Nou ik wel...quote:
Mij straks niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:41 schreef Roellio het volgende:
Ik kan jullie vanachter m'n raam op de wal stilletjes uitlachen!![]()
Shit, ik zie nu dat ik de mail wel hebt gehadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja het is ook via studentenwoningweb gegaan. De laatste week van mn vakantie was het, ehm die week van 25 juli.
Dit stond er:
Gemeente Amsterdam
Adres H.J.E. Wenckebachweg 2786
Corporatie De Key
Bruto huur ¤ 400,17
Reacties 372
Kan iemand me vertellen hoeveel de huur netto is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja het is ook via studentenwoningweb gegaan. De laatste week van mn vakantie was het, ehm die week van 25 juli.
Dit stond er:
Gemeente Amsterdam
Adres H.J.E. Wenckebachweg 2786
Corporatie De Key
Bruto huur ¤ 400,17
Reacties 372
Bedankt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Met huursubsidie is het ¤320,- incl.
Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:51 schreef LuQas het volgende:
De Wenkebachweg ligt volgens mij bij de Spaklerweg, naast de gevangenis.
In Oost. Doe maar niet zo denigrerend aangezien Westerpark echt geen haar beter isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef Roellio het volgende:
De Wenkenbachweg? Zit dat in Zuid-Oost ofzo?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
In Oost. Doe maar niet zo denigrerend aangezien Westerpark echt geen haar beter is.
Neuh hoor. Ik ga toch liever voor 30 m2quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jaloezie! Afgunst!![]()
![]()
Had je vorig jaar maar voor Westerpark gekozen, hè!![]()
![]()
Ik heb 26, wát een verschil!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Neuh hoor. Ik ga toch liever voor 30 m2.
.
Jaaajaajajajaja. Voor als je op de VU zit is duidelijk Wenckebachweg handiger.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb 26, wát een verschil!
Plus betere locatie en goedkoper!![]()
![]()
Ik zou de Key even bellen, sowieso kan het nooit kwaad (en helpt het soms wel) om extra geinteresseerd belangstelling te tonen... vraag ook meteen even naar de volgende lichting.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:59 schreef Nouk het volgende:
Ik had gereageerd op die eerste 60 woningen op Wenckebachweg, was 112de geworden en ben al uitgenodigd voor acceptatie. En een vriendin van me ook, die was 250ste.
Dan kan je bezichtigen en accepteren maar er staat bij, dan is het nog niet zeker of je de woning krijgt omdat er meerdere kandidaten zijn ofzo.
Ik vraag me af hoe groot die kans nou is dat je dan die woning krijgt, maargoed we wachten het af.
Ik hoef eigenlijk niet meer te kijken want heb het al gezien, alleen deze woningen zijn begane grond met tuin, terwijl ik op de eerste op tweede verdieping wil.
Hoop dat ik kan ruilen ofzoiets...iemand ervaring?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef Laurabeest het volgende:
Westerpark is trouwens een prima wijk. Oost vast ook hoor. Maar sowieso onterecht als mensen kritiek hebben op die locatie. Vind het verdomme decadent genoeg dat ik al in mijn studententijd beschikking heb over een unit met eigen badkamer en keuken vlakbij het centrum.
Toen ik net in a'dam kwam wonen mocht ik in mijn handjes klappen dat ik een kamer in Noord had met kakkerlakken en een keuken die je met 13 personen moest delen.
Ik heb ook in Oud-Zuid gewoond, om de hoek bij het Roelof Hartplein en midden in de Pijp. Vind dit echt geen achteruitgang. Dat dacht ik wel toen ik hier nog niet woonde, maar ervaar het nu gewoon als een hele prettige buurt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:10 schreef Nouk het volgende:
[..]. Ik vind Westerpark niks en Oost ook niet. Ik woon nu nog op de Van Baerlestraat in Oud-Zuid. Ik ga er dus wel dik op achteruit, maargoed, je moet wat he
.
Oh ik echt wel!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef LuQas het volgende:
Ik vind de Spaklerweg echt totaal niet representatief voor Oost. Het is een beetje de scheidslijn tussen Watergraafsmeer en Zuid-Oost en dat is echt niet zo'n boeiende buurt. Oost zelf daarentegen is erg fijn.
Westerpark vind ik op zich ok. Niet zo heel boeiend, beetje saai. Het is niet een buurt waar ik later wil wonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |