En hier verderquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ohjee, dat moest er van komen natuurlijk
Ik weet dat er wel posters uit deze topicreeksch lid zijn van een partijquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:51 schreef Balthar het volgende:
Meer Metal! Meer.
Kunnen we voor de komende verkiezingen geen Metalpartij oprichten?
Stropdassen worden verboden. Subsidie op Leren jacks. De top 40 wordt vervangen door educatieve muziek in de trant van Opeth en Tristania...
Oeps, ik liet me even gaan.
Het liefst nog met de haakjes erbij eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef nipeng het volgende:
Titel fixed
Die puntjes horen erbij neem ik aan.
Figuren als Poland zoeken gewoon naar een reden om geld uit hun bands te slaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
Over soaps gesproken: Mensen ruiken geld bij Mustaine lijkt het; Dave is al 2x aangeklaagd in relatief korte tijd. (Zie blabbermouth.) Het is allemaal wat. Altijd gedoe in de muziekwereld lijkt het.
Als je je inschrijft maar 1, na je eerste geaccepteerde submit kun je er 2 toevoegen, daarna 3, etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:09 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel is die submission dan?
Helaasch, ik heb nog wat ronggkeken, hij stata ongetwifeld al op hun server maar waar...quote:Op zondag 16 januari 2005 15:36 schreef Seborik het volgende:
Is er niet een groter plaatje van die Priest-cover?
Daar heb ik gewoon teveel cd's voor.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:22 schreef dunc het volgende:
[..]
Als je je inschrijft maar 1, na je eerste geaccepteerde submit kun je er 2 toevoegen, daarna 3, etc.
Achja, gewoon rustig aan af en toe een release toevoegen, het gaat behoorlijk hard in de rock sectie op t moment
Zoals ik jou ken zou je dan meer CD's kopen dan je steeds toevoegd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon teveel cd's voor.
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:36 schreef Seborik het volgende:
Is er niet een groter plaatje van die Priest-cover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |