En hier verderquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ohjee, dat moest er van komen natuurlijk
Ik weet dat er wel posters uit deze topicreeksch lid zijn van een partijquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:51 schreef Balthar het volgende:
Meer Metal! Meer.
Kunnen we voor de komende verkiezingen geen Metalpartij oprichten?
Stropdassen worden verboden. Subsidie op Leren jacks. De top 40 wordt vervangen door educatieve muziek in de trant van Opeth en Tristania...
Oeps, ik liet me even gaan.
Het liefst nog met de haakjes erbij eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef nipeng het volgende:
Titel fixed
Die puntjes horen erbij neem ik aan.
Figuren als Poland zoeken gewoon naar een reden om geld uit hun bands te slaan.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
Over soaps gesproken: Mensen ruiken geld bij Mustaine lijkt het; Dave is al 2x aangeklaagd in relatief korte tijd. (Zie blabbermouth.) Het is allemaal wat. Altijd gedoe in de muziekwereld lijkt het.
Als je je inschrijft maar 1, na je eerste geaccepteerde submit kun je er 2 toevoegen, daarna 3, etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:09 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel is die submission dan?
Helaasch, ik heb nog wat ronggkeken, hij stata ongetwifeld al op hun server maar waar...quote:Op zondag 16 januari 2005 15:36 schreef Seborik het volgende:
Is er niet een groter plaatje van die Priest-cover?
Daar heb ik gewoon teveel cd's voor.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:22 schreef dunc het volgende:
[..]
Als je je inschrijft maar 1, na je eerste geaccepteerde submit kun je er 2 toevoegen, daarna 3, etc.
Achja, gewoon rustig aan af en toe een release toevoegen, het gaat behoorlijk hard in de rock sectie op t moment
Zoals ik jou ken zou je dan meer CD's kopen dan je steeds toevoegd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon teveel cd's voor.
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:36 schreef Seborik het volgende:
Is er niet een groter plaatje van die Priest-cover?
Ja, in het echt is hij vast scherper, en meer detail.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:25 schreef Seborik het volgende:
In het echt is hij vast mooier.
Eigenlijk vond ik die nepcover cooler.
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2005 20:25 schreef Seborik het volgende:
In het echt is hij vast mooier.
Eigenlijk vond ik die nepcover cooler.
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon teveel cd's voor.
Welnee, het is echt een Priest-cover zoals de laatste paar met Halford en ook als je kijkt naar Metalworks. Oh, wat raar, Primal Fear heeft het daar ook van.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Jullie zullen vast denken "komt hij weer", maar ik vind het een ontzettende Primal Fear-cover zo met dat vuur en die metalen vleugels.
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeen:
GEFELICITEERD KIPMAN!!!
Oh ja, het lijkt sprekend op Painkiller of Ram it down. Vooral die laatste. Haast identiek!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welnee, het is echt een Priest-cover zoals de laatste paar met Halford en ook als je kijkt naar Metalworks. Oh, wat raar, Primal Fear heeft het daar ook van.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja, het lijkt sprekend op Painkiller of Ram it down. Vooral die laatste. Haast identiek!
Priest sluit ook gewoon aan bij de heersende covermode hoor.
bedankt allemaalquote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeen:
GEFELICITEERD KIPMAN!!!
* dunc doet metal-schreeuwquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:35 schreef Tokus het volgende:
Hoera, Primal Fear komt hier in de buurt, in mei!
En hier in de buurt ook al!quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:35 schreef Tokus het volgende:
Waar dan? Ik kan nergens tourdata vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:35 schreef Tokus het volgende:
Borstrock festival, hier 10km vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:29 schreef Kipman het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan nergens tourdata vinden.
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
niks geen fotosoep, gewoon the real deal.
Hij is stiekem een metalfan?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:27 schreef Seborik het volgende:
Er is wel veel verwarring ontstaan op het moment, maar dat is overdreven, want Bush deed het al eerder en toen is het ook al uitgelegd. Al weet ik niet meer wat het verhaal toen was.
Volgens mij is het verhaal dat het de groet is van de "bull" de mascotte van de school van zijn dochters. Maar er zijn meerdere verhalen, en ik heb nog niet echt een betrouwbare bron gevonden die ik echt geloof.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:47 schreef Bluurgh het volgende:
het is een groet van een fanfarecorps ofzo dacht ik? iets in die richting ofzo..
zondag gorecity, eindelijk
For Texans, the gesture is a sign of love for the University of Texas Longhorns, whose fans are known to shout out "Hook 'em, 'horns!" at sporting events.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij is het verhaal dat het de groet is van de "bull" de mascotte van de school van zijn dochters. Maar er zijn meerdere verhalen, en ik heb nog niet echt een betrouwbare bron gevonden die ik echt geloof.
Ah, thanks, de altijd goed geinformeerde Tokus.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
For Texans, the gesture is a sign of love for the University of Texas Longhorns, whose fans are known to shout out "Hook 'em, 'horns!" at sporting events.
Bush hails Satan
Serieus, komt Tierra Santa ook? Misschien moet ik dan maar eens een tripje naar dat Borstrock festival maken.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:10 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad, Tierra Santa bijna in m'n achtertuin.
ben je niet in de war met Bob Rock?quote:Op maandag 24 januari 2005 19:24 schreef Djaser het volgende:
Rob Rock heeft het opgegeven, die heeft meer Grammy's gekregen dan platen verkocht
Alvast gefelicteerd dan maar.
is dat alles...?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:30 schreef Djaser het volgende:
Klinkt helemaal niet slecht
Hij produceert niet alleen het nieuwe Priest album maar heeft toch ook de Halford solo albums gedaan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:42 schreef Seborik het volgende:
Van Bruce Bruce. En hij doet ook wat met de nieuwe Priest. Toch?
quote:"Though you have not heard a lot from us during the last months we have not been lazy at all. There are a lot of things going on at the moment. Just to mention a few: the DEMONS AND WIZARDS production is making good progress and the same can be said about the songwriting for the next BLIND GUARDIAN album which is at a very important point.
"André [Olbrich, guitar] and I have completed five songs for the new album and 10 songs for the orchestral project. Yesterday, we had a meeting with Charlie Bauerfeind (who is going to produce both albums) during which we have set up a rough schedule for the next months. We definitely will start the production within the year and it won't take as much time to accomplish it as it did with 'A Night at the Opera'.
"With regards to the next DEMONS AND WIZARDS album I am happy to tell you that five songs have been mixed for it already and that there are seven more to go. How many of them we are going to use for the regular album and how many we will use as bonus material I can't tell you right now. There are 11 Schaffer/Kürsch songs and one cover tune. We will be done with everything mid-February. The album surely will be released in late spring, or early summer. I am very pleased with the songs and so is Jon [Schaffer, ICED EARTH mainman]. My favorite tune at the moment is called 'Touched by the Crimson King'. We have not spoken about an album title yet but have to make a decision rather soon. I will let you know."
Zekers..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
Normaal ben ik niet zo'n metalhead, maar gisteren Through the ashes of empires van Machine Head geleend. Tering dat is wel echt een hele dikke plaat.
daar ben ik ook heel erg benieuwd naarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:00 schreef dunc het volgende:
[..]
En een nieuwe D&W zou ook wel erg vet zijn
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:43 schreef Joralf het volgende:
Cradle of Filth alleen de oude cd's, Sepultura wel aardig, After Forever is een beetje een aftreksel van Nightwish
De rest ga ik luisteren
Kan bijna niet tegenvallenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
Through the ashes of empires van Machine Head
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |