bijna goedquote:
Te moe om de topic-titel te lezen?quote:
quote:
Dat euhm.. deed ik met opzet. Om te kijken of jullie wel opletten. ja, dat was het.quote:
In Grote Verwarring kunnen altijd erg leuk, onverwachte dingen gebeurenquote:Op zondag 16 januari 2005 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Grote Verwarring heeft wel iets..
FUCk YOU!quote:
wij gaan nog dit jaar eens een keertje flink zuipen in NYCquote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
Anywayz... ik ga zo denk Lord of the Rings kijken....
Have fun..quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
Dat heet hier GFY.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
let's not and say we did.. trustenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Er is vast wel een schattig, lief, sappige modje dat even de titel wil aanpassen voor ons
done!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Er is vast wel een schattig, lief, sappige modje dat even de titel wil aanpassen voor ons
Die kijkt een dvd'tje denk ikquote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Bijna goed, but this one will do.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |