Maar die verzendkosten zijn zo hoogquote:Op zondag 16 januari 2005 00:24 schreef G_E het volgende:
Amazon.com kun je ook gebruiken. Vrijwel alles is erop te vinden..
Foto 1quote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Net terug van Alexander. Vond hem ondanks de kritieken ei'k best wel mooi! Ook dankzij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Franciso Bosch en Jonothan Rhys-Meyersquote:
Ja je zou uiteen kunnen scheurenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:10 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, lijkt me een komisch gezicht, G_E-tje die Collin temt
Het schijnt dat die kans met Colin erg klein is.quote:
Ik kwijlde zelf ook enorm op meneer 2 (Gary stretch) maar pupje begreep 't niet helemaalquote:Op zondag 16 januari 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
*meneer 2 en 5 claim*
Mine! Mine! Mine! Mine!.
.
.
Ik weet niet waar jij je roddels haalt maar heel hollywood en alle blaadjes hebben het juist over het tegendeel! De scenes met z'n piemelotje zijn zelfs geschrapt omdat ie zo huge is dat het afleidquote:Op zondag 16 januari 2005 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het schijnt dat die kans met Colin erg klein is..
.
Ik wil 'm wel een dak geven hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 01:28 schreef G_E het volgende:
Meneer 2 herken ik wel, die probeert op dinsdag voor mijn kleine AH-tje altijd het daklozenkrantje te verkopen..
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je roddels haalt maar heel hollywood en alle blaadjes hebben het juist over het tegendeel! De scenes met z'n piemelotje zijn zelfs geschrapt omdat ie zo huge is dat het afleid(alhoewle, je ziet wel 1 glimp in de film)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |