Soa's zijn goed!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:26 schreef Skv het volgende:
Condooms zijn kut.
hmm als je jezelf nou laat testen... doe het ook al onwijs lang zonder.. eerst gewoon ff gratis testje doen en zorgen dat zij aan de pil is..quote:
Anders probeer je het met een andere vriendin in de buurt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:44 schreef m1nd het volgende:
bedanktzal het proberen in ieder geval:) zijn er niet meer mensen die hier last van hebben??? ik zal het iig eens oefene zonder mijn vriendin in de buurt:)
En de pil is een feest zeker?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:48 schreef faculty het volgende:
[..]
hmm als je jezelf nou laat testen... doe het ook al onwijs lang zonder.. eerst gewoon ff gratis testje doen en zorgen dat zij aan de pil is..
condooms zijn idd kut...
er zitten best veel voordelen aan de pilquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:50 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
En de pil is een feest zeker?
Condooms kun je best leuk maken
Het zou eens niet zo zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:23 schreef m1nd het volgende:
hij werd wel snel slap na het klaarkomen.
We raken een beetje offtopic... maar goedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:57 schreef Allantois het volgende:
[..]
er zitten best veel voordelen aan de pil
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:10 schreef wendy-tje het volgende:
Volgens mij vinden mannen het grootste voordeel aan de pil dat zij geen condoom om hoeven...![]()
of met een vriendin uit een andere buurt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Anders probeer je het met een andere vriendin in de buurt.
Voor mij is het ongemak van de pil groter dan de voordelen die een condoom weleens kan hebbenquote:
gebruik jij toch een vrouwencondoom, opgelost.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:13 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Voor mij is het ongemak van de pil groter dan de voordelen die een condoom weleens kan hebben
Ja maar dat is jou probleem als vrouw, niet ons probleemquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:13 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Voor mij is het ongemak van de pil groter dan de voordelen die een condoom weleens kan hebben
Mijn vriend heeft er de eerste keer dat we in bed lagen last van gehad. Waarschijnlijk gewoon spanning en niet meer gewend zijn aan die dingen (had ze bij zijn vorige partner niet gebruikt)... Vervolgens een tijdje zonder gedaan (pil en testje), en toen ze een keer wél nodig hadden geen problemen meer gehad. Al moet ik zeggen dat ik ze toen om heb gedaan, dat wil misschien ook meewerken...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:44 schreef m1nd het volgende:
bedanktzal het proberen in ieder geval:) zijn er niet meer mensen die hier last van hebben??? ik zal het iig eens oefene zonder mijn vriendin in de buurt:)
Maar misschien je sekspartner wel.quote:
En het is dus niet mijn probleem dat sommige mannen condooms kut vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja maar dat is jou probleem als vrouw, niet ons probleem
thats the spirit!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:08 schreef berenboot het volgende:
Bij mij geen rubber om me lul. Dan maar desnoods een SOA. Je leeft maar 1 keer, geniet ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |