Die in de jaarbeurs is de grootste van Nederland. Wordt altijd tegelijk gehouden met de verzamelaarsbeurs. Er staan honderden stands met beatles/rolling stones/elvis/madonna etc. maar er staan er ook altijd wat tussen met de muzieksmaak waar jij van houdt. Je moet wel goed rondkijken, want soms vind je bij een ander standje dezelfde 12" voor de helft van de prijs.quote:Zeer succesvol is het speciale onderdeel Mega Platen en CD beurs waar de liefhebbers van grammofoonplaten, video’s en cd’s hun hart kunnen ophalen.
* Tranceptor is aanwezigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:27 schreef teknomist het volgende:
Major League - Melkweg, Amsterdam 18.02.2005
Ja best wel hequote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:57 schreef H4ze het volgende:
Nope, niet aanwezig.
Wat gaat dit topic trouwens langzaamOf ligt dat aan mij?
Ik zal morgen even wat webspace gaan regelen, hoop ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Nicon het volgende:
@ phreak http://www.intermissioncrew.tk BOOKMARK IT!
komop rocky uppen die hap!
Jaaaa zeker weten! Dank je voor de reminder. Zit nu op school, heb geen fuck te doen, dus ik ga maar ff een waarschuwing voor mijn buren typenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:08 schreef Nicon het volgende:
nog 2 weken (en een paar dagen) en dan issut alweer 5 maart!![]()
ff geldrop op stelten zetten![]()
What he said. Vooral wat betreft de lijn in je platenkeuze. Techniekfoutjes zijn wel te negeren als de platen en opbouw goed zijn. Er zitten wel een paar echt lekkere platen tussen!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:47 schreef reem het volgende:
tips: meer oefenen, beter op je levels letten en iets meer een duidelijke lijn in je set krijgen...
Okay dank jequote:Op donderdag 17 februari 2005 13:47 schreef reem het volgende:
tips: meer oefenen, beter op je levels letten en iets meer een duidelijke lijn in je set krijgen...
Tja ik ben momenteel zo'n figuur dat eerst hard begint en dan afbouwt naar wat rustiger tunes en dan weer opbouwt... Maarja verschilt per setje enzoquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:22 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
What he said. Vooral wat betreft de lijn in je platenkeuze. Techniekfoutjes zijn wel te negeren als de platen en opbouw goed zijn. Er zitten wel een paar echt lekkere platen tussen!![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:19 schreef Nicon het volgende:
heeft iemand uberhaupt mijn setje beluisterd??
Wat een mooie avatar H4ze!quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:17 schreef H4ze het volgende:
Woei ik moet je mixje ook nog steeds beluisteren victor. Zal ik vanmiddag ff doen![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:04 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Wat een mooie avatar H4ze!
Dat gaat je geld kosten!![]()
[..]
[..]
er was 1 dj die in mijn ogen te veel backspins deed, om de 3 platenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:41 schreef manny het volgende:
Andy C was echt super. Was zowieso een heel leuk feest.
Melkweg blijft toch een toplocatie
andy c was er d8 ik pas rond half 3.. tenminste ik kan me nog vaag herrineren dat ik op me horloge keek en dat het half 3 was toen andy werd aangekondigtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:35 schreef MissMSX het volgende:
Major League was BRUUT!
Ik vond het wel veel te druk, maar de sfeer was geweldig.
Ben om een uurtje of half 3 weg gegaan, idd toen Andy C wat minder werd en ik het wel gezien had.
Maar alles bij mekaar een onwijs toffe avond gehad
Ik heb 2 uur in m'n hoofd, maar kan best later geweest zijn. Ik heb iig iets van een half uurtje van'em meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:13 schreef Snoop_Dogg het volgende:
[..]
andy c was er d8 ik pas rond half 3.. tenminste ik kan me nog vaag herrineren dat ik op me horloge keek en dat het half 3 was toen andy werd aangekondigt![]()
Puik broeder.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:07 schreef R2cksson het volgende:
[afbeelding]
Voor de rest heb ik ook niks te melden.
tech itch, bong-ra, shitmant, enduser, fff... das toch wel een rede om te gaan...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:07 schreef R2cksson het volgende:
[afbeelding]
Dank jequote:Op zondag 20 februari 2005 02:05 schreef mrcool het volgende:
Damn, net was sos op, ga wel lekker hard nu op de mix van Rock-shocker!![]()
haha, grappig !quote:Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef G-SaS het volgende:
lamaarHeb m gevonden ..het is iid x-ray van subfocus
Vorige keer was het daar wel gezellig! Vriend van me vroeg al of ik meeging. Ik ben wel aanwezig denk ik.... weet je toevallig tot hoelaat dat feestje door gaat? (4 uur ofzo?) en wat is de damage!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:26 schreef Junglist4Real het volgende:
Gaan er zaterdag nog mensen naar de 2de Utreg Massive cd-presentatie in Theater de Kikker?
Ze hebben daar een houten vloer, das altijd leuk met drum&bass :-D
Dat is waar, maar ik heb ze sinds dat ik ze heb op mijn mixer echt voor elke bassline gebruikt. En dat was dus een beetje overdadig, ben nu aan het expirimenteren met traditioneel eq-enquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:46 schreef reem het volgende:
Killswitches gebruiken kan soms best handig zijn. Sommige platen hebben zulke harde bassen dat wanneer je de basstonen helemaal wegdraait, je ze nog steeds hoort.
Hm... m'n vliegtuig missen en een avondje stappen in Rotjeknor of een avondje stappen in Moskou... lastige keuze...quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:11 schreef MissMSX het volgende:
Gaat er iemand zaterdag 26 februari nog naar PRSPCT in Nighttown?
OK, zie ik je rond een uurtje of 01:00 in Rotterdamquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:33 schreef Praag het volgende:
[..]
Hm... m'n vliegtuig missen en een avondje stappen in Rotjeknor of een avondje stappen in Moskou... lastige keuze...
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:07 schreef R2cksson het volgende:
[afbeelding]
Iek ka probieren so vroek mokelijk aanwezik te zijn ehquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:45 schreef reem het volgende:
Zaterdag ook:
REDZONE met DJ FLIGHT (BBC 1xtra / METALHEADZ - UK) MC VERSE (RENEGADE HARDWARE - UK) TEK (FCKN WCKD* - NL) en de hele redzone crew!
Utreg Massive CD Presentatie (2005-02-26)quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:01 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Vorige keer was het daar wel gezellig! Vriend van me vroeg al of ik meeging. Ik ben wel aanwezig denk ik.... weet je toevallig tot hoelaat dat feestje door gaat? (4 uur ofzo?) en wat is de damage!
hoe durf je!quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Iek ka probieren so vroek mokelijk aanwezik te zijn eh![]()
Als je maar vette plaatjes draait enzo
Dat lijkt me wel vet ja, heb je daar nog een online flyertje ervan wie er draaien enzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef alsem het volgende:
wie gaat er allemaal 15 april naar dunjens en dj's 2 in de cityhall in utrech?
die eerste was echt uber dus ik ga sowieso!
Dieselboy en Pendulum toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef alsem het volgende:
Meldt zichquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef alsem het volgende:
Nee, absoluut geen slecht idee. Het zijn ontzettend relaxte tafels (alhoewel ik wel last begint te krijgen van het feit dat de pitch minder precies is dan die van een SL, zodat platen minder lang strak blijven zonder bijsturen). Zeker doen. Zeker voor beginners zijn ze top.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:09 schreef Thomas B. het volgende:
En ik wou net 2 Reloops gaan kopen
Bad idea?
Gahah backbreak massive!mquote:Op maandag 28 februari 2005 17:09 schreef Goofup het volgende:
Lang leve de platenspelers-laag-gebouwd-en-koptelefoonsnoeren-lang-hebben!
Gahah backbreak massive!quote:Op maandag 28 februari 2005 17:09 schreef Goofup het volgende:
Lang leve de platenspelers-laag-gebouwd-en-koptelefoonsnoeren-lang-hebben!
Voor de SL ben ik toch veel te arm dus dat valt sowieso afquote:Op maandag 28 februari 2005 17:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen slecht idee. Het zijn ontzettend relaxte tafels (alhoewel ik wel last begint te krijgen van het feit dat de pitch minder precies is dan die van een SL, zodat platen minder lang strak blijven zonder bijsturen). Zeker doen. Zeker voor beginners zijn ze top.
Dit was overigens de eerste keer dat dit me overkwam
De 4000. De 1000 en 2000 hebben een veel zwakkere motor. En die beetje extra knaken kan je dan nog het beste daarin stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Voor de SL ben ik toch veel te arm dus dat valt sowieso af
Zag op internet de RP-1000 en 2000 staan (goedkoopste modellen) en die zagen er wel mooi en degelijk uit eigenlijk
Welke heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |