F5quote:Op maandag 17 januari 2005 02:05 schreef Dagonet het volgende:
Gezellig, ik heb weer eens mail van DP.
De kannibalen woonden in Guinea, niet op Sumatera.quote:
Whe!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:05 schreef Adelante het volgende:
zoveel mensen wonen daar anders niet meer
Geen idee wat er in staat trouwens, die krengen gaan ongelezen de trash in.quote:
Post ze dan gewoonquote:Op maandag 17 januari 2005 02:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee wat er in staat trouwens, die krengen gaan ongelezen de trash in.
Wat gemeen van je Dago! Die knul doet nog wel zo'n moeite om vriendjes te worden!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee wat er in staat trouwens, die krengen gaan ongelezen de trash in.
Nah, net even gekeken en veel verder dan "zielige jankzak" komt hij niet. Het is niet echt leeswaardig zeg maar.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Post ze dan gewoonDoet hij ook met chatlogs
.
Tja dat wilde Jeffrey Dahmer ook....quote:Op maandag 17 januari 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat gemeen van je Dago! Die knul doet nog wel zo'n moeite om vriendjes te worden!
Was te verwachten eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2005 02:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, net even gekeken en veel verder dan "zielige jankzak" komt hij niet. Het is niet echt leeswaardig zeg maar.
Wat zit hem eigenlijk dwarsquote:Op maandag 17 januari 2005 02:10 schreef Dagonet het volgende:
Ah, weer eentje. Het zit hem wel dwars
Arme DP.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:10 schreef Dagonet het volgende:
Ah, weer eentje. Het zit hem wel dwars
Ja, hij is best zielig, zo helemaal alleen in z'n uppie. Me laten toevoegen op MSN om zo de block te omzeilen, het is net Hepyro.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat gemeen van je Dago! Die knul doet nog wel zo'n moeite om vriendjes te worden!
Alle drie plus de afwezigheid van een besnorde man in strak leer....quote:Op maandag 17 januari 2005 02:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Z'n jeugd? Z'n lelijke rotkop? Z'n maagdelijkheid?
En het enige waar ze om vragen is je liefde. Is dat nou zo ontzettend veel gevraagd Dacho?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, hij is best zielig, zo helemaal alleen in z'n uppie. Me laten toevoegen op MSN om zo de block te omzeilen, het is net Hepyro.
Gast heeft een of ander psychisch probleem ofzo, alles wat je zegt is meteen persoonlijk en dus is hij een paar keer de crew uitgegooid. Ik wilde niet lekken of het voor hem opnemen. De jongen had niet eens door dat als hij in de crewchat verscheen mensen zich stilhielden en spontaan verhuisden naar andere kanalen. Best zielig eigenlijk.quote:
Zolang ze geen vrouwen van begin tot laat twintig zijn kunnen ze het zelf blijven schudden.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En het enige waar ze om vragen is je liefde. Is dat nou zo ontzettend veel gevraagd Dacho?
Ja, die liefde van jou ken ik! Je houdt van me voor eeuwig en altijd, tot het einde van je zaad.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zolang ze geen vrouwen van begin tot laat twintig zijn kunnen ze het zelf blijven schudden.
Ik had het niet eens over jou!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, die liefde van jou ken ik! Je houdt van me voor eeuwig en altijd, tot het einde van je zaad..
Braaf.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Voor de verandering.
Ach zen pa vroeg gestorven???quote:Op maandag 17 januari 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Alle drie plus de afwezigheid van een besnorde man in strak leer....
Ik F5 me trouwens rot in m'n mailbox maar ik zie alleen DP voorbij komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |