Huidige stand met nog twee speelronden te gaan:quote:TIENTAL OJC GEEN MOMENT IN PROBLEMEN TEGEN WSC
Het eerste elftal van v.v. OJC ROSMALEN deed zondag erg goede zaken in strijd om de titel in de Eerste Klasse. Ondanks een vroege rode kaart werd WSC in eigen huis met 1-4 verslagen. Nog voor rust werden alle treffers - waarvan drie van Sander Schouwenaar - gemaakt. Toen na deze overwinning bekend werd dat medekoploper OSS '20 verloor, en achtervolger Papendrecht gelijkspeelde, was het dubbel feest voor de Rosmalenaren.
[..]
Tien minuten voor rust lijkt het noodlot OJC fataal te gaan worden. Na balverlies op het middenveld volgt een gevaarlijke counter. Dirk-Jan in den Eng is de laatste man en haalt ongelukkig de opstomende WSC-aanvaller neer. Het is een twijfelachtige rode kaart, maar de scheidsrechter is onverbiddelijk en stuurt Dirk-Jan het veld uit.
Ondanks man-minder-situatie scoort OJC
Amper drie minuten na de rode kaart weet OJC verrassend de 1-2 te scoren. Een cross-pass van Nico Koningstein wordt door Sander Schouwenaar bij de tweede paal fraai binnengeschoten. En even later wordt het zelfs 1-3! Een individuele actie van Idrissi op rechts kan door Michael van Rijn niet doeltreffend worden afgerond. Zijn kopbal wordt geblokt, waarna opnieuw Sander Schouwenaar er snel bij is om de rebound binnen te tikken. De derde treffer alweer voor het jonge OJC-talent tegen de ploeg waar zijn vader de scepter zwaait, en daarnaast ook een glaszuiverre hattrick.
In de slotminuut voor rust wordt het zelfs nog mooier voor de meegereisde OJC-supporters. Een vrije trap links op de middenlijn van Koningstein wordt over iedereen heen geschoten naar de tweede paal. Daar probeert Mo Idrissi de bal aan te nemen, maar hij laat deze even wegspringen. De onfortuinlijke WSC-er die wil uitverdedigen ziet hierna zijn inzet via het blok van Mo in het doel verdwijnen: 4-1. Een prestatie van formaat door het tiental van OJC ROSMALEN. Drie doelpunten binnen het tijdsbestek van zes minuten!
[..]
OJC is eigenlijk ondanks de numerieke minderheid geen moment in gevaar geweest.
CONCURRENTEN VERSPELEN PUNTEN, OJC ALLEEN AAN KOP
Met deze belangrijke overwinning op WSC behoudt OJC goede kansen op het kampioenschap. OSS '20 moet haar koppositie prijsgeven na een 1-2 nederlaag tegen TEC. Daarnaast wist ook Papendrecht niet te winnen van Unitas (1-1). OJC is nu dus de nieuwe koploper, met twee punten voorsprong op Triborgh (dat met maar liefst 8-2 over DFC walste), en drie op OSS en Papendrecht. Het blijft hoogstwaarschijnlijk ongemeen spannend tot aan de laatste speeldag, maar OJC heeft zich alvast in een goede uitgangspositie weten te manoeuvreren!
Op zondag 24 april wacht de laatste thuiswedstrijd tegen Nuenen. Met geloof in eigen kunnen en de hulp van Vrouwe Fortuna zal het karwei hopelijk in Papendrecht afgemaakt kunnen worden, wanneer daar op 1 mei de laatste competitiewedstrijd wacht.
Complete wedstrijdverslag
1 2 3 4 5 | v.v. OJC ROSMALEN 20 40 Triborgh 20 38 Papendrecht 20 37 OSS '20 20 37 TEC 20 35 |
Dan zitten ze denk ik al bij de laatste 8quote:Op woensdag 6 april 2005 00:06 schreef just me het volgende:
De mannen hebben vanavond een bekerwedstrijd gewonnen !
En als ze kampioen worden spelen ze volgend jaar Hoofdklasse ? en dan tegen ASWH of?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:45 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta Hardinxveld 2-1
Nog 2 wedstrijden te gaan waarin we 4 punten moeten halen om kampioen te worden.
KAMPIOENEN !
Nee één klasse lager.Maardat is voor ons ook al heel wat hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als ze kampioen worden spelen ze volgend jaar Hoofdklasse ? en dan tegen ASWH of?
Ah OK, het zou dus al heel erg mooi zijn, dat ze dus in de eerste klasse mogen uitkomenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee één klasse lager.Maardat is voor ons ook al heel wat hoor.
Het lijkt me inderdaad erg leuk om een keer te doen en dat van die voornamen zal helaas niet echt werken. Maar ik ben bang dat dat van die namen niet gaat werken.quote:Op zondag 10 april 2005 17:14 schreef tong80 het volgende:
Leuk man, en dan alleen de voornamen roepen en de bejaarden op de tribune de achternamen laten schreeuwen.
Ja, ik zal wel proberen zo min mogelijk fouten te maken, ben eerder bang dat ik niet zie wie de doelpunten maakt.quote:Op zondag 10 april 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Wel gaan oefenen Bos, qua namen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |