Kssst, is andersom he?quote:
Nee,ik ben 8terlijkquote:
Zeker wel, Judith om precies te zijn. Met grote afstand de sterkste vrouwelijke schaker ooit, tevens een van de 25 sterkste schakers ooit. En met een weergaloos aanvallende stijl. En ook nog eens niet onaantrekkelijk. Tja...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:46 schreef fotoloog het volgende:
Polgar niet goed ?
Raad je plaat je #180 girls & boys...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker wel, Judith om precies te zijn. Met grote afstand de sterkste vrouwelijke schaker ooit, tevens een van de 25 sterkste schakers ooit. En met een weergaloos aanvallende stijl. En ook nog eens niet onaantrekkelijk. Tja...
[afbeelding]Hier twintig jaar geleden, links Judith, midden Susan, rechts Sofia Polgar.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:55 schreef pos het volgende:
die linker op de foto is anika van pipi langkous![]()
Ze heeft vele mannen geschaaktquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
Vast geen schaker...
Weet ik toch.. maar het ging niettemin door merg en been...quote:
e2-e4,daar begon ze mee.....quote:
Je wilt namen wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
In wat voor films (of tv-series) dan wel?
Hier moest ik al afhaken, maar toen ik dit las:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:20 schreef fotoloog het volgende:
Concorde Airport'79
Chained Heat
L.A.Bounty
quote:Battle beyond the stars
Doekquote:
hahaha zullen we om 22.10 afspreken dan?quote:
Kijk,een kenner!quote:Op zondag 16 januari 2005 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanessa?
Foutquote:
quote:
The bestquote:
Oeps...quote:Op maandag 17 januari 2005 02:21 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.
En vergeten je MSN aan te zetten.
quote:Op maandag 17 januari 2005 02:50 schreef fotoloog het volgende:
Sheila Escuvado
Milagro is aan het afkicken van foute mannen maar heeft nog niet in het fotoboek gekeken bij Tong. Ik lig aan haar voeten.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:54 schreef tommytheman het volgende:
He Milagro, waarom jij niet slapen?
Ik was eerstquote:Op maandag 17 januari 2005 03:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Milagro is aan het afkicken van foute mannen maar heeft nog niet in het fotoboek gekeken bij Tong. Ik lig aan haar voeten.
quote:Op maandag 17 januari 2005 03:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen met de geile mooie gedachten aan Milagro
Misschien quoten?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 03:03 schreef milagro het volgende:
Crocodile Rock?? Waarom???
Vind ik een mooi nummerquote:
Bij dezequote:Op maandag 17 januari 2005 03:04 schreef tommytheman het volgende:
Is Milagro zo'n hete dame dan?
Al Gorequote:Op maandag 17 januari 2005 17:20 schreef Berkery het volgende:
Uitvinder van het World Wide Web. Peter kwam later
Punk, mijn waarde...punk....quote:Op maandag 17 januari 2005 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En zoals gebruikelijk plaatst hij een plaatje van een Herry Metal band
O maar ik ben stevig aan de zuip tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:00 schreef Trainheaumeau het volgende:
[..]
Maar je bent evenzogoed van harte welkom in ons C.O.C. (Of in jouw geval: BOB) café...![]()
Par bleu !!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
O maar ik ben stevig aan de zuip tegenwoordig![]()
Ja man, op één of andere manier voel ik me veel veiliger, vooral achter het stuur. Het biedt ook nog het voordeel dat ik veel beter slaap en ik de volgende ochtend (of middag) wakker wordt achter mijn computer en al aangekleed ben. Dat scheelt een hoop tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:15 schreef Trainheaumeau het volgende:
En, bevalt 't ?
Had dan ook gewoon een lekker wijf aantrekkelijk vrouwspersoon geplaatstquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Trainheaumeau het volgende:
Misschien moet je 't dan toch meer in de hoek van de drummert zoeken....![]()
'k wilde eigenlijk een beetje incogniteau binnen keaumen sluipen....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Had dan ook gewoon een lekker wijf aantrekkelijk vrouwspersoon geplaatst
Heel wat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Trainheaumeau het volgende:
Misschien moet je 't dan toch meer in de hoek van de drummert zoeken....![]()
Komop zeg; hoeveel bandjes zijn er nou met een getal in hun naam ?
U2 is het niet, evenmin als UB40....
Doe nou 's een béétje meer je best...meer vraag ik niet van je...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De B52's zijn het niet, Level 42 niet, dan heb je nog zoiets als Blink 82 of zo, die zullen het ook niet zijn......
Leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:38 schreef Trainheaumeau het volgende:
En ik vind dat BB 'm meer verdiend heeft dan Scrutinizer...
Anders had je 't wel geweten ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef tong80 het volgende:
Blink 182 is geen punk. Dat is een teeneyboppersbandje.
Yepquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
Neve Campbell ?
Tuurlijkquote:
Correctquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:57 schreef Trainheaumeau het volgende:
Hummie van de Tonnekreek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |