abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2005 @ 18:30:30 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24600138
Bij mij dus wel. Hij wil dus dat ik meld waar ik heenga en wat ik ga doen en ik moet toestemming vragen. Oke, ik snap sommige zaken wel, want ons bedrijf heeft Amerikaanse klanten en die willen zeker dat er geen spionnen ofzo bij zitten schijnt het en dus willen ze van iedereen in ons bedrijf (we leveren bepaalde zaken oa aan Amerikaanse klanten) weten waar ze op vakantie gaan en trekken ze ook iedereen na. Als er iemand in het bedrijf naar hun normen niet een bepaalde stsus krijgt gaan de orders aan onze neus voorbij... maar ik wil nu dus naar China en zelfs daar moet met de klant worden overlegd (nota bene niet eens van ons bedrijf zelf) of ik daar wel heen mag! En dat terwijl ik maar manusje van alles ben en van geen enkele geheime zaak weet heb.

Hoe zit dat bij jullie?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 januari 2005 @ 18:36:15 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24600232
Ik mag van mijn baas alleen naar de Veluwe. Hij is bang dat ik met mijn verstandelijke handicap snel zou verdwalen als ik over de landsgrens zou gaan.
pi_24601176
Toestemming moet ik wel vragen, de reden is dat ik meestal vrij lang op vakantie ga. Waar ik naar toe ga zal mijn baas worst wezen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24601191
TPG maakt het geen hol uit waar ik heen ga, als ik maar op tijd terug ben.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  FOK!fotograaf zondag 16 januari 2005 @ 19:47:40 #5
73911 ultra_ivo
pi_24601202
Mijn baas heeft wel graag dat ik heelhuids terugkom, en met alle functie's nog werkend. Voor de rest vindt hij het wel interesant wat ik allemaal uitspook tijdens mijn vakantie's. Ik denk dat het eerder positief werkt.
pi_24601246
Het gaat me baas geen hol aan waar ik naartoe ga met mijn vakantie, maar het zal wel gevraagd worden
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24601265
Ze vragen wel waar ik heen ga maar das puur interesse tonen...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_24601331
Het zal ze geen flikker uitmaken. Vaak vragen ze er wel naar, maar alleen uit interesse.
  zondag 16 januari 2005 @ 19:58:38 #9
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_24601339
Oops, my bad

[ Bericht 84% gewijzigd door JaJoah op 16-01-2005 20:00:08 (dubbelpost) ]
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  zondag 16 januari 2005 @ 19:59:07 #10
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_24601349
Tja, mijn baas zal 't zijn reet roesten wat ik in mijn vakantie doe, of waar ik dat doe ... het is alleen zo dat er in overleg een vakantie gepland wordt.

Niet zozeer voor 't kantoorpersoneel (waar ik dus ook onder val), maar meer voor de chauffeurs daar we toch altijd nog een transportbedrijf hebben, welke ook in de vakantietijd genoeg personeel beschikbaar moet hebben om de normale ritten uitgevoerd te krijgen.

Chauffeurs met kinderen hebben voorrang om vakantie te pakken in de periode dat de scholen ook vakantie hebben. En dan ook maar een max. aantal. Levert altijd de nodige stress op als er nog een paar zijn die op het laatste moment proberen in die ene periode vakantie op te nemen. Vooral als die dan ook nog een partner hebben welke ook beperkt is in de vakantieperiodekeuze (3x woordwaarde )
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  zondag 16 januari 2005 @ 20:00:40 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24601367
Is dat diezelfde baas waar je verplicht ober en zwarte piet moest zijn?
[KNE]-Mod
pi_24601391
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:00 schreef ThE_ED het volgende:
Is dat diezelfde baas waar je verplicht ober en zwarte piet moest zijn?
pi_24601462
Ik mag niet langer dan 2 weken meestal .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_24601543
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Mijn baas heeft wel graag dat ik heelhuids terugkom, en met alle functie's nog werkend.
Dat heb je zelf ook het liefste neem ik aan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!fotograaf zondag 16 januari 2005 @ 20:16:02 #15
73911 ultra_ivo
pi_24601579
dat spreekt vanzelf
maar ik wil nog wel eens wat risico's nemen onderweg
pi_24601623
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bij mij dus wel. Hij wil dus dat ik meld waar ik heenga en wat ik ga doen en ik moet toestemming vragen. Oke, ik snap sommige zaken wel, want ons bedrijf heeft Amerikaanse klanten en die willen zeker dat er geen spionnen ofzo bij zitten schijnt het en dus willen ze van iedereen in ons bedrijf (we leveren bepaalde zaken oa aan Amerikaanse klanten) weten waar ze op vakantie gaan en trekken ze ook iedereen na. Als er iemand in het bedrijf naar hun normen niet een bepaalde stsus krijgt gaan de orders aan onze neus voorbij... maar ik wil nu dus naar China en zelfs daar moet met de klant worden overlegd (nota bene niet eens van ons bedrijf zelf) of ik daar wel heen mag! En dat terwijl ik maar manusje van alles ben en van geen enkele geheime zaak weet heb.

Hoe zit dat bij jullie?
Wat voor handel hebben jullie dan met die ´Amerikaanse´ klanten?
Atoombom technologie?
  zondag 16 januari 2005 @ 20:20:38 #17
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24601626
gelukkig heb ik toestemming gekregen om hier te posten dat ik geen toestemming hoef te vragen..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zondag 16 januari 2005 @ 20:21:40 #18
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24601638
Als ik vakantie heb wil m'n baas alleen weten of ik wegga of niet, ben ik 't land uit ben ik dus niet meer inzetbaar voor de GHOR (Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen), bleef ik lekker thuis behoor ik natuurlijk wel gewoon op te dagen, voor de ghor ben je 24/7, 356 dagen per jaar oproepbaar, maar daar kies je dan ook zelf voor.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  zondag 16 januari 2005 @ 20:33:08 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24601806
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:20 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Wat voor handel hebben jullie dan met die ´Amerikaanse´ klanten?
Atoombom technologie?
Bouwmaterialen enzo.. maargoed zo spannend is het allemaal niet, het gaat erom dat de Amerikanen blijkbaar zo paranoia zijn over alles dat ze zelfs personeel van toeleveranciers in de gaten willen houden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24601858
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:21 schreef Farao het volgende:

Als ik vakantie heb wil m'n baas alleen weten of ik wegga of niet, ben ik 't land uit ben ik dus niet meer inzetbaar voor de GHOR (Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen), bleef ik lekker thuis behoor ik natuurlijk wel gewoon op te dagen, voor de ghor ben je 24/7, 356 dagen per jaar oproepbaar, maar daar kies je dan ook zelf voor.
Verloftechnisch gezien is het dan heel logisch om op vakantie te gaan. Zeg maar, als je wilt genieten moet je dat meteen goed doen. Maar begrijpelijk dat je thuis oproepbaar blijft; het gaat immers om dringende geneeskundige hulp.
  zondag 16 januari 2005 @ 20:43:51 #21
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24601978
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef amr_diab het volgende:

Verloftechnisch gezien is het dan heel logisch om op vakantie te gaan. Zeg maar, als je wilt genieten moet je dat meteen goed doen. Maar begrijpelijk dat je thuis oproepbaar blijft; het gaat immers om dringende geneeskundige hulp.
Ach, je heb van die fanaten die ook "genieten" van een medische inzet

Als ik bijv. 8 weken vrij heb, en er 6 op vakantie ga, dan is't voor mijn baas gewoon makkelijk om te weten welke 2 weken ik thuis ben, zodat hij niet onnodig andere moet inschakelen.

leuke nickname trouwens, krijg spontaan zin om awedoony te luisteren
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_24603018
Geen van mijn bazen heeft ooit moeilijk gedaan over de bestemmingen. Ook niet als het ging om Irak, Noord Korea, China en Cuba.
  zondag 16 januari 2005 @ 23:17:18 #23
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_24604333
Als m'n baas problemen heeft met waar ik heen wil neem ik ontslag!

Heb er al eens mee gedreigd en het heeft gewerkt. Dat ging meer om wanneer trouwens; Oud & Nieuw MOET ik vrij hebben, geen compromis mogelijk.

Ik heb wel vorige week commentaar gehad over de lengte van m'n vakantie (3 weken), maar heb m'n baas meteen laten weten dat ik teleurgesteld was over die visie.

Mijn vakantie is heilig!
reset
pi_24608756
Nog nooit enige problemen gehad. Niet om de bestemming, niet om de lengte.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 17 januari 2005 @ 09:57:07 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24609037
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Bouwmaterialen enzo.. maargoed zo spannend is het allemaal niet, het gaat erom dat de Amerikanen blijkbaar zo paranoia zijn over alles dat ze zelfs personeel van toeleveranciers in de gaten willen houden.
Bespottelijk. Ik vraag me af of ik voor zo'n bedrijf zou willen werken. Ontzettend naar idee dat hun controle zo ver gaat. Wat ik in mijn vakantie doe is echt míjn zaak!

Maargoed: Nee dus. Mijn baas vindt het allemaal prachtig. Als hij de foto's maar mag zien...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator maandag 17 januari 2005 @ 12:48:18 #26
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24611465
Nee. Hij vindt de oplossingen waar ik mee kom om zo lang mogelijk weg te gaan altijd bijzonder interessant.

Waar ik heen ga mag ik ook zelf bepalen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')