quote:Op maandag 17 januari 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rij even naar omgeving motorzaak, zet de Alto 2-3 straten verderop.. en loop in je leren broekie ernaar toen.
Wie weet kom je nog een lekkere/knappe leerboy tegen die je een liftje kan geven voor het laaste stukje.![]()
Maar ik smeer gewoon een beetje schoenpoets op zwart leer, of dat spul wat je bij een meubelzaak voor leer kan kopen.
(ws is dat goedkoper dan bij de motorzaak, maar ja veel kleinere kans op mooie motorboys)
Niet met schoensmeer gaan klooien, gewoon naar een dumpzaak gaan en daar ledercreme kopen ( daar is het goedkoper dan bij motorzaak) en dat werkt perfect, gebruik het al jaren voor jas,schoenen, handschoenen, e.d blijft het ook lekker water afstotend,quote:Op maandag 17 januari 2005 13:25 schreef ondeugend het volgende:
Verzorgt er iemand hier zijn leren kleding eigenlijk ? Met meer dan alleen water bedoel ik dan.
ik ben op zoek naar nieuwe digicam, ik heb de mijne laten stuiteren, kunnen ze niet tegen![]()
Je zou het niet zeggen, maar ik heb de eerste 10 jaar met een(dezelfde) leren jas gereden.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
Aha .... gewoon het spul bedoeld voor mijn leren bank opzoeken dus
Tnx
Je kan ook een pot leervet halen bij een paardenwinkel, veel goedkoper.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aha .... gewoon het spul bedoeld voor mijn leren bank opzoeken dus
Tnx
Uhuh Uhuh, oude panty´s en legerquote:Op maandag 17 januari 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De schoenpoets na even drogen goed uitwrijven met een oude panty, en het resultaat is oogverblindend.
Edit: Mercy: het Nederlandse leger doet het ook zo, daar heb ik het geleerd.
Of geldt dit niet als een aanbeveling.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhuh Uhuh, oude panty´s en leger
Uhh ja, gewoon f je oude panty´s uit de kast halen jongens, en net als Pep goed poetsen![]()
Onlangs geen panty´s in mijn kast gevonden by the way
Ik ga er verder maar niet op in![]()
![]()
quote:
Als je samenwoont heb je vast wel panty's in je kast liggen.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:06 schreef Makster het volgende:
Uhh ja, gewoon f je oude panty´s uit de kast halen jongens, en net als Pep goed poetsen![]()
Onlangs geen panty´s in mijn kast gevonden by the way
Ik ga er verder maar niet op in![]()
![]()
Hahahahah ik wist dat deze reactie ging komenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je samenwoont heb je vast wel panty's in je kast liggen.
En anders moet je ze toch eens cadeau doen. (= hint draag'es een leuk rokje.......![]()
)
Maar concreet: panty's zijn over het algemeen geen lang leven beschoren.
Dus eenieder kan bij zijn/haar familie gaan bietsen.. uiteraard wel met de goede smoes.
En je kan hem ook nog gebruiken als camouflage bij een overval op een tankstation.![]()
![]()
Disclaimer: aan dit advies zijn geen rechten te ontlenen.
Klopt helemaal, je moest jezelf er in kunnen zien,quote:Op maandag 17 januari 2005 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
In het leger kicken ze enorm op wie zijn leren uitrusting het meeste glimt.
Dus vandaar de pany tip, dat werkt het beste.
Zijn dus echte bling bling gasten daar.
(en wie zijn kleding het meeste gewassen heeft, dus wat er het meeste gedragen uitziet)
Rare jongens.
quote:Op maandag 17 januari 2005 15:10 schreef Makster het volgende:
Hahahahah ik wist dat deze reactie ging komen![]()
![]()
quote:kwas de snelste van dit groepje met blades zx 9s en een R1 toch leuk.
quote:Hallo Mannen
Ja ik heb wel eens gereden op Zolder, is een te gekke baan met die hoogte verschillen.
Helaas was het tijdens een Kicxstart circuitdag en werd er geen tijd geklokt.
Van de tijden op Assen weet ik dat Jeroen Oudeman tijdens de DCR zo rond de 1.35 reed en Robert van de Molen in de 1.32 ers.
Als je dan weet dat zij 15e worden tijdens de Boxercupraces wordt daar vooraan nog harder gereden.
Ik rijd zelf 1.37.7 op het nationale circuit van Assen.
En dan rij ik net de cilinders niet aan de grond, maar dan moet ik er ook wel lekker naast gaan hangen.
Ach, een ervaring voor het leven.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het leger…..
….blij dat ik mijn tijd daar niet heb verspild
Telegraaf bezorg ik ookquote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Telegraaf.Eerst werd ie bezorgd door een wat oudere marrokaanse man en was keurig op tijd. Nu word ie bezorgd door een nederlandse student en is altijd te laat.
Conclusie? Moslims kunnen beter klokkijken.
quote:
Kwestie van gelijk op inspringenquote:Op maandag 17 januari 2005 15:57 schreef Youssef het volgende:
Lekker bezig RietvaerderDe kleinste dingetjes duren bij mij weken voor ze geklaard zijn. Zoals een nieuw gekochte CD box vullen, of de speling uit mijn voorwiel halen, de remmen maken, uitlaat vastschroeven etc.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |