Ah, nou zie ik het op m'n rijbewijsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Alles waar geen aanhanger achter zit, en geen trekker met oplegger.
Voor aanhanger en trekker met oplegger heb je E achter C nodig
geen chauffeursdiploma meer nodig?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Alles waar geen aanhanger achter zit, en geen trekker met oplegger.
Voor aanhanger en trekker met oplegger heb je E achter C nodig
Eerst chauffeursdiploma halen voordat je mag rijden. Dit is ook nodig als je bus chauffeur wilt worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen chauffeursdiploma meer nodig?
hij is op veeerlei manieren uit te leggen, daar laat ik het ff bijquote:
Je wou toch minderen met de koffie?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
':') Feli, ik was 1-2 minuten te laat, het was erg laat gisteren wegens omstandigheden![]()
Dus ben eerst even wat gaan doen hier.....nu nog 1 pagina'tje uitschrijven aan artikelen en dan de thermoskan vullen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
De nieuwe BMW cup racer ..
.. Boxerklasse is eruit, nu komen deze machines in het voorprogramma bij de GP's.
[afbeelding]
Met het motorblok van de K1200S, in racetrim pk'tje of 200?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:33 schreef hollander172 het volgende:
Je wou toch minderen met de koffie?
quote:
gelukkig welquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
...maar de evolutie staat nu duidelijker verder van een chopper af.
Echt een gaaf dingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
De nieuwe BMW cup racer ..
.. Boxerklasse is eruit, nu komen deze machines in het voorprogramma bij de GP's.
[afbeelding]
Met het motorblok van de K1200S, in racetrim pk'tje of 200?
Achterwiel ophanging van mijn R1100S lijkt er ook erg op, BMW heeft al jaren eenzijdige achterwielophanging, maar die zien de meeste motorgeintereseerden natuurlijk niet .. want wie kijkt er nou naar BMW.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:49 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb dat plaatje nu een keer of 3 bekeken maar het enige mooie dat ik kan ontdekken zou de achterbrug zijnhoewel die wel erg des honda's aan doet.
Wasn't me who askedquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
OPM ik heb nog 1 plaatje van de voorzijde.
[afbeelding]
Jij vond hem idd ook dik, dus was al voor jou aan het zoeken, en sloeg gelijk een dubbelslag met Mercy.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wasn't me who askedmaar toch wel leuk om te zien. Idd wel gewaagd maar ik vind het wel
lekker dik
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
het ging mij eigenlijk om die paddock stand![]()
die wilde ik beter bekijken,
kopieren
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
En minderen .. tja drink 2 kannetjes op een ochtend
, en dan nog 2-3 keer los een bekertje.quote:
Dat weet ik wel en nee dat is inderdaad geen reden om meer naar BMW's te kijken. Honda doet dit toch ook al jaren?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Achterwiel ophanging van mijn R1100S lijkt er ook erg op, BMW heeft al jaren eenzijdige achterwielophanging, maar die zien de meeste motorgeintereseerden natuurlijk niet .. want wie kijkt er nou naar BMW.![]()
En hij is met cardan uitgevoerd trouwens.
Doet mij juist denken aan die achterhaalde "stealthachtige" ontwerpen van een aantal jaren geleden.quote:Design, euH leukt wel alsof BMW een inhaalslag wil maken.. future design.
Erg gewaagd in ieder geval, en met 2-3 jaar gewenning ziet de rest er juist er raar uit vermoed ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |