Ja, ik wil mijn motor nog verkopen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:36 schreef deriopramos het volgende:
Mocht je je motor nog willen verkopen zou het fijn zijn iets meer antwoord te geven op vragen wat betreft prijs, bezichtigingsplaats e.d.. Coordinaten heb je weinig aan en 3/4 1/8e van prijs, leuk, maar en prijs in ¤ lijkt mij duidelijker. Maar alleen als je daadwerkelijk je motor wilt verkopen !!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 april 2005 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja.. haha.... 3700 inruil ja. Dan staat ie morgen gewoon voor 5500 te koop hoor
Hij wil vast niet eens een motor kopen.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Dank je Riet,
deriopramos is gewoon en kneus zonder verstand van motoren.
Zo iemand die voor een cent (niet eens een dubbeltje) op de eerste rang wil zitten.![]()
Wil ik niet mijn budget gaat tot 3500,- en dat bied ikquote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Dank je Riet,
deriopramos is gewoon en kneus zonder verstand van motoren.
Zo iemand die voor een cent (niet eens een dubbeltje) op de eerste rang wil zitten.![]()
Dan zit je helaas voor jou (en voor mij) nog zo'n ¤ 500 onder mijn absolute minimum.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:24 schreef crx het volgende:
Wil ik niet mijn budget gaat tot 3500,- en dat bied ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |