Ahquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:48 schreef Sai het volgende:
We hebben het dus over:
[afbeelding]
VERSUS:
[afbeelding]
Ehm, tot volgende week dinsdag ofzo.. Misschien woensdag als ik dinsdag wat tijd tekort kom, maar ik hou voorlopig dinsdag aan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tot wanneer blijft deze finale open. Ik wou OUATITW binnen kort toch weer eens kijken nu ik hem op dvd heb.
Bij de eerste keer stemmen al gelijk de doorslaggevende stem geven in de finale, dat doe je leukquote:Op maandag 7 maart 2005 18:06 schreef dunc het volgende:
* dunc stapt even binnen om voor Apocalypse Now te stemmen..
Idd, dikke vettequote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:37 schreef Mike het volgende:
Bedankt Laurenzo85...het was toch nog een behoorlijk karwei dat Sai achterliet, dus chapeau daarvoor.
Ik denk dat het hele oeuvre van Ben Affleck op een gedeelde eerste plaats eindigt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, dikke vettevoor Laurenzo! Ik had nooit gedacht dat dit toernooi nog een einde zou krijgen, maar eind goed al goed en best een mooie winnaar ook nog!
Op naar het meest tenenkrommende moment toernooi
* insert standaard Grease-grapjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele oeuvre van Ben Affleck op een gedeelde eerste plaats eindigt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |