Hoeft niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voor die optie zal ik toch nooit kiezen; dan moet er namelijk nagedacht worden...
Nou, hè fantastich om zoiets door te geven, zulke mensen bouwen echt bruggen voor die jongeren met wie ze werken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef Halinalle het volgende:
Die jongerenwerker in Premtime: "Dit kan echt niet, dit is godslastering." Dat geeft hoop voor de jongeren met wie hij moet werken.![]()
Tja dat beeld gaf weinig hoop. Voor in de twintig en dan al zo verzuurd in het azijn van je onbetwistbare gelijk. Die verontwaardiging: "Dit is ziek, gewoon ziek"... "Dit is écht een belediging" ... als het niet zo treurig was zou je er smakelijk om moeten kunnen lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:36 schreef Halinalle het volgende:
Die jongerenwerker in Premtime: "Dit kan echt niet, dit is godslastering." Dat geeft hoop voor de jongeren met wie hij moet werken.![]()
Je bent Jood?quote:Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik geloof dat ik maar een messenzaak ga openen.
Ergo : zo'n sluier helpt dus geen reetquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
(Overigens wel een lekker ding, die gesluierde dame in het roze. Mooie benen en een heerlijk kontje)
nee, milagro, de sluier was gewoon stuk en werkte derhalve nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Ergo : zo'n sluier helpt dus geen reet
Niet als je er zo'n geil speelpakje onder aantrekt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
Ergo : zo'n sluier helpt dus geen reet
die tegenstrijdigheid opmerken is not done volgens sommige Fokkers.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet als je er zo'n geil speelpakje onder aantrekt.
Duidelijk gebrek aan achtergrondkennis.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:34 schreef milagro het volgende:
die tegenstrijdigheid opmerken is not done volgens sommige Fokkers.
want volgens hen is het helemaal niet tegenstrijdig
Ik ook. Chaotisch, verbeten, kleurrijk. Aankomend weekend maar eens naar Amsterdam.quote:maar nu ik de reportage bij Premtime gezien heb en de schilderijen ook wat beter, wil ik er eigenlijk wel naar toe, ik vind ze wel mooi
Herstel, Amstelveen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:51 schreef Ringo het volgende:
Aankomend weekend maar eens naar Amsterdam.
Tegen vallen?? Da's wel jammer..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben zaterdag geweest. Vond het toch een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd.
De tekeningen van Lucebert zijn daarentegen zeer zeker de moeite waard...
Ff een paar vraagjes;quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
( Ik ben afgelopen zondag trouwens ook nog naar een galerie in Willemstad geweest, en daar heb ik ( gratis en voor niks + een bak goeie koffie ) hele mooie schilderijen mogen aanschouwen van een kunstenaar wiens naam mij inmiddels alweer ontschoten is...Dat was eigenlijk veel leuker,.)
De Onaangepaste Kunstenaar. Ik wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:39 schreef Z het volgende:
Rachid Ben Ali mag inmiddels zelf het Cobramuseum niet meer in. Hij was 'geflipt' nadat hij een poging gedaan had een Televisie interview tegen te houden, wat niet lukte. Hij heeft een eigen schilderij kapot gogooid en werd vervolgens door de directie met klem verzocht voorlopig niet het museum binnen te komen. Hij is nogal een heethoofd
Elke échte kunstenaar is een beetje eng.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Enge Kunstenaar
Nu ja, hij heeft in ieder geval een punt verdiend...quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Elke échte kunstenaar is een beetje eng.
Hij is vooral een beetje gek. Maar daar is weinig mis mee.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft natuurlijk het volste recht om zijn eigen schilderijen stuk te slaandat noem ik nog eens een statement maken als kunstenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |