ach, je speelt iig met d'rquote:
Ik kan nog wel een bepaald iemand herinneren die gelijk moord en brand begon te schreeuwen toen zijn pic in een topic kwamquote:Op maandag 17 januari 2005 01:56 schreef SjeikhAhmedYassin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent bijna net zo'n jankzak als ik, kom op man: het is je kop maar
Dat doe jij toch op de billen van Beavje en de bifi van stinkie?quote:Op maandag 17 januari 2005 01:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch wel fijn om te weten op wie je je affapt....![]()
IRC > #onzquote:Op maandag 17 januari 2005 01:58 schreef kastanova het volgende:
Nu wil ik de kop er ook bij zien NS.
Wilde stoeipoes eerderquote:
Sadomasochistisch?quote:Op maandag 17 januari 2005 01:58 schreef kastanova het volgende:
Nu wil ik de kop er ook bij zien NS.
quote:
Ieuw!quote:Op maandag 17 januari 2005 01:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat doe jij toch op de billen van Beavje en de bifi van stinkie?
in de kast ja, achter de computer sta jij er opquote:Op maandag 17 januari 2005 01:58 schreef Insomaniac het volgende:
Dat doe jij toch op de billen van Beavje en de bifi van stinkie?
Met mn miss Chocolate foto zeker!quote:Op maandag 17 januari 2005 01:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
in de kast ja, achter de computer sta jij er op
neuh, de 100-0025_IMG meerquote:Op maandag 17 januari 2005 02:00 schreef Insomaniac het volgende:
Met mn miss Chocolate foto zeker!!
Die is zeer sueel ja.....quote:Op maandag 17 januari 2005 02:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tja, dat bruine doet het hem.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan een vrij unieke vorm er vanquote:
'nuff said...quote:
Als bumper in Dakar 2006?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan een vrij unieke vorm er van.
Mijn mensenhaat dient gewoon af en toe weer even gevoed te worden en dat kan uitstekend met zo'n foto...
Ook wel leuk voor Tessje om te horen dat ze toch nog enig nut heeft...
vergeet het strakke rose nietquote:
Thaise stormvloedkering?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |