ik vond hem best wel gaan hoor,quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Vond deze ook een beetje tegenvallen welke aflevering was dit 4 ofzo
uhuh. dat had een nog groter gat in zijn hart gemaakt...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:43 schreef Dafje33 het volgende:
Toch mooi dat Horatio niet tegen haar broer zei waarom hij haar vermoord had.
nee anders had H het hem wel verteld... de waarheid!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef rembrand20 het volgende:
En toch vraag ik me af of die het niet een klein beetje door had !
het zijn er niet te veel hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:36 schreef BlueCurl het volgende:
mocht er een keer gevonden worden dat ik teveel spoiler met die screencaps dan moeten jullie maar ff een gil geven! dan zal ik nog voorzichtiger proberen te zijn
ik zie die voorstukjes nooit aangezien ik niet thuis ben op dinsdag aafquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:54 schreef Jump het volgende:
[..]
het zijn er niet te veel hoor
zijn zelfde beelden zoals ze in de reclame zouden tonen
uhuh en daar heb ik alle plezier inquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef rembrand20 het volgende:
Dit is gewoon een extra voorproefje, BlueCurl maakt ons gewoon lekker met wat leuke plaatjes
en wij ookquote:
ik ben niet meequote:Op vrijdag 1 april 2005 17:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en over 1 week jij ook dezelfde plezier als ik.. al wetend wat er gaat gebeuren![]()
en nieuwe usersquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
ook dit topic loopt alweer bijna tegen zijn einde! 273 al. is echt snel gegaan zo in maart met die nieuwe afleveringen
iddquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat ook.maar kan ook niet anders want csi miami is tof
![]()
hijs ook lekker apart nietwaarquote:Op zondag 3 april 2005 01:54 schreef rembrand20 het volgende:
Van mij het ook wel, ik vin het wel een toffe gast
Ach, van een amerikaan kan ik het hebben!quote:Op zondag 3 april 2005 15:21 schreef rembrand20 het volgende:
Nou ja ik blijf er bij dat i wel wat leukere kleren aan zou mogen trekken, maar verder is i wel okay
quote:Op zondag 3 april 2005 19:34 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ach, van een amerikaan kan ik het hebben!
geen ideequote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef rembrand20 het volgende:
Speedle was gewoon tof, waarom is i trouwens uit de serie gestapt ???
Omdat hij meer vrijheid wilde, hij heet trouwens Rory Cochrane in het echtquote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef rembrand20 het volgende:
Speedle was gewoon tof, waarom is i trouwens uit de serie gestapt ???
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:21 schreef rembrand20 het volgende:
Hij wilde meer vrijheid in de serie ?
Niet stiekem, maar heel erg openlijk missen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:21 schreef rembrand20 het volgende:
Maar ja we Rory Cochrane toch stiekem wel een beetje missen
Thanxquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef rena het volgende:
[..]
Prive, om meer aan zijn filmcarriere te werken ofzo, want aan zo'n serie zit je toch wel een behoorlijke tijd vast als je een contract tekent. Hier staat meer info.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef BlueCurl het volgende:
ik zal binnenkort weer eens screencaps maken van volgende aflevering
hoe vonden jullie de aflevering gister btw? want ik vond hem zeer goed! vooral dat verhaal van die mensen smokkelaren enzo!
uhuh. was goed in elkaar gezet weerquote:Op woensdag 6 april 2005 11:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik vond het een leuke aflevering. Ook die connectie tussen de moorden vond ik interessant.
als dat die is van zondag in vlaanderen, dan is het een goedequote:Op woensdag 6 april 2005 11:26 schreef Koningin het volgende:
Ik ga de aflevering vanavond kijken! Heb het gister opgenomen (nog net op het nippertje, was het bijna vergeten).
uhuh dat was die van zondag in belgenlandquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Jump het volgende:
[..]
als dat die is van zondag in vlaanderen, dan is het een goede![]()
good belgiumquote:Op woensdag 6 april 2005 12:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh dat was die van zondag in belgenland![]()
good america or bad america?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |