Trip is lang, 1.93 m, Wolf is 1.80 m. Hulde aan de zinvolle informatie op IMDbquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
hijs ook niet zo groot... of frank trip is lang
damn... had ze kleiner ingeschatquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:05 schreef khazad het volgende:
[..]
Trip is lang, 1.93 m, Wolf is 1.80 m. Hulde aan de zinvolle informatie op IMDb
kzei het tochquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:55 schreef Dafje33 het volgende:
tis maar net waar je dat mee vergelijkt!![]()
Maarre, van mij mag tie blijven, hij heeft wel wat!
ja had je al wel gezegd jahquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kzei het tochin vorige deel ofzo
in spoilertags waarschijnlijk
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb aflevering 18 ook gezien. Leuk metTony Hawk
Ik heb eigenlijk alleen deze ep. van het 3e seizoen gezien dus die nieuwe gozerwowzers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het ookquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:15 schreef Koningin het volgende:
Ik moest toch echt even wennen aan de nieuwe CSI...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het ook vervelend maar ach elke show heeft zijn minpunten... maar innd CSI: Miami =quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:57 schreef BlackSheep het volgende:
CSI: Miami is echt lekker over the top.
Wat ik wel jammer vind is dat het vaak zo'n profetisch karakter heeft. Horatio komt met een headliner in het midden van de aflevering en dat blijkt dan uiteindelijk precies te kloppen. CSI: Miami heeft dat helemaal niet nodig vind ik. Het lijkt net alsof ze echt tegen de kijker praten. 'Even opletten kijkers, ik ga nu het plot herhalen.' Misschien is dat voor sommige kijkers prettig, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal storend.
Voor de rest, top serie.
Weet ik, maar onbewust doe je het toch...quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is het ookmaar vergelijk hem niet met speedle want die zal ie nooit kunnen vervangen...
hij kende Yelina (waarschijnlijk gewoon van het werk) en hij had gevraagd of zij een goed woordje wilde doen. Aangezien zijn studie en al behaalde resultaten. Aangezien er een opening is omdat Speedle dood is... het leven gaat doorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef daeri het volgende:
Ik vond het erg vreemd dat die Wolfe gewoon kon binnen lopen "Ik wil hier werken" .. "Ok, ga maar aan de slag" ... zet ik toch mn vraag tekens bij
ja, maar soms iets té verstandig, laatst bijvoorbeeld ook in 301:quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:49 schreef BlueCurl het volgende:
en Horatiois nou eenmaal die verstandige toch?of is dat een retorische vraag?
uhuh onbewust deed ik het ookSpeedle for life
Dat is wel heel toevallig dat hij dat net weet. Beetje wijsneusje.quote:
KEN: The Mercedes was parked right here. Pulled out this way and made a left at the street.
[Horatio measures a tire tread with a tape measure.]
HORATIO: A 66-inch wheel base, Ken.
KEN: Is that supposed to mean something to me?
HORATIO: What it should mean to you is that you’re lying, because the S-Class has a 62-inch wheel base, and it means that it couldn’t have been the abduction car. Kidnappers work in teams--are you in on this?
uhuh das wel waar. maar ach ik erger me der niet echt aanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:21 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja, maar soms iets té verstandig, laatst bijvoorbeeld ook in 301:
[..]
Dat is wel heel toevallig dat hij dat net weet. Beetje wijsneusje.
Ook is het wel irritant dat je altijd na 40 minuten ongeveer de ontknoping krijgt, het is nooit de eerste persoon die ze pakken.
Voor de rest:
lezenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:47 schreef Dafje33 het volgende:
tuurlijk, maar zo zitten al die series in elkaar. En lees eens een thriller!
Op het eind vallen alle puzzelstukjes in elkaar!
jup en ik denk dat Horatio, in zijn lab dat nooit zal sluiten, het daar ook wel mee eens isquote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Dafje33 het volgende:
Yep, en zoals Grissom altijd zegt:
"Bewijs liegt niet"
Eén van de drie, in dit geval!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:41 schreef rembrand20 het volgende:
Daarom is de serie ook een suc6 denk ik omdat het toch 1 van de weinige is waar het echt om het bewijs gaat.
OK BlueCurl, dan volgende weekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
nee geen screencaps voor vanaafzo naar school daarna eten en door naar kung fu
voor volgende week doe ik dan wel weer wat screencaps maken
haha of after screencapsquote:
Dan gaan we de goede kant op!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef rembrand20 het volgende:
Voor je het weet zitten we al weer in deeltje 6
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:57 schreef Koningin het volgende:
Vond het eigenlijk wel wreed dat die jongen het eigenlijk schuld was dat zijn zus vermoord is, omdat hij de drugs door de plee had gespoeld.......
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:13 schreef rembrand20 het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat ze is vermoord door alleen maar de waarheid te vertellen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |