Hoeft niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor die optie zal ik toch nooit kiezen; dan moet er namelijk nagedacht worden...
Nou, hè fantastich om zoiets door te geven, zulke mensen bouwen echt bruggen voor die jongeren met wie ze werken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef Halinalle het volgende:
Die jongerenwerker in Premtime: "Dit kan echt niet, dit is godslastering." Dat geeft hoop voor de jongeren met wie hij moet werken.![]()
Tja dat beeld gaf weinig hoop. Voor in de twintig en dan al zo verzuurd in het azijn van je onbetwistbare gelijk. Die verontwaardiging: "Dit is ziek, gewoon ziek"... "Dit is écht een belediging" ... als het niet zo treurig was zou je er smakelijk om moeten kunnen lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef Halinalle het volgende:
Die jongerenwerker in Premtime: "Dit kan echt niet, dit is godslastering." Dat geeft hoop voor de jongeren met wie hij moet werken.![]()
Je bent Jood?quote:Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik geloof dat ik maar een messenzaak ga openen.
Ergo : zo'n sluier helpt dus geen reetquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
(Overigens wel een lekker ding, die gesluierde dame in het roze. Mooie benen en een heerlijk kontje)
nee, milagro, de sluier was gewoon stuk en werkte derhalve nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Ergo : zo'n sluier helpt dus geen reet
Niet als je er zo'n geil speelpakje onder aantrekt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
Ergo : zo'n sluier helpt dus geen reet
die tegenstrijdigheid opmerken is not done volgens sommige Fokkers.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet als je er zo'n geil speelpakje onder aantrekt.
Duidelijk gebrek aan achtergrondkennis.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:34 schreef milagro het volgende:
die tegenstrijdigheid opmerken is not done volgens sommige Fokkers.
want volgens hen is het helemaal niet tegenstrijdig
Ik ook. Chaotisch, verbeten, kleurrijk. Aankomend weekend maar eens naar Amsterdam.quote:maar nu ik de reportage bij Premtime gezien heb en de schilderijen ook wat beter, wil ik er eigenlijk wel naar toe, ik vind ze wel mooi
Herstel, Amstelveen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:51 schreef Ringo het volgende:
Aankomend weekend maar eens naar Amsterdam.
Tegen vallen?? Da's wel jammer..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben zaterdag geweest. Vond het toch een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd.
De tekeningen van Lucebert zijn daarentegen zeer zeker de moeite waard...
Ff een paar vraagjes;quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
( Ik ben afgelopen zondag trouwens ook nog naar een galerie in Willemstad geweest, en daar heb ik ( gratis en voor niks + een bak goeie koffie ) hele mooie schilderijen mogen aanschouwen van een kunstenaar wiens naam mij inmiddels alweer ontschoten is...Dat was eigenlijk veel leuker,.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |