warmer te worden... (Hint: a=e)
En dat is nu net wat ik wilde horen!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Un Long dimanche de fiancialles? Jeunet: Alien 4 Leadcharacter heet Mathilde.
Un long de wie??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dat is nu net wat ik wilde horen!!!
Op de achtergrond zie je een uitstalling van allerlei Delicatessen en linksboven Alien, beiden verwijzend naar onze regisseurJP Jeunet.
Rechtsonder de auteur van de gelijknamige boek Sébastien Japrisot , linksonder Audrey Hepburn, verwijst natuurlijk naar Audrey Tautou, en Matilde Santing was een aanwijzing voor het karakter dat AT vertolkt, te weten Mathilde
mr_anonimous +1 Uw Beurt!
[url=http://us.imdb.com/title/tt0344510/]Un long dimanche de fiançailles /url]
een Python?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk beest treffen Mirrorman en Sphinx aan in de gestolen Humvee in Gone in Sixty Seconds?
The Substitute +1quote:
Welke film zoek ik? Puzzelen maar!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Blurrymail = Bill Murray?
Ja, sorry, ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
Is dit een soepje van namen van acteurs uit de door jou gezochte film?
Het hadden ook de characters kunnen zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik dacht dat dat wel duidelijk was
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Groundhog day?
w-o-m-a-n-c-e-l-l-d-i-e-d = Andie Mcdowell?
b-l-u-r-r-y-m-a-i-l = Bill Murray?
Ik bedoelde Sonny, mijn excuses als het niet zo duidelijk was.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bedoel je Sonny, of die hele grote computer die de boel draaiende houdt?
Sheridanaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:36 schreef Sheridana het volgende:
sonny
DKquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bound?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |