Ondanks dat ik hem niet mag zal die best een hele goede trainer zijn. Ik weet dat ie al zolang bij Argon bezig is en dat ze zeg maar zo'n 10 jaar geleden al wisten dat ie ooit trainer van het eerst zou worden. Hij krijgt ook al onwijs lang betaald van ze, al was het een paar jaar geleden natuurlijk niet meer dan 10.000 Euro. Er spelen nu zelfs 2 jongens in het eerste die onder hem nog in de A1 speelde, dus hij ken de jeugd zelfs belangrijk maken.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad unieke prestatie van Argon ja...
Namen... namen wil ook horenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja als DHC-er is het jammer. Maar ik ken ook wat mensen bij Concordia en die gun ik het wel
Zelden zo´n terechte kampioen gezien in de hoofdklasse A. Hun 2e is ook hard op weg kampioen te worden (reserve hoofdklasse A), eveneens zeer terecht. Maandag ben ik in Mijdrecht en dan zal ik Jan van harte feliciteren, vind het leuk dat een trainer vanuit de eigen jeugd via het 2e naar het 1e gaat en meteen zo allejezus huishoudt in de competitie.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:21 schreef jojomen4 het volgende:
En wa vinden jullie dan van de prestaties van Argon (zondag)? Alles gewonnen en 2 gelijk. Kga der overigens nooit meer kijken, ben nie zo'n fan van zondag en de trainer
![]()
Concordiaquote:Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
De VBL-Mod justme is elftalleider van Concordia-1
maar als jij het over DIO in Haarlem hebt......zij is het bij Concordia in Delft en niet in Bollegom !quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Concordiawaailappen
zal maar niet zeggen dat ik in het eerste van SV DIO heb gespeeld en dat ik daar nu wedstrijdsecretaris voor de jeugd ben![]()
Achaquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar als jij het over DIO in Haarlem hebt......zij is het bij Concordia in Delft en niet in Bollegom !
maar jij zit dus bij DIO uit Haarlem ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Acha, das waar ook er zitten land inwaarts ook nog 2 DIO's
(geloof ik)
Triest he??quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij zit dus bij DIO uit Haarlem ?
Oh, oke.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Triest he??
Maar ja dus, speel zelf niet meer, omdat mijn benen naar de klote zijn. (ben pas 24)
Ben 5 jaar geleden bij de club begonnen in de A1.
Daarmee bijna kampioen geworden in de eerste klasse West I.
Tussendoor af en toe met het eerste elftal meegespeeld.
Het jaar daarop naar de selectie gegaan van SV DIO die toen nog vierde klasse speelde.
Uiteindelijk 3 jaar lang alleen maar blessureleed gehad en toen maar gestopt.
Het eerste elftal is in die periode ook gedegradeerd en speelt nu in een beschamende vijfde klasse!
Ben nu wedstrijdsecretaris bij de jeugd van deze club.
Wedstrijdjes regelen, contact met de KNVB, en nog wat andere dingen.
Ergleuk en dankbaar om te doen, zeker omdat ik ook nog zo jong ben.
Hiervoor bij de grote concurrent gespeeld aan de overkant van SV DIO, namelijk HFC DCO.
Daar heb ik alle eerste jeugdteams doorlopen van de F-junioren tot en met de C-junioren.
Ook daar vanwege blessureleed gestopt voor een periode van 3 jaar.
Ons aller HBC......quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Oh, oke.
Klasse dat je je voor de jeugd blijft inzetten, ondanks het feit dat je zelf niet meer actief kunt zijn !
kijk eens naar mijn avatar
Er gaat volgens mij ook behoorlijk wat geld rond binnen die club!!!!!! (turkiyemspor)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelden zo´n terechte kampioen gezien in de hoofdklasse A. Hun 2e is ook hard op weg kampioen te worden (reserve hoofdklasse A), eveneens zeer terecht. Maandag ben ik in Mijdrecht en dan zal ik Jan van harte feliciteren, vind het leuk dat een trainer vanuit de eigen jeugd via het 2e naar het 1e gaat en meteen zo allejezus huishoudt in de competitie.
Turkiyemspor - ADO´20 werd 1-1. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen van een uitwedstrijd bij Turkiyem, maar we hadden moeten winnen! Normaal gesproken heeft die ploeg veel meer kwaliteit dan wij, maar zondag waren de kansen voor ons... Ach ja, shit happens. Een verlengd verblijf in de hoofdklasse is weer een stapje dichterbij gekomen!
3e klasse op zondagquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Ons aller HBC......
Daar heb ik echt vaak gevoetbald.
In mijn periode bij DCO ook vaak van gewonnen.
Bij DIO alleen ooit met het tweede gespeeld tegen HBC.
Ik geloof dat we met 4-1 verloren ofzo.
Welke klasse speelt HBC nu?
Bij Kopspijkers gebruikten ze materiaal van de wedstrijd AFC - Argon, maar die gozer (Martijn Middelbeek) doet dat dus bij elke wedstrijd. Hij wil door niets en niemand gepasseerd worden, dus ook niet door de lokale pupil van de week. Ik denk er het mijne van...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:37 schreef methodmich het volgende:
Argon zeer knap ja. Maar met zo'n fanatieke keeper is het al logischer. Zie Kopspijkers.
Dat lijkt me nogal sterk, aangezien onze B1 uit speelde, met 0-2 won, en nog steeds kans heeft op de titel.quote:Op zondag 3 april 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta B-1 werd uit tegen OJC gisteren kampioen
Rosmalen ook nietquote:Op zondag 3 april 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Ja hallo wij zijn geen grote club met een achterbanj van j80,000 inwoners.
Jawel want geen spelertje wil voor ordinaire clubs zoals BVV spelenquote:
als jij dat denkt....ondanks je "quote:Op zondag 3 april 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel want geen spelertje wil voor ordinaire clubs zoals BVV spelen
A1 hoofdklasse en B1 slechts 2e klasse, raar zeg!quote:Op zondag 3 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Toevallig hadden we het er zaterdag over dat onze B-1 veel te laag speelt.
De A speelt Hoofdklasse maar de B-1 moet hoognodig hoger gaan spelen.
Daar winnen wij vanquote:Op zondag 3 april 2005 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
A1 hoofdklasse en B1 slechts 2e klasse, raar zeg!
Bij OJC speelt de A1 3e divisie (kampioen, dus volgend jaar 2e divisie) en de B1 (met kansen op kampioenschap) en C1 ook 3e divisie. D1 speelt hoofdklasse, dus eigenlijk spelen alle hoge jeugdteams op een vrij hoog niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |