ik had hem gisteren al, vandaar die vraag wanneer de jaaropgaves normaal komenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:33 schreef zappa29 het volgende:
Of ik aangifte wil doen.
Nouja, dat kan wel wachten tot 30 maart
Leuk dan krijg je een leuke aanslag ooitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:blauwe enevelop?
Hopelijk denkt de belastingdienst dit jaar nog steeds dat we kampers zijn.. ze zijn ons vorig jaar ook al vergeten
Valt wel mee. Mn vader zit voor zn werk tot zn nek in dit soort dingen. Het schijnt dat mensne met een extreem laag inkomen gewoon geen blauwe enveloppen krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk dan krijg je een leuke aanslag ooit![]()
Nee hoor, ik krijg geen geld van de staat. En onroerend goed ook niet. En onze gemeentelijke belastingen betalen we gewoon keurig op tijdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Ja jij denkt dat je geld krijgt van de staat![]()
Belasting is belasting vriend. Over het geld dat je hebt betaal je belasting zelfde als onroerendgoed belasting.
Ik krijg elk jaar nog geld van de belastingquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Ja jij denkt dat je geld krijgt van de staat![]()
Belasting is belasting vriend. Over het geld dat je hebt betaal je belasting zelfde als onroerendgoed belasting.
kut Peugeotquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb bij een kut dealer gewerktze hebben geen extra 12v aansluiting gemaakt voor de navi (zoals afgesproken) en ze hebben niks ingesteld
(follow-me home verlichting, sluiten/openen v/d portieren enz)
Met de auto is nog niks mis, t is de dealerquote:
Is dat zo? Dat is zwaar kut danquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef BoJo het volgende:
Als je gewoon gewerkt hebt en belasting betaald hebt dan krijg je toch wel wat terug of niet![]()
Zo was het de vorige keren wel tenminste, hoewel het van Brussaard zwaar tegenviel![]()
ik kreeg 80 euro terug de laatste keerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is zwaar kut dannormaal betaal ik van t geld dat ik van de belasting krijg mn vakantie
Geen flevo dit jaar...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is zwaar kut dannormaal betaal ik van t geld dat ik van de belasting krijg mn vakantie
Kreeg iets van 1600 terug laatste keer.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:09 schreef BoJo het volgende:
ik kreeg 80 euro terug de laatste keer![]()
Maar had ook amper betaald geloof ik.
Op zeker dat ik wel naar Flevo gaquote:
ik betaal nu ook veel meerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:13 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Kreeg iets van 1600 terug laatste keer.
Maar ik betaal waarschijnlijk ook iets meer per jaar![]()
ik kreeg altijd 200-300 euroquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:13 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Kreeg iets van 1600 terug laatste keer.
Maar ik betaal waarschijnlijk ook iets meer per jaar![]()
Damn... Weer geen rust...quote:
Maar jij krijgt van vorig jaar ws alles nog terugquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schijn nog 56 euro over 2003 te krijgen
Volgens mij was t eerder andersom, en had je meer last van jezelf als van mijquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij was t eerder andersom, en had je meer last van jezelf als van mij
Ja vraag me af hoe dat gaat dan, heb t/m 5 september 2004 voor Brussaard gewerkt en op 6 september begon ik bij Fujitsu.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij krijgt van vorig jaar ws alles nog terug
Misschien omdat ik niet veel bij mn tent wasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja idd
Onze tenten stonden vrij dicht bij elkaar, en toch hebben we elkaar niet echt heel veel gesproken...
Dat heb ik gemerkt ja...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet veel bij mn tent wasik was ook medewerker, t werk was leuk, dus ik heb t veel gedaan
T gaat er om wat je in totaal aan inkomsten hebt gehad in 2004, excl StuFi (die kreeg je toch ook nog een paar maanden?), maar gewoon van www.belastingdienst.nl zo'n progje downloaden, en je ziet meteen hoeveel je moet dokken/hoeveel je krijgt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja vraag me af hoe dat gaat dan, heb t/m 5 september 2004 voor Brussaard gewerkt en op 6 september begon ik bij Fujitsu.![]()
ja ik wacht op m'n jaaropgavesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gaat er om wat je in totaal aan inkomsten hebt gehad in 2004, excl StuFi (die kreeg je toch ook nog een paar maanden?), maar gewoon van www.belastingdienst.nl zo'n progje downloaden, en je ziet meteen hoeveel je moet dokken/hoeveel je krijgt.
En ik was natuurlijk veel backstagequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de auto is nog niks mis, t is de dealer
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:17 schreef zappa29 het volgende:
ach, een hypotheek doet wonderen voor de hoogte van je teruggave
Hoewel 't een sigaar uit eigen doos blijft
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik was natuurlijk veel backstage![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mail je nog wel eens met de Barlow Girls??
Nadeel van medewerker zijn vindt ik de tijd die het je kost... Laat mij maar gewoon feesten...quote:
<site gekeken>quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<site gekeken>hoe oud zijn die vrouwen?!
Klopt, ligt er ook heel erg aan wat je doet, met wat ik deed ontmoette je alle bekende mensen, en kwam je overal op t terrein.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nadeel van medewerker zijn vindt ik de tijd die het je kost... Laat mij maar gewoon feesten...
Die enquete'squote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, ligt er ook heel erg aan wat je doet, met wat ik deed ontmoette je alle bekende mensen, en kwam je overal op t terrein.
jaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog single Xtreem...
Ze waren toen idd nog single, maar hun ouders reisden overal met hen meequote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog single Xtreem...
iddquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:50 schreef D-Devil het volgende:
Killer instinct is op TV, die gozer is ook echt maf.
Die heb ik maar heel ff gedaan, dat liet ik aan anderen overquote:
Waarom dat danquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik sluit er Dinsdag waarschijnlijk eentje af![]()
Om het huis te bekostigen neem ik aan.quote:
gesprek met makelaar en hypotheek adviseur. M'n vrouw en kinderen willen nu weleens weg bij opa en omaquote:
jezus, lees de SC 'ns ofzoquote:
De GT staat veilig in een vorstvrije schuur neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:55 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Omdat ie ook een oude lul begint te worden?![]()
tering prutserquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:51 schreef ook_gek het volgende:
update over mijn media center. Deze staat stil daar ik de P4 2.6GHZ FSB800 socket 475 gesloopt hebtVraag me niet hoe maar ik ruik een brandlucht en hij is zo dood als een pier. Maandag maar effe naar intel sturen. Hoop ik over een week weer een nieuwe te hebben
Tegen die tijd heb ik dan ook de 160GB S-ata schijf de TV kaart en de remote control van media center in m,n bezit. Dan word het kijken testen spelen. En dan word het vakantie en dan word het de Media center kast kopen
![]()
Ja, en daarom liep het voor geen meter...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik maar heel ff gedaan, dat liet ik aan anderen over
Nee ik doe hem aan effe beeld en toen opeens PFFFF uit brandlucht en einde verhaalquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
tering prutser![]()
zeker vol over de vloerbedekking wezen racen met je wollen sloffen, dat bord gepoetst met je fleece trui en toen ff monteren
Je integreert aardig in Rotterdam zie ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Ja hallo sletjes ik ben al een week uit de SC Dus ga nou niet tof doen en roep van ga lezen jij.
Wat jij wel niet denkt gekkuh. Ik met heel fam jullie fam dood maak AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIII!!!!!!!!
PIES out![]()
Jahoor, netjes in een stalling met alarm. In elk geval BoJo bestendigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De GT staat veilig in een vorstvrije schuur neem ik aan?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:02 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Jahoor, netjes in een stalling met alarm. In elk geval BoJo bestendig![]()
Heb je hem weer met z'n .movquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:02 schreef Hugster het volgende:
Oke me pa had geen om ff mee te werken aan een opname, ik zeg geen eens gas rij hard weg em kom weer hard terug rijden, rijd ie gewoon weg en komt niet meer teruglamlul
Kartbus
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:02 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Jahoor, netjes in een stalling met alarm. In elk geval BoJo bestendig![]()
vergelijkbare uitlaat als bij ons, maar daar zit geen kat meer onder enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n .mov![]()
Maar zit er wel een demper onder
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:02 schreef Hugster het volgende:
Oke me pa had geen om ff mee te werken aan een opname, ik zeg geen eens gas rij hard weg em kom weer hard terug rijden, rijd ie gewoon weg en komt niet meer teruglamlul
Kartbus
dat is wel te zien, tering wat een roetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vergelijkbare uitlaat als bij ons, maar daar zit geen kat meer onder enzo
quote:
er zit het volgende van EPS onder:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
diesel hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel te zien, tering wat een roet
Dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
er zit het volgende van EPS onder:
70mm downpipe
[afbeelding]
[afbeelding]
63.5mm katvervanger
[afbeelding]
63.5mm RVS uitlaat systeem + dempers
[afbeelding]
quote:
Quictime Alternative en Real Alternative, en dan kan het gewoon in je mediaspelerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
spelletjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
knallen?in de auto? met vuurwerk? op het toilet?
Klote Mac softwarequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef Hugster het volgende:
Ik had em net met iMovie eerst naar .avi ongezet maar dat zag er niet uit
daarmee gaan we niet op vakantie hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef PeuRac het volgende:
Wie weet er nog een geinige auto met apk tot Juli/Augustus voonr 500/600 euri?
Masseratiquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef PeuRac het volgende:
dat was wel duidelijk jaquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:41 schreef BazzoS het volgende:
godverdegodsgloeiendekrijg ik net mijn pink tussen een keukenla en 't keukenblad
Wat hij zegt.quote:
daar gaan we al helemaal niet mee, dus stop maar met kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk ja![]()
Ik zit nu een beetje 205 gti'tjes te kijken ed
en jij denkt dat ik jou in de auto wil hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar gaan we al helemaal niet mee, dus stop maar met kijken![]()
hoe wou je dan op vakantiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik jou in de auto wil hebben![]()
C kadett coupe, belastingvrij en nieuwe APKquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef PeuRac het volgende:
Geen opel nemenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
C kadett coupe, belastingvrij en nieuwe APK
ook een beetje vlot? Als ik er nl een keer mee naar Brede moet, of naar Groningen, dan wil ik er geen halve dag over doenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef slashyou het volgende:
[..]
C kadett coupe, belastingvrij en nieuwe APK
:'{ ga Karbo heel makenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:59 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo] ook weer terug van sleutelen.[/me]
Vandaag alle koeling (radiator en alle 3 de fan's) gedemonteerd. alleen de intercooler zit er nog op. We zouden de distributieriem gaan vervangen. Toen we bijna alles hadden bleek dat we echt niet zonder poelietrekker konden, en die hadden we niet. pech gehad, volgende keer beter.
Spullen zo laten staan dus nog steeds geen echte rijdbare supra. Jammer.
Na het vervangen en monteren van de riem nog een nieuwe accu, andere olie en filter erop, en dan heb ik weer een rijdbare supra.
[me=Tjabbo kan niet wachten
ik was ook n00b bezig met iMoviequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:24 schreef Xtreem het volgende:
OMG.... die uitlaten op een T4 is eigenlijk best wel fout..(Niet zo fout als de zwarte T4 met spinners en 6(!!!) pijpen die in Tilburg staat/stond
![]()
Neem een Opel Vectra GT dan heb je een lekkere 1.8 rijdt 200 als het moet en ligt lekker op de weg zonder stuurbekrachtiging, lekker direct. En met een K&N klinkt ie ook goed. Is iig een auto waar je een jaar zonder problemen mee kan rijden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook een beetje vlot? Als ik er nl een keer mee naar Brede moet, of naar Groningen, dan wil ik er geen halve dag over doen
dan krijgt ie wel een petje van mijquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
Honda CRX
2 dingen...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:59 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo ook weer terug van sleutelen.
Vandaag alle koeling (radiator en alle 3 de fan's) gedemonteerd. alleen de intercooler zit er nog op. We zouden de distributieriem gaan vervangen. Toen we bijna alles hadden bleek dat we echt niet zonder poelietrekker konden, en die hadden we niet. pech gehad, volgende keer beter.
Spullen zo laten staan dus nog steeds geen echte rijdbare supra. Jammer.
Na het vervangen en monteren van de riem nog een nieuwe accu, andere olie en filter erop, en dan heb ik weer een rijdbare supra.
Je mag toch maar 120, haalt ie makkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook een beetje vlot? Als ik er nl een keer mee naar Brede moet, of naar Groningen, dan wil ik er geen halve dag over doen
1) weet ik. geen idee of ik het kan fixen vanaf hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2 dingen...
1) karbo is weer gone
2) Wanneer is de bedoeling dat de schorsing ongedaan wordt??
T gaat niet alleen om de top snelheid, en een auto die niet harder gaat als 140 komt er bij mij niet inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:01 schreef slashyou het volgende:
[..]
Je mag toch maar 120, haalt ie makkelijk
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gaat niet alleen om de top snelheid, en een auto die niet harder gaat als 140 komt er bij mij niet in![]()
![]()
En een vectra is wat duur in verzekering en wb, ik wil er geen fuck aan uitgeven, want de grootste gedeelte van de tijd neem ik mn pa's auto mee, alleen als hij em nodig heeft wil ik een hok hebben om op mn stage te komen
Dus een VW golf Mk1 GTI.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gaat niet alleen om de top snelheid, en een auto die niet harder gaat als 140 komt er bij mij niet in![]()
![]()
En een vectra is wat duur in verzekering en wb, ik wil er geen fuck aan uitgeven, want de grootste gedeelte van de tijd neem ik mn pa's auto mee, alleen als hij em nodig heeft wil ik een hok hebben om op mn stage te komen
T hoeft niet snel te zijn, maar t mag niet langzaam zijn, ik heb geen zin om een bak koffie te kunnen zetten terwijl ik naar de 100 optrekquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:08 schreef slashyou het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je nou, goedkoop of snel?
1)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1) weet ik. geen idee of ik het kan fixen vanaf hier.
2) Zodra het weer mooier weer wordt. (mei/juni)
Waarom dan pas? WIj rijden met de Triumph als ze een poos niet meer gestrooid hebben, vorige week nog gereden, met de kap open.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1) weet ik. geen idee of ik het kan fixen vanaf hier.
2) Zodra het weer mooier weer wordt. (mei/juni)
Ik kan je wel vertellen dat mijn 1200 kadett snel zat is, voor dat jij het filter hebt gepakt zit ik al op 100. Ding weegt niet eens 800 kg. Niet dat ik hem nu nog verkoop aan jou want in verkoop alleen aan liefhebbers eventueel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T hoeft niet snel te zijn, maar t mag niet langzaam zijn, ik heb geen zin om een bak koffie te kunnen zetten terwijl ik naar de 100 optrek
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:11 schreef Fugie het volgende:
hoezo peu, koffie drinken in de auto scheelt ej weer tijd thuis. Kan je nog langer slapen ook
Koop een starslet.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Slashyou, van een klassieker kan ik zeker genieten, zelfs als t een Opel is, maar deze auto moet vooral practisch zijn, en t boeit me verder geen flikker
hehe, eindelijk iemand die t door heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:18 schreef Fugie het volgende:
peu, je bent te kieskeurig.
Omdat ik de auto toch eerst helemaal 'goed' hebben wil, en op die manier scheelt het geld.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom dan pas? WIj rijden met de Triumph als ze een poos niet meer gestrooid hebben, vorige week nog gereden, met de kap open.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je integreert aardig in Rotterdam zie ik
je moeder is nog steeds aan het tankenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:52 schreef BazzoS het volgende:
wou ik daarnet effe naar de winkel, waren beide auto's weg
Dus ik denk: lekker ff gauw op de scooter: KOUD!!![]()
jij als vrachtwagengeile aap moet toch weten dat een vrouwlijke chauffeur een chauffeuse is?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
BazzoS zijn moeder is vrachtwagenchauffeur, en vandaag naar de personenwagenpomp gegaan?
Door t meten van de compressie kun je veel over de motor vertellenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:29 schreef D-Devil het volgende:
De compressie van de mijne zou ik ook wel eens na willen kijken, heb het idee dat mijn olieverbruik vrij hoog is, maar ik let nooit op het exacte aantal kilometers en de verbruikte olie.
Als mijn bumperquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door t meten van de compressie kun je veel over de motor vertellen![]()
Zolang je geen olie tankt en benzine bijvult gaat het allemaal nog welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:29 schreef D-Devil het volgende:
De compressie van de mijne zou ik ook wel eens na willen kijken, heb het idee dat mijn olieverbruik vrij hoog is, maar ik let nooit op het exacte aantal kilometers en de verbruikte olie.
Doe es een paar links van leuke webcamsquote:
had beter langer kunnen blijven om jullie verder aan het werk te houden merk ik.....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:00 schreef Tjabbo het volgende:
Ah en ook nog vergeten te melden dat ThaFreak ook nog even is geweest, ff de auto uitchecken natuurlijk. gezellig man!
Dat is het probleem, ze zijn vrij saaiquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe es een paar links van leuke webcams
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had beter langer kunnen blijven om jullie verder aan het werk te houden merk ik.....
jullie hebben verder gewoon niets uitgevoerd![]()
alles naaar de kloteeeeeeeeeeeee![]()
Ik heb de links ookquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ze zijn vrij saai.
Oeh jaquote:
Kan jij niet van uit HP naar de F1 dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:22 schreef D-Devil het volgende:
En meneer Williams zelf uiteraard.
Ik wil weer naar de F1, vond het echt geweldig vorig jaar.
Nee, helaas nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan jij niet van uit HP naar de F1 dan?
HP is een grote sponser bij williams
Ik weet dat grote computergroothandels die HP verkopen vaak een weekend mee mogen naar de F1 op uitnodiging van HP zelf. Als ik jou was zou ik maar eens gaan rond vragen.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet dat grote computergroothandels die HP verkopen vaak een weekend mee mogen naar de F1 op uitnodiging van HP zelf. Als ik jou was zou ik maar eens gaan rond vragen.
PeuRac over een geil mms berichtje gesproken.
Ik heb ruim een jaar geleden ook een "geil" MMSJE gekregen. Krijg ik een foto van een geschoren muts met de teks. Kom je hem lekker likken.
Dus ik van HUH ik ken dat nummer niet. Ik er heen bellen neemt iemand op die ik niet ken ( ouwe stem) dus ik zeg en jij bent??? Nou we kende elkaar niet zegt ze hoe kom je aan m,n 06 nummer? Nou zeg ik jij stuurt mij net een mmsjeMaar ik heb het niet koud bedankt. Zegt ze koud? Ja zeg ik jij stuurde een muts
Toen hing ze op wheheh
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
Maar ik heb het niet koud bedankt. Zegt ze koud? Ja zeg ik jij stuurde een mutsToen hing ze op wheheh
heb jij een muts danquote:
Als je nu gaat slapen dat helpt alvast meequote:Op zondag 16 januari 2005 00:04 schreef ook_gek het volgende:
ik heb morgen een bruiloft en verjaardag in 1. De dochter word 18 en de ouders zijn 25 jaar getrouwd. En daar moet ik verplicht heenMoet er om 12 fucking uur zijn
OP EEN ZONDAG
Kan ik niet uitslapen stelletje mogolen![]()
Ben jij blij. Dan ruik je ook niet naar verrote visquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij blij. Dan ruik je ook niet naar verrote vis![]()
Ah jij likt het 3 maal daags schoonquote:Op zondag 16 januari 2005 00:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik date niet met otters of van die ranzige nijlpaarden
.
Ze leest vaak terug, en voor editten is het nu ook telaatquote:Op zondag 16 januari 2005 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jij likt het 3 maal daags schoon
ik ben blij dat nadientje niet mee leest. Anders mag ik niet op de meeting komen eten
Zeker weten. Ik sla 100+ gaten in je muur. trek de lampen naar beneden, tieft het hele keukenblok uit het raam en ruk de bumpers en deurgrepen van jullie auto,s af.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik sla 100+ gaten in je muur. trek de lampen naar beneden, tieft het hele keukenblok uit het raam en ruk de bumpers en deurgrepen van jullie auto,s af.
Dan moet die goedmaaksex wel hemels worden![]()
Nou ja uhm mijn *kuck* liefde *kuck* voor katten heeft Yvonne mij doen mailen dat ik moest kappen anders zou ik een ban krijgen. Iedere katten freak op fok had en heeft nog een bloedhekel aan mij door mijn mening over kattenquote:
Algemeen bekende "oplossing" maar inderdaad valt wat minderquote:Op zondag 16 januari 2005 00:49 schreef ook_gek het volgende:
nou ja die mail kwam meer omdat ik had gezegt van graaf een rioolbuis schuin de grond in leg er rotte vis onderin. Dan gaat die kat er in. Een kat kan alleen niet achteruit in zo een buis dus die zit gevangen. Flikker er een emmer sement in laat het hard worden tieft het op de bodum van een meer en weer een probleem minder![]()
Viel niet zo goed bij de katten vrienden![]()
Afleidingsmanouvrequote:Op zondag 16 januari 2005 10:38 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
miauwen die ook als maloten als ze eenmaal binnen zijn ?
toch gek dat ze dan alleen het kattenvoer gejat hebbenquote:
Waar ergens in Alphen zit je??quote:Op zondag 16 januari 2005 11:48 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik ben weg. Ik zie er uber kak uit maar dat mag ook wel.
Eens kijken of er nog leuke meisjes zijn op dat feestje. Zal wel weer niet.
Oh en mutz mocht je denken WTF is dat voor een geluid. Dan weet je wie of wat het is![]()
Tot vanavond vrienden![]()
Mijn ouders schreeuwen al dat ze weg gaan bla bla bla bla
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:48 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik ben weg. Ik zie er uber kak uit maar dat mag ook wel.
Eens kijken of er nog leuke meisjes zijn op dat feestje. Zal wel weer niet.
Oh en mutz mocht je denken WTF is dat voor een geluid. Dan weet je wie of wat het is![]()
Tot vanavond vrienden![]()
Mijn ouders schreeuwen al dat ze weg gaan bla bla bla bla
Mogguhquote:
ook_gek en pak...quote:Op zondag 16 januari 2005 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bruiloft.... Dan hijs je toch ff een pak aan?
quote:
Tis dat die smiley een lach op z'n gezicht heeft, want ik heb het niet iig...quote:Op zondag 16 januari 2005 12:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat is iedereen vrolijk 's morgens....
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis dat die smiley een lach op z'n gezicht heeft, want ik heb het niet iig...
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:25 schreef Hugster het volgende:
toch maar weer ff verder geslapen, 10,15 was veel te vroeg
Hoiquote:
Meeting vorig jaar ben ik niet geweest.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo actief met posten hier?! Op de meeting vorig jaar had je het er toch over dat je eigenlijk alleen lurkte?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 14:18 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Meeting vorig jaar ben ik niet geweest.
't was toen slecht weer of een pokke-eind rijden oid.
Ik ben bij tijd en wijlen actief met posten.
Vorige maand niet gepost omdat ik in Cuba zat. Komende weken ook weer weinig tijd, dus ik leef me nu ff uit
![]()
oh, dacht dat ik eind 2003 op meeting was geweest, maar kan ook wel begin 2004 zijn geweestquote:Op zondag 16 januari 2005 14:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vorig jaar januari, Duiven, was jij er met je GT
en wat de neuk moet je in Cuba?![]()
Lekker! goed bezig...quote:Op zondag 16 januari 2005 15:23 schreef zappa29 het volgende:
[..]
oh, dacht dat ik eind 2003 op meeting was geweest, maar kan ook wel begin 2004 zijn geweest![]()
En Cuba? oude auto's kijken natuurlijk![]()
Paar weken op vakantie geweest, hele eiland langsgeweest.
jij ook nogquote:
Loop in een roze naveltruitje 'ns een moskee inquote:
Was een verjaardag van de dochter en een bruiloft ala 25 jaar bij elkaar in 1 dus niks geen pak!quote:Op zondag 16 januari 2005 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bruiloft.... Dan hijs je toch ff een pak aan?
He ik was met kerst in pak en dat stond uber goed bij mijquote:
been there done that...quote:Op zondag 16 januari 2005 17:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Loop in een roze naveltruitje 'ns een moskee in
ze hebben je letterlijk klein geslapenquote:Op zondag 16 januari 2005 17:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
been there done that...
waarom denk je dat ik nu bont en blauw ben![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben je letterlijk klein geslapen
idd, de klootzakkenquote:Op zondag 16 januari 2005 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben je letterlijk klein geslagen
Van mij hadden ze het morgen afmaken hoorquote:
BoJoquote:
moet je ook niet nekken, mietjequote:Op zondag 16 januari 2005 17:23 schreef Fugie het volgende:
hoi
* Fugie brak
zuipe, nekke, voetballe, zuipe si slechte combo
*aansluitquote:Op zondag 16 januari 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van mij hadden ze het morgen afmaken hoor![]()
[..]
ook_gekquote:Op zondag 16 januari 2005 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van mij hadden ze het morgen afmaken hoor![]()
[..]
BoJo![]()
jij begrijpt hetquote:Op zondag 16 januari 2005 17:30 schreef ook_gek het volgende:
ja hoor fugietje lekker nekken. Stort die gif stoffen er maar uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |