abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25629011
Wat mijn amateurcluppie doet, wil ik hier echt niet kwijt

* mompelt wat over vijfde klasse west I
pi_25629810
Hoorde het, geen slecht resultaat .
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 14:58:06 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_25635525
Kanon Bambacht knalt

Maandag 21 maart 2005 - Almkerk - Nivo Sparta bewees in Almkerk dat het nog altijd niet afgeschreven moet worden als titelkandidaat. In Almkerk ging het erom wie van beide ploegen aansluiting zou houden bij de top. Het werd Nivo Sparta, dat vrijwel de gehele wedstrijd domineerde. Maar Nivo Sparta heeft één groot probleem: de ploeg scoort te weinig. Ook nu moest het weer van de maar 25 procent fitte Michael Bambacht komen.

Het voormalig kanon van Nivo kwam halverwege de tweede helft in de ploeg voor Almer Hutten. Bij zijn eerste balcontact kon Almkerk-doelman Jacco Pellekaan nog net redden. Vijf minuten later was het vanuit de tweede poging wel raak. De bal lag op 22 meter nadat een andere invaller, Patrick Funcke, was neergetrokken. Een ideale positie voor Michael Bambacht, die probleemloos de winnende treffer binnenschoot. Eén doelpunt was dus beslissend in de topper, die geen moment los kwam. Absolute uitblinker in het duel was Davy Brothwell.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25635554
quote:
Huizen al twee wedstrijden zonder tegengoals!
Teamcollectief basis voor succes tegen TOGR!
Keeper Dave Kuysten voelt zich bij Huizen als een vis in het water!

Uw verslaggever zet er dit keer maar eens vier koppen boven van zaken die zeer opvallend waren. De tweede overwinning kwam tot stand na een wedstrijd waarin Huizen liet zien voor elke meter te willen knokken. Daarnaast gaat het voetbal zondermeer vooruit. Men vindt elkaar makkelijker wat weer tot gevolg heeft dat de aanvallers beter gevoed worden. Er ontstaan daardoor meer kansen. De verdediging werd goed gecoacht door doelman Dave Kuysten die in de tweede helft een paar fantastische reddingen verrichten en zo Huizen op de been hield.
Huizen startte zonder Sergio de Windt ( buikgriep). Tim Plomp stond nu weer op het middenveld. TOGR was in het eerste kwartier gevaarlijker. Het speelde met twee aanvallers Garcia Mendes en Dias de Sousa. Twee zeer behendige spelers die snel in balbezit willen komen om dan hun actie te kunnen maken of te kunnen kaatsen. Het duurde even voor Huizen de twee aan banden had gelegd. Inmiddels had TOGR al wel een paar goede mogelijkheden om zeep geholpen. Cabral Semedo schoot net naast uit kansrijke positie en Lopes Silva schoot hoog over. Huizen antwoordde door Joey Lamptey die na rommelen in de TOGR-verdediging schuin links alleen voor doelman Muskiet tegen de buikenkant van de paal schoot. In de 17e minuut ontstond er op het middenveld een mooie Huizenaanval. Ricardo gaf de bal aan Tim Plomp die vanaf de rand 16 meter in handen van de keeper schoot.
Vanaf de 15e minuut kantelde de wedstrijd. Huizen begon duels te winnen. Tegenstanders werden korter gedekt. TOGR-aanvallen stelden niet veel meer voor. Huizen kreeg een veldoverwicht. In de 23e minuut Via Tim Plomp en Rasim Yilmaz kwam de bal in de 16 meter bij Joey Lamptey die onreglementair werd gestopt. Penalty voor Huizen. Bij afwezigheid van pingelnemer Sergio de Windt werd Rasim Yilmaz met deze taak belast. Hij schoot wel goed in maar net iets te zacht. Tot ontzetting van alles wat geel/groen was stopte doelman Ruben Muskiet de bal.
Door deze tegenslag gingen bij Huizen de koppies niet naar beneden maar stroopte men de mouwen nog meer op. Dit zegt wel iets over de instelling van de groep op dit moment.
Huizen bleef dreigend. In de 32e minuut kreeg Marc Daalderop op rechts de bal die hij terugtrok op Maarten Schrama. In kansrijke positie kreeg hij de bal net voor zijn verkeerde been. Hij probeerde wel een schot maar het duurde net iets te lang en de bal kon worden geblokt. In de 41e minuut kreeg Huizen dan de dikverdiende voorsprong. Een steekpass kwam bij Joey Lamptey die de keeeper omspeelde en goed inschoot.
TOGR wilde vlak voor de pauze nog proberen gelijk te maken. Het tempo werd opgevoerd en de balcirculatie verhoogd. Wim van Kippersluis gleed nog net een bal uit het doel en doelman Kuysten moest in de 45e minuut fraai redden. Door deze wapenfeiten ging Huizen met voorsprong rusten.
De 2e helft was nog maar drie minuten oud toen Rasim Yilmaz al geblesseerd uitviel. Sebastiaan Schildt kwam erin. Huizen kreeg daardoor wel een aanspeelpunt voorin. Daardoor kon Huizen nog een aantal malen dreigend worden. In de 53e minuut kon Joey bijna koppend scoren uit een vrije trap van Tim Plomp. Sebastiaan Schildt schoot een niet te missen kans huizenhoog over. Dit alles geeft wel aan dat Huizend de wedstrijd in handen bleef houden. De verdediging moest wel zeer alert blijven aangezien TOGR wel mensen heeft lopen die zomaar kunnen scoren of een actie maken.
In de 64e minuut kwam Tim Renes erin voor Marc Daalderop. Tim viel goed in en had in de rest van de wedstrijd een paar mooie acties in huis. Het laatste kwartier van de wedstrijd nam de spanning met de minuut toe. TOGR ging één op één spelen en schoof naar voren. Er werd sneller rondgespeeld. De druk op Huizen werd opgevoerd. In de 76e minuut redde Kuysten fraai na een schot van Dias de Sousa. Terwijl Kuysten even daarvoor een goal voorkwam door op de doellijn met zijn benen een ingeschoten bal van Monteiro uit het doel te knallen.
TOGR gooide meer fysiek in de strijd. Daardoor moest in de 77e minuut Tim Plomp geblesseerd het veld verlaten. Duncan Cronie was zijn vervanger.
In de 80e minuut ontstond aan de zijlijn een klein opstootje. Een uitbal kwam in handen van een toeschouwer die de bal even vasthield. De nr 4 van TOGR, De Pina, sloeg de bal uit de handen van deze man en schold daarbij ook nog eens de grensrechter uit. Scheidsrechter Roeland bestrafte dit met rood.
In de 83e minuut schakelde Huizen razendsnel over. De bal belandde bij Joey Lamptey die met nog twee medespelers op één verdediger afgingen. Joey besloot alleen door te gaan en rondde de aanval fraai af. Hij schoot de bal hoog in de touwen. Groot was de vreugde bij Huizen dat deze 0 – 2 niet meer uit handen gaf.
Met nog vier wedstrijden te gaan kan Huizen nog klassenbehoud realiseren. De volgende cruciale finale is over twee weken als Huizen thuis aantreedt tegen Katwijk dat vier punten voorsprong heeft op Huizen. De andere degradatiekandidaten zijn, naast Voorschoten en Huizen, TOGR en Deltasport. Maar de Huizenploeg gelooft er weer in. Het zelfvertrouwen groeit met de week. Dit verdient van de supporters alle steun.

Statistieken:

Scheidsrechter: I. Roeland
Toeschouwers: 350
Doelpunten: 0-1 Joe Lamptey (41.), 0-2 Joe Lamptey (83.)
Gele kaarten: Rustem Pepaj (23.), Miguel Lopes Silva (54.), Osvaldo de Pina (74.) (T.O.G.R.), Wim van Kippersluis (8.), Marc Daalderop (59.) (s.v. Huizen)
Rode kaart: Osvaldo de Pina (81.) (T.O.G.R.)

Opstellingen:

T.O.G.R.: 1. Ruben Muskiet, 2. Michael van Nerum, 3. Rustem Pepaj (12. Nico Ramos - 68.), 4 Osvaldo de Pina, 5. Dwight Krolis, 6. Raymond Roos, 7. Lenine Cabral Semedo, 8. Miguel Lopes Silva, 9. Antonio Garcia Mendes, 10. Moses Freire Monteiro, 11. Isandro Galina dias de Sousa (15. Amilcar Militao dos Reis Rodriquez - 78.)

s.v. Huizen: 1. Dave Kuysten, 2. Wouter van Toor, 3. Wim van Kippersluis, 4. David Toxopeus, 6. Marc Daalderop (15. Tim Renes – 64.), 8. Ricardo Appelman, 10. Tim Plomp (9. Duncan Cronie - 77.) 11. Rasim Yilmaz (7. Sebastian Schildt - 48.), 12. Joe Lamptey, 16. Maarten Schrama, 17. Kasper Zijm
.
slettebak [@] gmail.com
pi_25635974
He Tong, jullie zitten ook nog in de beker toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 15:19:40 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_25636001
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
He Tong, jullie zitten ook nog in de beker toch?
Ja nog steeds.

Jullie ook dan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25636059
Yup... Zesde ronde tegen SV Triborgh, zal wel verliezen worden...
Anders finale dag, lijkt me fantastisch
In Southern Sun
pi_25636918
NIVO Sparta is als ik me niet vergis vorige week woensdag uitgeschakeld door Nuenen, toch?
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 15:59:21 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_25636972
Oh dat zou best eens kunnen ik dacht dat ze er nog tegen moesten.

pi_25637077
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef tong80 het volgende:
Oh dat zou best eens kunnen ik dacht dat ze er nog tegen moesten.

2-3 verloren, dus helaas.
pi_25637109
Ah ik zie het ook ja...
Nuenen - LRC in de zesde ronde..
In Southern Sun
pi_25637131
Mijn club zit er trouwens nog wel in; aanstaande zaterdag de laatste ronde voor het toernooi. En wel tegen de plaatselijke 5e klasser (!!) Emplina! Die zijn nog nooit zover gekomen en zien dit al als hun finale .
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 16:09:15 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_25637184
Emplina die spelen al 50 jaar in de laagste klasse

pi_25637199
Ah een OJC man

Pas op voor onderschatting, zo ging Groote Lindt onderuit tegen onze toen nog derdeklasser...
In Southern Sun
pi_25637364
Emplina speelde tot een paar jaar terug nog 'gewoon' 4e klasse. Ze degradeerden toen en proberen nu al enkele jaren uit de laagste klasse te geraken. Vorig jaar verspeelden ze het kampioenschap, stonden in de nacompetitie tot de 7e (!!) minuut blessuretijd op een gunstige score, en kregen toen alsnog een doelpunt tegen waardoor ze niet promoveerden .

Nu staan ze weer netjes bovenaan en lijkt het wél te gaan lukken. Daarnaast dus ook hun bekersuccesje, wat ze toch netjes hebben gedaan. Ze zijn een keer vrijgeloot maar hebben ook 4e klassers Hedel en RPC uitgeschakeld. En nu dus tegen OJC, dat was hun droomtegenstander .

OJC is mijn club idd, maar een aantal vrienden spelen bij Emplina dus ben ik ook wel bij die club betrokken (al zij het van een afstandje). Ik ga zaterdag zeker kijken, ben benieuwd .
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 16:19:24 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_25637438
Hedel stelt niks voor jaren terug als ons derde oefende speelden ze wel eens tegen hun eerste

maandag 21 maart 2005 @ 16:21:03 #92
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25637484
En wa vinden jullie dan van de prestaties van Argon (zondag)? Alles gewonnen en 2 gelijk . Kga der overigens nooit meer kijken, ben nie zo'n fan van zondag en de trainer
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 16:22:36 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_25637524
Ik zag het gisteren ja. Unieke prestatie.

pi_25637669
1-1 VVAC

ikzelf met ons bierelftal weer net verloren 8-1
pi_25637813
Inderdaad unieke prestatie van Argon ja...
In Southern Sun
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 16:53:16 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_25638362
De Delftse Derby

Concordia - DHC is met 2-1 door Concordia gewonnen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_25638498
Virtus - VV Rijen 0-2 en zelf de hele wedstrijd op de bank gezeten

Het slot van de competitie gaat zo nog spannend worden voor mijn cluppie in strijd tegen degradatie
  Trouwste user 2022 maandag 21 maart 2005 @ 17:00:06 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_25638516
Welke klasse Thieske ?

pi_25638538
heren zondag 4e klasse E (zuid 1)
pi_25640181
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef just me het volgende:
De Delftse Derby

Concordia - DHC is met 2-1 door Concordia gewonnen
Ja als DHC-er is het jammer. Maar ik ken ook wat mensen bij Concordia en die gun ik het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')