abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2005 @ 23:23:53 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24604471
Ik was op zoek naar een 'ervaringen topic' over de 300D o.i.d. maar de search bood geen oplossing, dus dan maar een nieuw topic.

Ik ben een beetje aan 't rondkijken voor een 300D (zal nog wel ff duren, maar info inwinnen enzo kan nooit vroeg genoeg ), maar nu kwam ik op www.speurders.nl het volgende tegen:
quote:
**Ben jij ook in het bezit van een Canon EOS300d digitale spiegereflex camera?
--------
**Zijn jouw flitsfoto's ook vaak zeer onderbelicht, zodat je zeker een kwart van de foto's weg moet gooien?
--------
**Maakt het niet uit of je hierbij de interne flitser of een externe flitser gebruikt?
--------
**Helpt het anders instellen van de camera niet en heb je al van alles geprobeerd om goede flitsfoto's te maken?
---------
**Is de camera misschien al enkele keren naar de reparateur geweest, maar kunnen ze de fout niet vinden?
---------

Uit meerdere reacties via E-mail blijkt dat meer mensen dit probleem hebben en dat de meeste mensen inmiddels de camera in de verkoop hebben gedaan óf overwegen dit te doen (waarschijnlijk niet voor niets is de 2e handsprijs in een jaar tijd nog niet de helft van de aanschafprijs)!
Het blijkt dus een structureel probleem te zijn met de 300d camera.

Heb jij hetzelfde probleem en mocht je er óók van balen dat Canon zijn consumenten blijkbaar ongestraft in de kou laat staan, stuur mij dan een mailtje met jouw bevindingen. en eventuele voorbeeldfoto's.
Ik heb inmiddels een persbericht naar diverse kranten en consumenten organisaties gestuurd over dit onderwerp en kan eventuele reacties van jullie goed gebruiken om het beleid van Canon aan de kaak te stellen!
Mocht je mij mailen, dan hou ik je uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen!
zie ook: dit bericht op marktplaats dus

Hebben meerderen hier deze ervaring?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 16 januari 2005 @ 23:38:27 #2
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_24604754
Weet niet wat voor instellingen je gebruikt, maar lees deze even door:
http://www.dcresource.com/forums/archive/index.php/t-2517.html
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 16 januari 2005 @ 23:41:26 #3
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24604819
Over de 300D hebben we hier een centraal topic [Centraal] Canon (D)SLR *2* , daar kan dit verder voor zover iemand die jankzak van speurders en marktplaat serieus neemtik ken slegs tevreejen gebruikers van de EOS'sen, ze worden tweedehands gewoon voor bijna-nieuwprijs verkocht

Deze gaat dus op slot
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')