Een optelreeks zo te zien. Telkens de 2 voorgaande getallen optellen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:44 schreef Hare het volgende:
Wat zijn die getallen in je signature dan D_H?
Volgens mij heb je gelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een optelreeks zo te zien. Telkens de 2 voorgaande getallen optellen.
1+1 = 2
1+2 = 3
2+3 = 5
etc.
Nog nooit gehoord van Fibonacci? De Gulden Snede?quote:
Nopequote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Fibonacci? De Gulden Snede?
Ah. Ik dacht dat je misschien Pi had gezien. Of naar een Tool-CD had geluisterd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
erg off-topic
ach, ik ben bezig De Da Vinco - code te lezen
ja en ja ookquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je misschien Pi had gezien. Of naar een Tool-CD had geluisterd.
Hoewel ik er ook graag voor gestemd zou hebben, is dit helaas niet meer mogelijk.. Onthoud je je verder van stemmen, of kies je nog wat anders?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:02 schreef UIO_AMS het volgende:
6. The Good, the Bad and the Ugly: Shootout van de drie
Die andere 2 filmmomenten vind ik in geen verhouding staan tot die shoot out, dus dan onthoud ik mij liever.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:51 schreef laurenzo85 het volgende:
Hoewel ik er ook graag voor gestemd zou hebben, is dit helaas niet meer mogelijk.. Onthoud je je verder van stemmen, of kies je nog wat anders?
Tot zover ik weet is dit nog alles wat er overgebleven is, tenmiste vanaf toen ik begon met de hervatting was dit alles. Volgens mij heeft Sai ook gewoon op dezelfde manier gewerkt, dus lijkt me sterk dat we iets missen..quote:Op zondag 20 februari 2005 15:01 schreef Mike het volgende:
Zijn dit de laatst overgebleven van de honderden (duizenden) fragmenten waar Sai mee begon? Of missen we er een aantal?
Er zijn al tig goeie momenten uit, dus ja..quote:Op maandag 21 februari 2005 21:33 schreef Hare het volgende:
Once Upon a Time in the West
Verder allemaal een beetje tegenvallende uitslagen. Beste is er iig al uit(Singin in the Rain)
Deze hebben het allemaal al af moeten leggen tegen bijvoorbeeld een eindmoord in Sevenquote:Op maandag 21 februari 2005 21:43 schreef Mike het volgende:
Ik denk bij legendarische filmmomenten ook aan beelden uit Gone with the Wind, Casablanca, Lawrence of Arabia, Bridge on the River Kwai, The French Connection, ET...waar zijn ze?
Ik stem overigens ook nog ff op Once upon a time...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |