Groepen die hadden gejuigd als het om leden van het amerikaanse kabinet was gegaan. ....quote:Op zondag 16 januari 2005 16:38 schreef Fronsertje het volgende:
Reserveer maar vast een mooi plekje op het kerkhof voor die kerel, dit soort kunst wordt door bepaalde bevolkingsgroepen niet echt gewaardeerd heb ik gemerkt de laatste tijd.

Maar het Amerikaans kabinet bestaat dan ook uit extremistisch tuig.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef Tarak het volgende:
[..]
Groepen die hadden gejuigd als het om leden van het amerikaanse kabinet was gegaan. ....

Waarschijnlijk wel. Maar toch verheug ik me op de reactie van beroepshoofddoekje Fatima Elatik.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:45 schreef dewd het volgende:
Gewoon een of andere mislukte "kunstenaar" die mee wil liften met het gezeik op de islam. Geen greintje kunst in die afbeeldingen te zien. Dit is gewoon provoceren en media aandacht krijgen. Triest.

Hij heeft een prijs van Koningin Beatrix gehad. En is zelf door Marokkaanse jongeren in elkaar geslagen toen hij op de cover van de Gaykrant stond.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:45 schreef dewd het volgende:
Gewoon een of andere mislukte "kunstenaar" die mee wil liften met het gezeik op de islam. Geen greintje kunst in die afbeeldingen te zien. Dit is gewoon provoceren en media aandacht krijgen. Triest.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |