Joh! Nee!?! Echt?!quote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef Sauruzin het volgende:
Volgens mij is dit een broodje aap verhaal....
Mwoah, ik denk dat een serverpark als dat van Google dit forum heel snel maakt, zelfs als iedereen gewoon maar door elkaar blaat zoals nu.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Fok wordt pas snel als er meer bewust gepost wordt.
Op MS IIS zal het ook zal stuk beter gaanquote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat een serverpark als dat van Google dit forum heel snel maakt, zelfs als iedereen gewoon maar door elkaar blaat zoals nu.
Jij denkt dat een stel van die DIG modjes dit zomaar uit hun duim zitten te zuigen?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef Sauruzin het volgende:
Geachte Lucille,quote:Op zondag 16 januari 2005 19:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij denkt dat een stel van die DIG modjes dit zomaar uit hun duim zitten te zuigen?
Beste Sauruzin,quote:Op zondag 16 januari 2005 19:16 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Geachte Lucille,
Ik denk inderdaad dat de DIG modjes dit uit hun duim zuigen.
Groeten Sauruzin
Ik neem aan dat dat ook voor FP-moderators geldt?quote:Op zondag 16 januari 2005 16:19 schreef QuietGuy het volgende:FOK! zal 45% van de opbrengsten van Google AdSense krijgen waarvan moderators ieder een deel van 20% van de opbrengsten zullen ontvangen,
Stel hier Newbie vragenquote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef Sauruzin het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:19 schreef QuietGuy het volgende:FOK! zal 45% van de opbrengsten van Google AdSense krijgen waarvan moderators ieder een deel van 20% van de opbrengsten zullen ontvangen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |