Bron ANPquote:Een Friese familie uit Veenwouden heeft een Somalisch gezin dat naast hen woonde dusdanig gepest dat de Somaliërs naar Engeland gevlucht zijn. De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat. Ze gooiden kogels bij de Somaliërs door de brievenbus en bedreigden het echtpaar met vijf kinderen verbaal.
Woningstichting Dantumadeel probeert de terroriserende buurtbewoners uit hun huis te zetten. Over de aard van de bedreigingen wil een woordvoerder niets zeggen. ''Maar je krijgt er tranen van in je ogen. Dit kan echt niet door de beugel.'' Andere buurtbewoners bevestigen de gang van zaken.
Fryslân Boppequote:Op zondag 16 januari 2005 14:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron ANP
![]()
schande gelukkig worden ze aangepakt![]()
Dat is N-Brabantquote:Op zondag 16 januari 2005 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Friesland is dan ook de meest achterlijke provincie van Nederland...
Dus keur je het goed? Achterlijk mannetjequote:Op zondag 16 januari 2005 15:27 schreef wierdo6 het volgende:
Mensen geven uiteindelijk de hoop op een normale oplossing op.. dat is tegenwoordig gewoon zo.
Hadden ze dat ook maar met mohammed b gedaan, dan leefde theo nog. Maar gelukkig doen allochtonen zelf niets. Nederlanders worden gelukkig nooit gepest.
Maar je kan je wel afvragen waarom het nooit gaat over vietnamezen of duitsers. Op een of andere manier lijkt het toch altijd weer een specifieke groep mensen die altijd in problemen verzeild raakt.
Kan ik ook over jou zeggen.. maar zo cheap ben ik niet. Ik heb er nog begrip voor dat mensen anders zijn dan mij en zo lang ze er mij mee met rust laten zal ik ze daar ook niet op aankijken.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus keur je het goed? Achterlijk mannetje![]()
Slecht onderzoek van het ANP. Die lui wonen dan wel in Veenwouden sinds enkele jaren, maar kwamen oorspronkelijk uit het westen van het land.quote:Een Friese familie uit Veenwouden
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:39 schreef wierdo6 het volgende:
knip
waarom vind je het goedquote:Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef BrauN het volgende:
Goeie actie. Blijkbaar waren die Somaliërs niet in staat van zich af te bijten en zijn ze gevlucht uit zwakte.
Kromme zeikbeer... ik zeg niet eens dat ik er problemen mee heb. Kan je je misschien niet verlagen tot het niveau van dingen in de mond liggen.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.
Geen appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.
sodemieter toch op man! alleen door butienlanderhaat mensen gewoon op de kling jagen vind ik echt zielig, te zielig voor woorden. en ja, da zeg ik ook over die marokkanen die dat nederlandse gezin hebben weggejaagd: dat vind ik ook gewoon ontiegelijk kut. het gaat niet over mensen met zwaktes maar om hersenloze domkoppen die niks anders te doen hebben dan anderen lastigvallen met hun irritante kutgedrag. en die mogen van mijn part net zo snel de noordzee over als andere idioten die zulk dom kutgedrag vertonen.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef BrauN het volgende:
Goeie actie. Blijkbaar waren die Somaliërs niet in staat van zich af te bijten en zijn ze gevlucht uit zwakte.
dus wij zijn gastenquote:Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken.
Als je bij iemand op bezoek bent gedraag je jezelf toch naar de regels van je gastheer. Als je het daar niet mee eens bent ga je naar huis. Zou jij het pikken als iemand in jouw huis je eruit gooit? Nee toch. Nou dan pas dat maar toe op die situatie in A'dam.
Weet ik niet.. wat ik kan zeggen is dat ik wel een gast in nederland ben gezien mijn achtergrond. Ik studeer, ik werk al 6 jaar bij dezelfde werkgever, ik praat als moedertaal nederlands en ik heb met niemand problemen. Dus denk ik dat ik op zn minst kan stellen dat rest dat ook kan.quote:
M.a.w. de gastheren mogen zich wel misdragen?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken.
Als je bij iemand op bezoek bent gedraag je jezelf toch naar de regels van je gastheer. Als je het daar niet mee eens bent ga je naar huis. Zou jij het pikken als iemand in jouw huis je eruit gooit? Nee toch. Nou dan pas dat maar toe op die situatie in A'dam.
aha waarom moeten wij dan integreren als we gasten zijnquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:06 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Weet ik niet.. wat ik kan zeggen is dat ik wel een gast in nederland ben gezien mijn achtergrond. Ik studeer, ik werk al 6 jaar bij dezelfde werkgever, ik praat als moedertaal nederlands en ik heb met niemand problemen. Dus denk ik dat ik op zn minst kan stellen dat rest dat ook kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |