Die ken ik, daar ben ik zelfs vandaag nog langs gekomen.....................quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:24 schreef Ymke het volgende:
Dat zijn er 2 , een op de gansstraat en een op de koningsweg , liggen vrijwel naast elkaar
(in Utrecht dus)
Onscherp is het verkeerde woord. De scherptediepte is veel te krap. Maar dat lag aan de omstandigheden die ik in m'n vorige post al schetste. En helaas geen tijd om terug te gaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:52 schreef Olio het volgende:
Ivo, je foto's zijn onderbelicht, onscherp en niet zo mooi qua compositie, jammer.
Ik maak wel een website voor een kistenmaker, mag dat ook??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:09 schreef Rewimo het volgende:
Mooie foto's! Ik verheug me al op de begraafplaatsmeet
Ik kom uit een begraafplaatswandelfamilie, zijn er meer mensen met dat virus?
Graag gedaanquote:
Die vind ik ook supermooi...quote:Op zondag 16 januari 2005 09:59 schreef Tedda het volgende:
TS: ik vind nummer 4 errug mooi.
Mooie serie, vooral die nummer 4 en 8........quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:42 schreef Ymke het volgende:
En hier de mijne uit Den Haag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okee danquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:37 schreef Ymke het volgende:
Nieuwe fotos zijn welkom
Pssst...voor je notitieboekjerewimo=vrouwquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ymke #3 vind ik de allermooiste van je serie. Ik vind het een erg trieste uitstraling hebben dat kruis in een of ander gat. Wat was de situatie eromheen?
Rewimo je hebt dus toch je statief meegesjouwd? Jij dappere man jij!!!
1. Ik heb hem meegesjouwd maar niet gebruiktquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ha Peaquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Ik krijg in dit topic iig voorbeelden van hoe je mooie foto's kan maken op een begraafplaats. Nu nog over de gęne heen stappen om ook daadwerkelijk op zo'n plek foto's te maken....
Soms wordt er in een graf iemand bijgezet , dan moet de dekplaat van het graf af , omdat de namen erbij gezet worden. Dat kruis lag daar dus zielig alleen te wachten op zn plaatje .quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ymke #3 vind ik de allermooiste van je serie. Ik vind het een erg trieste uitstraling hebben dat kruis in een of ander gat. Wat was de situatie eromheen?
Ik vond het ook een beetje vreemd om daar met een camera te lopen. Dus ben ik eerst maar foto's gaan maken van graven van mensen die ik persoonlijk gekend heb (mijn oom en een vriendin van de lagere school). Dat was tenminste legitiemquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Ik krijg in dit topic iig voorbeelden van hoe je mooie foto's kan maken op een begraafplaats. Nu nog over de gęne heen stappen om ook daadwerkelijk op zo'n plek foto's te maken....
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 januari 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
Misschien dat ik eens aan het handje van iemand moet lopen
Hebben ze bij jou in de buurt niet ergens een kerkhof dat een beetje verstopt ligt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
Bij een militair kerkhof gaat het wel, maar echt zomaar ergens een kerkhof...Eigenlijk vind ik dat al engig zonder fototoestel....Misschien dat ik eens aan het handje van iemand moet lopen
Wil ik welquote:
In de buurt? en dan bekenden tegenkomen zekerquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt niet ergens een kerkhof dat een beetje verstopt ligt.
zo nee...hier in Delft wel. Moet er nog een PC opgehaald worden
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
1. Ik heb hem meegesjouwd maar niet gebruikt
2. Ik ben geen man
Die had ik meteen in gedachten toen ik dit topic zag!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik pleit nog steeds voor Westerveld als lokatie voor die meet. Daar is ook architectonisch een hoop te beleven
Nee, ik ben vanaf de ingang (ontvangstcentrum) naar het crematorium gelopen over van die smalle kronkelpaadjes die over een heuvel lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ben je ook nog verder geweest dan het crematorium? Weet je wat daar achter nog allemaal ligt?
Heb je ze ook op groot formaat?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef jeoren het volgende:
Noordwest Londen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja..quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je ze ook op groot formaat?
![]()
Heb je ze ook scherp en zonder tegenlicht?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef jeoren het volgende:
Noordwest Londen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeoren, je foto's gooien de hele lay-out overhoop. Vandaar dat al meerdere mensen je hebben verzocht om ze te resizen naar maximaal 550 breed. Doe dat dus of plaats alleen de links naar je foto's. Zo is het geen doen, zelfs op een 21 inch monitor krijg ik ze niet in beeld.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:21 schreef jeoren het volgende:
Als je met je rechtermuisknop op m'n foto's klikt en de desbetreffende links bekijkt, kun je de foto's op het maximale formaat zien. Helaas heb ik ze niet scherper; ik kan dan ook gevoeglijk stellen dat ik een k*tcamera heb. Maar dat wist ik al.
Dit is wat ik heb. Deze zijn rond de 70 kb; de originelen zijn rond de 700 kb maar worden er niet scherper op.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:09 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Heb je ze ook scherp en zonder tegenlicht?![]()
hmmm....quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef ghand_hi_hi het volgende:
Het is zo lang geleden dat ik iets gepost heb dat het gewoon weer eens even moest. Genomen op een bergraafplaats in utrecht.
[afbeelding]
Het ligt het dichtst bij de Bakerloo line, ter hoogte van station Kensalquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor het aanpassen Jeoren, nu zijn ze tenminste goed te zien. Ligt deze begraafplaats toevallig langs de Central Line van de metro? Ik kan me herinneren dat wij vanaf Chigwell altijd met de metro langs zo'n zelfde soort rommelige begraafplaats reden als we daar op vakantie waren
Gave foto'squote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:01 schreef err het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Piratenkerkhof, Ile Sainte Marie, Madagascar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |