abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26126952
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Yassine Asrih, Anass Ettahouri, Sedat Siner, Farid Jouhri, Ismet Ozkan
* Yeahinho wenst Bos81 veel succes .
  Trouwste user 2022 zondag 10 april 2005 @ 18:10:09 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_26127223

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 april 2005 @ 18:44:41 #178
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26128078
Het zijn inderdaad niet de meest eenvoudigste namen die je kan tegenkomen.

(bedankt Yeahinho)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_26133257
Maatje van me deed gisteren ook het omroepen...
Er speelden twee Nederlanders in de basis bij Triborgh
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26133682
Ik ben bij de topper Triborgh - OJC geweest. Fel wedstrijdje op kunstgras toen .

Wat is die debiele vlagger van Triborgh een josti trouwens .
pi_26142224
Stoer Bos! Mag je ook de muziekjes instarten na een doelpunt van Geldrop?
That's all folks!
pi_26142263
Het wordt hoog tijd dat BVV weer eens naar de 1e klasse gaat, via de nacompetitie kan het nog.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 11 april 2005 @ 10:56:13 #183
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26142488
KFC - HBC zon 1 1-1
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_26146097
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:06 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben bij de topper Triborgh - OJC geweest. Fel wedstrijdje op kunstgras toen .

Wat is die debiele vlagger van Triborgh een josti trouwens .
Dat viel ons ook al op ja... En die trainer met z'n grote smoel

Aardig stukje in de regionale krant
quote:
VLISSINGEN - U kent ze wel, voetbaltrainers die hele wedstrijden schreeuwend langs de zijlijn doorbrengen. Er zijn erbij die dat als een uitstekend middel beschouwen om zichzelf in de schijnwerpers te zetten, maar gelukkig proberen de meesten hun spelers tactisch bij te sturen. GPC-trainer Carlos de Jonge stond zaterdag tijdens de bekerwedstrijd tegen SV Triborgh bijna de volle negentig minuten zwijgend voor zijn dug-out. En dat was terecht, want wat kan je doen als je ziet dat de tegenstander veel meer voetballend vermogen heeft? GPC verloor met 1-3 en kwam daarmee heel aardig weg.

En toch, heel stiekempjes had de trainer uit Wolphaartsdijk tijdens de wedstrijd gehoopt op een stunt. Zaterdag-derdeklasser GPC kwam als gelanceerd uit de startblokken en scoorde via een wonderschone vrije trap van Erik de Ruijter, die via de binnenkant van de paal doel trof, verdiend de 1-0. En ook nadat Triborgh na twintig minuten het heft in handen nam, bleef de ploeg overeind. De nummer twee van de zondag-eersteklasse en finalist van het bekertoernooi van district Zuid 1 van vorig jaar, miste de mooiste kansen en zag bovendien twee schoten op de paal belanden.

Tegen de verhouding in ging GPC met een 1-0-voorsprong rusten en toen besefte De Jonge al dat Koning Voetbal weleens heel onrechtvaardig kan zijn. „Als we ervoor hadden kunnen zorgen dat Triborgh de eerste twintig minuten van de tweede helft ook niet zou scoren dan hadden we kansen gehad. Je weet dat de tegenstander dan gaat forceren en dat er ruimte komt. Op één onderdeel waren we vandaag namelijk even goed als Triborgh: met de snelheid van de spitsen.“

Zo ver kwam het niet. Want nadat de Tilburgers vele kansen hadden laten liggen, kwamen ze in de negende minuut na rust met een frommelgoal op gelijke hoogte. De bal kwam via-via bij Randy Horsten terecht, die van dichtbij raak schoot: 1-1.

In feite was die gelijkmaker de genadeklap. GPC, de kampioen van de derde klasse die dit seizoen zeventien van de twintig competitiewedstrijden won en in de beker Terneuzense Boys, Breskens, RIA W, Arnemuiden, Colijnsplaatse Boys en Groote Lindt elimineerde, had ruim vijftig minuten sambavoetbal overleefd, maar zakte nu als een pudding in elkaar.

Tweede adem

Dat kwam omdat Triborgh met nog meer lef en flair ging voetballen, maar ook omdat vele Vlissingers naar hun tweede adem zochten. De hakjes en lobjes van de Triborgh-spelers vlogen de GPC’ers om de oren en ze werden steeds vaker van het kastje naar de muur gestuurd. Vlissingers met enige zelfkennis moeten zich een tikje vernederd hebben gevoeld. En terecht, want in vergelijking met de Brabantse sambavoetballers waren ze houten klazen.

„Dit was een goed leermoment“, vond De Jonge na afloop. „De ene week speel je tegen Spui en denk je dat je heel wat kunt. Vandaag speel je tegen Triborgh en dat scheelt vier klassen. We kwamen veel voetballend vermogen te kort. Zij verdedigden zo snel vooruit dat we de tijd en de rust niet hadden om op te bouwen. En als wij combineren en iemand inspelen is voor ons de actie afgelopen. Zij sluiten zo snel bij, dat hun acties veel langer doorlopen. Ons enige alternatief was om de bal meteen naar voren te spelen in de hoop dat Regilio Pinas of Björn Ronde alleen voor de keeper kwamen. Maar eigenlijk is er geen bal goed gevallen.“

Foutjes

GPC had na de 1-1 nog geluk dat arbiter Uitterhoeve een treffer van de absolute uitblinker Abder Assouiki afkeurde, maar kort daarna schoot Said Makrani de bal vanaf twintig meter fraai in de kruising (1-2). De 1-3 viel na een van de weinige foutjes van doelman Guingo. Hij dook over een slap schot van Sami Kucuknar, maar dat hoefde hij zich niet aan te rekenen. De sluitpost van 2.05 meter lang en 106 kilo zwaar verrichtte vele knappe reddingen.

Met de uitschakeling van GPC verdween de laatste Zeeuwse ploeg uit het bekertoernooi. In de finaleronde komen één Zuid-Hollandse (Kozakken Boys) en zeven Brabantse ploegen in actie. De Jonge kon er niet om treuren: „Natuurlijk wisten we dat we dicht bij het finaletoernooi waren. Maar je denkt toch niet dat ons seizoen door deze ene nederlaag verpest is?“

GPC-SV Triborgh 1-3 (1-0). 9. Erik de Ruijter 1-0, 54. Randy Horsten 1-1, 73. Said Makrani 1-2, 80. Sami Kucuknar 1-3. Scheidsrechter J.H. Uitterhoeve (’s-Gravenpolder). Gele kaart: Sven Ronde (GPC), Said Makrami (Triborgh). Aantal toeschouwers: 350.

GPC: Henry Guingo; Martin Wilken (88. Wessel Leijen), Maarten Peene, Marco Schroevers, Leo de Groot; Erik de Ruijter, Sven Ronde, Danny Bömer, Ralph Wiessner; Regilio Pinas (75. Jimmy Pinas), Björn Ronde (75. Jeroen van Ommen).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26146752
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat viel ons ook al op ja... En die trainer met z'n grote smoel

Aardig stukje in de regionale krant
[..]
Die trainer is me niet speciaal opgevallen, met die grensrechter wel. Wat een debiel zeg! Raar figuur ook... redelijk jong nog, heel klein, en echt een mongolengezichtje.

Wij stonden met een aantal OJC-ers achter hem, en constateerden dat hij bij letterlijk élke bal die de diepte in werd gespeeld zijn vlag omhoog gooide. Na dat een aantal keer aangezien te hebben, lieten wij uiteraard horen daar niet van gediend te zijn. Hij reageerde met domme opmerkingen en bleef gewoon doorgaan. En toen Triborgh in blessuretijd de beslissende 4-2 maakte, begon ie voor onze neus rond te springen en te roepen "4-2, 4-2!!" .

Ik ben normaal totaal niet aggressief ofzo, maar wat had ik toen graag over de reclameborden gestapt om hem een klap op z'n smoel te geven....
pi_26149449
Wat een stumperd zeg! Die zal vast al eens een klap op z'n bek hebben gehad, kan me niet voorstellen dat veel mensen dat irritante gedrag van hem pikken.

Hoe doet Nuenen het trouwens?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26149930
Nuenen leek aan het begin van het seizoen af te haken in de strijd om de titel, kwam later toch nog even terug als outsider, en is nu dramatisch ver weggezakt... ze moeten zelfs oppassen dat ze niet degraderen!

1. v.v. OJC ROSMALEN 20 40
2. Triborgh 20 38
3. Papendrecht 20 37
4. OSS '20 20 37
5. TEC 20 35
6. WSC 20 28
7. DBS 20 21
8. Unitas 19 20
9. DFC 20 20
10. Nuenen 19 19
11. Terneuzen 19 19
12. Best Vooruit 19 11

[edit]

Ik zie nu dat ze zondag naar Terneuzen moeten. Dat wordt vast een beladen potje!
pi_26150013
Die vliegen er dus gewoon uit denk ik. Vorig seizoen speelden ze nog in de hoofdklasse, volgend seizoen in de 2e klasse. Het kan snel gaan. Best Vooruit is vorig seizoen gepromoveerd als ik het goed heb...

Komende week inderdaad Nuenen tegen Terneuzen, ik sprak dit weekend iemand die bij Nuenen in het eerste speelt. Hij zag het somber in. Terneuzen moeten ze pakken en dan hopen dat Terneuzen verder geen punten meer haalt...

Hoe doen Paymans, Verhagen en In Den Eng het bij OJC eigenlijk?
pi_26150311
Paymans vind ik een krant. Brengt totaal niets extra's en zit de laatste tijd zelfs op de bank .

Verhagen doet alles op souplesse, maar pakt desondanks veel te veel kaarten.
Is daardoor regelmatig geschorst, en wordt de laatste wedstrijden zelfs gepasseerd...

In den Eng is een heel aardig voetballertje. Prima versterking voor OJC .
pi_26150352
Paymans heeft het bij het 2e van FCDB nooit gemaakt eigenlijk, toch wel merkwaardig dat hij zelfs bij OJC op de bank zit. Dat wordt volgend seizoen de zaterdagafdeling van BVV.

In Den Eng vond ik bij FCDB altijd al een goede voetballer, jammer dat hij nooit echt een serieuze kans heeft gehad.
  Trouwste user 2022 maandag 11 april 2005 @ 18:10:08 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_26152272
Nivo Sparta heeft aan twee remises genoeg voor titel

van een verslaggever

Maandag 11 april 2005 - Zaltbommel - Nivo Sparta heeft in de tweede klasse F de macht in handen genomen. De winst op Hardinxveld betekent dat de Zaltbommelnaren nu drie punten los zijn van Meerkerk en met nog twee duels te gaan, de titelkansen in eigen hand hebben. Altena droogde op eigen terrein Tricht af.

Nivo Sparta - Hardinxveld 2-1 (1-0). Nivo Sparta is nu heel dichtbij de titel. „We hebben aan twee gelijke spelen voldoende“, rekende trainer Bert Ruijsch na afloop. Met drie punten meer dan Meerkerk, nog twee wedstrijden te gaan en op de laatste speeldag de knaller tegen Meerkerk heeft de Nivo Sparta-oefenmeester daarin het gelijk aan zijn hand.
De pot tegen Hardinxveld was niet best. „Als je slechte wedstrijden wint, word je kampioen“, bracht Ruijsch gelijk een voetbalwet ter sprake. Martin Burhenne bracht de Zaltbommelnaren na een klein half uur spelen op voorsprong. Een heerlijk gevoel dat echter voorlopig geen vervolg kreeg, omdat Hardinxveld de tegenstander aardig vastzette.
In de rust moest doelpuntenmaker Martin Burhenne plaats maken voor Patrick Funcke. „Niet alleen vanwege zijn ervaring, maar ook omdat hij het spelletje van Hardinxveld beter onderkende“, legde Ruijsch de wissel uit. Hardinxveld zette echter tegen de verwachting in de boel op stelten door de gelijkmaker achter doelman Van der Ley te deponeren (1-1).
De teleurstelling in het Nivo-kamp was groot. Ruijsch bracht vervolgens Peter van Tuyl en Michael Bambacht in. „Dat is het voordeel van een brede bank.“ De wissel van vooral Van Tuyl bracht uitkomst. Twaalf minuten voor tijd legde hij de bal prima terug op Funcke en die dacht niet na: 2-1. De ontlading bij de thuisclub was groot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 april 2005 @ 18:17:27 #192
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26152437
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer Bos! Mag je ook de muziekjes instarten na een doelpunt van Geldrop?
Volgens mij wel.
pi_26153440
Zit de sirtaki er tussen of hebben jullie geen Griek?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 11 april 2005 @ 19:06:42 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_26153529
Wie hebben een super vrijwillger. Henk 'de Bolle' de Vries. Verkoopt de lootjes, maait het gras, maakt het terrein schoon zorgt voor het vuurwerk en verkoopt reclame borden.

Na een doelpunt schalt er altijd een nummer over het terrein, alleen zaterdag ging het mis. De bolle draaide ipv What ever you want van Status Quo, Marlies van Fisher Z

Had ie op het verkeerde knopje gedrukt. Kwam ie aan gerend :

'Ging er iets mis ?' We kwamen niet meer bij

maandag 11 april 2005 @ 19:20:07 #195
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26153848
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zit de sirtaki er tussen of hebben jullie geen Griek?
Ik heb geen idee, welke muziekjes er allemaal zijn. Gewoon 1 nummer voor een doelpunt. Ik hoor het donderdag wel. Het is allemaal nieuw voor me.
pi_26234692
Baronie heeft met 3-0 gewonnen (Van Geldrop dus). Seizoen is nu wel afgelopen. Alleen nog een kleine kans op de periode, maar die kans acht ik wel klein.

Omroepen was overigens leuk om te doen
pi_26235938
Geen muziekjes dus, maar wel een ervaring rijker.
That's all folks!
pi_26236835
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:29 schreef Bos81 het volgende:

Omroepen was overigens leuk om te doen
Vertel.....
  vrijdag 15 april 2005 @ 07:02:53 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26240101
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen muziekjes dus, maar wel een ervaring rijker.
Inderdaad, erg leuke ervaring
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:40 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Vertel.....
Je krijgt gewoon de opstelling, een briefje over de mascotte en die moet je gewoon afroepen voor de wedstrijd. Daarnaast moet je ook de wissels afroepen en de doelpunten uiteraard. Het standaard werk zeg maar. Gelukkig viel de moeilijkheidsgraad van de namen trouwens wel mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bomenverzameling op 15-04-2005 07:25:03 ]
pi_26245533
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Zijn dat De Zwervers?
die zijn inderdaad uit de competitie genomen, dus mijn ex-vereniging heeft de 7-0 overwinning op de zwervers mogen inleveren
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')