Hugsterquote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef ook_gek het volgende:
wat wil je weten? De tekst die er bij staat over drank klopt niet.
Hij is gewoon gespint toen hij uit een bocht kwam. Was weinig aan te doen.
Bestuurder had gelukkig niks! Heel de neus van de auto is![]()
Hij word nu gemaakt. Een fokker heeft niet zo lang hier voor nog een rit mee gemaakt in
deze 360 spider s,nachts![]()
Er staat toch ook geen tekst bij over drank? Er staat dat de linker achterband ontploft is waardoor de bestuurder de macht over het stuur kwijt raakte. Ik vraag me af hoe hard de bestuurder heeft geredenquote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef ook_gek het volgende:
Bestuurder had gelukkig niks! Heel de neus van de auto is![]()
Hij word nu gemaakt. Een fokker heeft niet zo lang hier voor nog een rit mee gemaakt in
deze 360 spider s,nachts![]()
De eerste keer stond dat de bestuurder naar drank rook van daar de drank lucht.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er staat toch ook geen tekst bij over drank? Er staat dat de linker achterband ontploft is waardoor de bestuurder de macht over het stuur kwijt raakte. Ik vraag me af hoe hard de bestuurder heeft gereden![]()
Neequote:Op maandag 17 januari 2005 11:20 schreef Kogando het volgende:
Die crash was een paar weken geleden.
Leuk detail, de bestuurder had 'm van zijn vriend geleend.
De eigenaar van de 360 heeft nog wel meer auto,squote:
dat was OOK de Enzo,quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je mocht kiezen?
ik koos dan die ferrari en verkocht die weer.. kocht een mooie hemi cuda, mooi opknappen en van de rest van het geld op vakantie gaan en mensen in ferrari's uitlachen.
In de kofferbak.. Die is er express afgehaald, anders wordie gejat.. Alsie gaat rijden kliktie m erop.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dat paardje op de bovenste foto er af gesoept of eraf geskoept?
Zeker van de bestuurder gehoord... Mjah dat zou ik ook zeggen als ik net iemand anders z'n ferrari inelkaar gedrukt had. Hij reed nog niet te hard zeker ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef ook_gek het volgende:
Denk even simpel na. Als zo een ongeluk gebeurd he en hij zou gedronken hebben. Denk je niet dan dat de politie een blaastest zal laten doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zeker van de bestuurder gehoord... Mjah dat zou ik ook zeggen als ik net iemand anders z'n ferrari inelkaar gedrukt had. Hij reed nog niet te hard zeker ook niet.
"was weinig aan te doen"Ik denk het ook. En daarom stond hij ineens met een inelkaargedrukte neus en belandde hij ook nog eens op het spoor. Omdat ie helemaal niks verkeerd deed.
zo duur is een 360 nou ook weer nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Catch22- het volgende:
hewww mannow ze hebben weer graffiti op mijn auto gespoten nu moet ik het schoon laten maken en dat kost weer 1000 euro
en dan net een auto van 400.000 euro hebben gekocht, kan geen medelijden hebben.
niet dat ik het goedkeur ofzo
Ja, en de volgende dag mocht hij gewoon verder in de Murcielago, hij kan beter rijden als z'n baas (t is z'n werk, in die 360 rijden)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:50 schreef itsontoday het volgende:
Reed die gast uit dat ene Enzo filmpje hierin?
Die Dennis ofzo.
Je zit toch echt dichter in de buurt met 230.000 hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef steve-a17 het volgende:
[..]
zo duur is een 360 nou ook weer nietrond de 180.000 zit je dichter in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |