abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24596987
quote:
Een Friese familie uit Veenwouden heeft een Somalisch gezin dat naast hen woonde dusdanig gepest dat de Somaliërs naar Engeland gevlucht zijn. De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat. Ze gooiden kogels bij de Somaliërs door de brievenbus en bedreigden het echtpaar met vijf kinderen verbaal.

Woningstichting Dantumadeel probeert de terroriserende buurtbewoners uit hun huis te zetten. Over de aard van de bedreigingen wil een woordvoerder niets zeggen. ''Maar je krijgt er tranen van in je ogen. Dit kan echt niet door de beugel.'' Andere buurtbewoners bevestigen de gang van zaken.
Bron ANP

schande gelukkig worden ze aangepakt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24597063
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron ANP

schande gelukkig worden ze aangepakt
Fryslân Boppe
pi_24597226
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Fryslân Boppe
pi_24597322
Tja, hersenloze debielen vind je overal. Hard aanpakken die lui..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 16 januari 2005 @ 15:09:08 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24597342
Friesland is dan ook de meest achterlijke provincie van Nederland...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 16 januari 2005 @ 15:15:58 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24597430
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Friesland is dan ook de meest achterlijke provincie van Nederland...
Dat is N-Brabant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24597480
Alle Friezen het land uit. Oh wacht Friesland is al het buitenland
pi_24597578
Mensen geven uiteindelijk de hoop op een normale oplossing op.. dat is tegenwoordig gewoon zo.

Hadden ze dat ook maar met mohammed b gedaan, dan leefde theo nog. Maar gelukkig doen allochtonen zelf niets. Nederlanders worden gelukkig nooit gepest.

Maar je kan je wel afvragen waarom het nooit gaat over vietnamezen of duitsers. Op een of andere manier lijkt het toch altijd weer een specifieke groep mensen die altijd in problemen verzeild raakt.
/0
  zondag 16 januari 2005 @ 15:30:58 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24597631
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:27 schreef wierdo6 het volgende:
Mensen geven uiteindelijk de hoop op een normale oplossing op.. dat is tegenwoordig gewoon zo.

Hadden ze dat ook maar met mohammed b gedaan, dan leefde theo nog. Maar gelukkig doen allochtonen zelf niets. Nederlanders worden gelukkig nooit gepest.

Maar je kan je wel afvragen waarom het nooit gaat over vietnamezen of duitsers. Op een of andere manier lijkt het toch altijd weer een specifieke groep mensen die altijd in problemen verzeild raakt.
Dus keur je het goed? Achterlijk mannetje
pi_24597741
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:30 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dus keur je het goed? Achterlijk mannetje
Kan ik ook over jou zeggen.. maar zo cheap ben ik niet. Ik heb er nog begrip voor dat mensen anders zijn dan mij en zo lang ze er mij mee met rust laten zal ik ze daar ook niet op aankijken.
Jij kan schijnbaar minder goed met andere mensen opschieten als ik het zo merk. En dat zijn dan de mensen die zeggen dat je iedereen moet accepteren, maar zelf ook wel zo bevooroordeeld als de pest. Grappig.. op zn minst.

Ik ga tenminste niet hypocriet mijn mening aanpassen omdat het iemand anders ff niet uitkomt.
/0
pi_24597751
Ik denk dat dit verhaal nog wel een staartje heeft kan niet geloven dat je zomaar weg wordt gespest. Ik keur het niet goed maar zal wel graag wat meer achtergrond informatie willen hebben.
  Redactie Frontpage zondag 16 januari 2005 @ 15:42:55 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_24597787
quote:
Een Friese familie uit Veenwouden
Slecht onderzoek van het ANP. Die lui wonen dan wel in Veenwouden sinds enkele jaren, maar kwamen oorspronkelijk uit het westen van het land.

Het is dus niet een Friese familie uit Veenwouden, maar een hollandse familie uit het Friese Veenwouden.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 16 januari 2005 @ 15:44:38 #13
45511 TimmyAsd
pi_24597811
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:39 schreef wierdo6 het volgende:
knip
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.
  zondag 16 januari 2005 @ 15:48:14 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24597860
Goeie actie. Blijkbaar waren die Somaliërs niet in staat van zich af te bijten en zijn ze gevlucht uit zwakte.
pi_24597920
Jaja, weggepest naar Engeland. Waarom zijn die lui dan niet gewoon naar Groningen verhuisd ofzo? Je maakt mij niet wijs dat ze alleen vanwege de pesterijen naar Engeland zijn gegaan.
pi_24597950
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef BrauN het volgende:
Goeie actie. Blijkbaar waren die Somaliërs niet in staat van zich af te bijten en zijn ze gevlucht uit zwakte.
waarom vind je het goed
pi_24597974
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.
Kromme zeikbeer... ik zeg niet eens dat ik er problemen mee heb. Kan je je misschien niet verlagen tot het niveau van dingen in de mond liggen.

Ik gaf alleen aan dat deze somalische familie echt niet alleen het slachtoffer van pesten is.. dus zo zielig zijn ze niet. Wat die mensen voor de rest doen, mij kan het geen hol schelen. Het word tijd dat mensen zelf maar eens hun problemen oplossen als altijd de politiek de schuld te geven.

En jij mag ook eens ophouden je mening overal op te dringen en dit soort domme/debiele veronderstellingen te maken.

Je hebt het hier notabene tegen een allochtoon, sies!
/0
pi_24597989
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Geen appels met peren vergelijken.

Als je bij iemand op bezoek bent gedraag je jezelf toch naar de regels van je gastheer. Als je het daar niet mee eens bent ga je naar huis. Zou jij het pikken als iemand in jouw huis je eruit gooit? Nee toch. Nou dan pas dat maar toe op die situatie in A'dam.
  zondag 16 januari 2005 @ 15:58:26 #19
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24598021
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef BrauN het volgende:
sodemieter toch op man! alleen door butienlanderhaat mensen gewoon op de kling jagen vind ik echt zielig, te zielig voor woorden. en ja, da zeg ik ook over die marokkanen die dat nederlandse gezin hebben weggejaagd: dat vind ik ook gewoon ontiegelijk kut. het gaat niet over mensen met zwaktes maar om hersenloze domkoppen die niks anders te doen hebben dan anderen lastigvallen met hun irritante kutgedrag. en die mogen van mijn part net zo snel de noordzee over als andere idioten die zulk dom kutgedrag vertonen.
put
your
clothes
on!
pi_24598072
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je bij iemand op bezoek bent gedraag je jezelf toch naar de regels van je gastheer. Als je het daar niet mee eens bent ga je naar huis. Zou jij het pikken als iemand in jouw huis je eruit gooit? Nee toch. Nou dan pas dat maar toe op die situatie in A'dam.
dus wij zijn gasten
pi_24598117
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:02 schreef Meki het volgende:
dus wij zijn gasten
In principe wel.
pi_24598142
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:02 schreef Meki het volgende:

[..]

dus wij zijn gasten
Weet ik niet.. wat ik kan zeggen is dat ik wel een gast in nederland ben gezien mijn achtergrond. Ik studeer, ik werk al 6 jaar bij dezelfde werkgever, ik praat als moedertaal nederlands en ik heb met niemand problemen. Dus denk ik dat ik op zn minst kan stellen dat rest dat ook kan.
/0
  zondag 16 januari 2005 @ 16:13:36 #23
45511 TimmyAsd
pi_24598256
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

M.a.w. de gastheren mogen zich wel misdragen?
pi_24598262
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In principe wel.
aha waarom moeten wij dan integreren als we gasten zijn
jullie zeuren alleen integreren waarom
pi_24598286
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:06 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Weet ik niet.. wat ik kan zeggen is dat ik wel een gast in nederland ben gezien mijn achtergrond. Ik studeer, ik werk al 6 jaar bij dezelfde werkgever, ik praat als moedertaal nederlands en ik heb met niemand problemen. Dus denk ik dat ik op zn minst kan stellen dat rest dat ook kan.

dat weet je niet he
dus ik ben een gast volgens alle Nederlanders

hoe moet ik dan integreren als jullie ons niet als Nederlanders aanzien maar als Gasten
Wij en hun gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')